13-Yeni bir başlangıç

739 43 15
                                    

Yazardan

Mauro gözünü sabahın ilk ışıklarıyla açtı.Karşısında Mert'i görünce ilk başta şaşırsa da dün olanları hatırlayınca rahalamıştı.Karşısında masumca uyuyan güzelliği daha net izleyebilmek için yumruk yaptığı elleriyle gözlerini ovaladıktan sonra yatakta biraz dikleşip tek elini yanağına yaslayarak karşısındaki adamın güzelliğini izlemeye koyuldu.

Hayal gibi geliyordu dün gece birbirlerine karışmaları.İçinde hem büyük bir huzur hem de korku vardı.Karşısında uyuyan kumral adam uyandığında her şeyi olmamış sayıp mauroyu bir daha görmek istemediğini söyleyebilir, bağırıp çağırabilir en kötüsü de pişman olduğunu söyleyebilirdi.

Bu yüzden mauro karşısındaki kumral adamın uyanmasını hiç istemiyordu şuan.Öylece onu izlemek istiyordu.Yaşadığı masalın kabusa çevrilmesi isteyeceği son şeylerden biriydi sarışının.

Sarışın düşüncelere daldığı sırada eli istemsizce kumralın saçlarına gitmiş nazikçe okşuyordu.Saçlarından yanaklarına ordan harelerine dolaşmış en son  ise dudaklarında durmuştu.Onları da nazikçe okşadı.Şimdi karşısındaki kumral adamın uyanmaması için nazikçe okşadığı dudakları dün gece tüm hırs ve arzusuyla içmişti adeta.Yaşadıkları anlar zihnine dolunca sinsi bir gülüşle düşüncelere dalmıştı. Karşısında uyuyan adamın seslenmesiyle kendine geldi."Heh efendim dalmışım kusura bakma". "Deminden beri sana sesleniyorum günaydın diyorum duymuyorsun neye daldın bu kadar" diye sitem etti kumral adam."Hiiç önemsiz bir şey" diyerek geçiştirdi.Önemsiz değildi ama söylerse Mert'in vereceği tepkiden korktuğu için ses çıkarmamayı düşünmüştü."Sana da günaydın bu arada bebeğim". Karşısındaki adam bu yakınlığı beklemediği için anlam veremediğini belli eden bakışlar atınca konuşma gereği duydu sarışın."Bence konuşmamız gerekiyor Mert" dedi.Söylediği şeyden sonra Mertin gözlerindeki ürkekliği fark etmişti sarışın.Sinirli olmaması da onun için bir gelişmeydi.Bu halinden biraz da olsa güç bulmuştu.Konuşmaya karar verdi."Ne hakkında"diye cevap verdi kumral adam."Dün hakkında, biz hakkında aramızdaki bu şey hakkında"dedi sarışın."Unutalım" diye cevapladı Mert.Korkuları vardı Mauroya karşı, her ne kadar çekim hissetse de güvenmiyordu.Düşman takımın futbolcusuydu.Hem de çapkın bir adamdı.Mert onun aksine sadık ve güvenilir bir insandı.Kimsenin duygularıyla oynamazdı ama karşısındaki sarışın adam hayatı kuralsız yaşıyordu.Hırsları ve arzuları için gözünü kırpmadan insanları kullanabilir, duygularıyla oynayabilirdi.Bunun ihtimali bile Mert için korkutucu bir şeydi.Tüm bu sebeplerden Mauronun tehlikeli sularının henüz kıyısındayken geri dönmeyi düşünüyordu ama Mauro  Mert'in söylediğinin aksini istediğini gözlerinden okumuştu bir kere.Vazgeçmeye niyeti yoktu.Hâlâ yatakta uzanmış bir şekilde birbirlerinin yüzüne bakıyorlardı.Mauro Merte doğru kayarak yüzlerini birbirine iyice yaklaştırdı.Aralarında bir nefeslik mesafe kalana kadar yaklaştı.Avuç içini Mert'in yanağına yasladı "Unutabilir misin sana dokunuşlarımı" burnunu burnuna sürttü "Silebilir misin izlerimi hafızandan" dudaklarını dudaklarına  yaslarken devam etti "Olmamış sayabilir misin..." Nefes verdi. "Öpüşlerimi".Mert  anın etkisiyle çoktan mayışmış, gözlerini kapatmıştı bile.Sadece gelecek hamleyi bekliyordu.Karşısında bu kadar etkileyici bir adam varken iradesinin bu derece güçsüz olması oldukça normaldi.Sadece kendisi değil kim olsa bu adamın aurası karşısında kendinden geçerdi.Bu normaldi.Tuhaf olan şey Mert'in ilk defa bir adamdan etkilenmesi, hatta ilk defa bir adamın en ufak bir dokunuşunda eriyip gitmesiydi.Gözleri hâlâ kapalı, gelecek hamleyi bekliyordu.Mauro anlamıştı onun dilinden.Çünkü Mauro sevdiği adamı artık konuştuklarından değil sustuklarından anlayacak kadar iyi tanıyordu.Yavaşça birleştirdi dudaklarını.Mert de beklemeden karşılık verdi.Nefes nefese ayrıldıklarında "Seni bilemem ama ben artık unutamam" dedi alnını kumral adamın alnına yaslarken.Mert ise  sessiz kalmaya devam etti.Kendi kafasındaki çelişkiyi çözmeye çalışmakla meşguldü."Aramızdaki bu şeyi sadece cinsel çekim olarak adlandıramıyorum artık, 2 hafta konuşmadan görüşmeden geçirdiğimiz süreçte fark ettim bunu" duraksadı ve nefes aldı. Söyleyeceklerini toparlamaya çalışıyordu."O kadar olaydan sonra sana güvenmemi bekleme benden" diyerek korkusunu açıkça dile getirdi ve devam etti kumral olan"Sana ilk mesaj attığımda gerçekten tanışmak istemiştim hatta ön yargılarımı kenara bıraktığım nadir insanlardan biriydin".Mauro haksız olduğunun zaten farkındaydı."Biliyorum çok kötü davrandım sana hem de hiç haketmediğin halde, hatta belki berbat bir kişiliğim var, bazen çok sinir bozucu bir tip olabiliyorum onun da farkındayım ama izin ver göstereyim sana bazı şeyleri " diyebileceği şeyler bunlardı.Kendisini olmadığı biri gibi göstermek istemiyordu.Sadece karşısındaki adamla birlikte kendi de keşfetmek istiyordu içindeki sevginin onu nasıl birine dönüştürebileceğini.Mertin kafası iyice karıştı."Bilmiyorum" diye yineledi."Yeni bir başlangıç yapalım tamam mı , Tam bugün...Birbirimizi hiç tanımıyormuş gibi... Sıfırdan " Her cümlesinden sonra karşısındaki kumralın mimiklerini kontrol ediyordu.Mert'in biraz yumuşadığını görünce son uğraşlarını verdi."Ne kaybederiz ki..." "Hm?". Aslında kaybedebilecekleri çok şey vardı ama bu çabayı risk almaya değer görmüştü."Kabul" dedi.Mauro heyecan ve mutlulukla Merte sarıldığında "Yalnız hoop biz şuandan itibaren birbirimizi tanımıyoruz öyle koala gibi yapışmazsak iyi olur aslan parçası" dediğinde Mauro hemen geri çekilmiş ve minik bir kahkaha atmıştı Mert'in bu tatlı sert şirinliğine."Siz ne derseniz o beyefendi"."Bu arada aslan lafı ağzına yakıştı " diyip göz kırptı.Mert göz devirerek Mauroyu yataktan itmeye çalıştı"Hadi hadi kalk"." Tamam tamam kalkıyorum" diyerek yataktan kalktı ve beraber aşağıya indiler.Sessiz geçen bir kahvaltıdan sonra Mauro bugün için plan yapacağı için çıkması gerektiğini söyledi.Mert kapıya kadar eşlik etti sarışına."Benden haber bekle güzelim" diyerek evden çıktı.Arkasında ise aptalca sırıttığının farkında bile olmayan bir Mert bıraktığından habersiz.

Selamm nasılsınız ?
Bilmem kaç ay sonra ben geldim.Kurgu nereye gidiyor bilmiyorum hayatım gibi o da bir yerlere gidiyor ama hesap edemiyorum işte kusura bakmayın çok geç geldi ama fırsatım oldukça yazicam artık iyi okumalarrr hepinizi öpüyorummm

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Flechazo /Mert Hakan •Icardi/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin