vent 1

7 0 1
                                    

i hate myself. nobody likes me. whats the purpose of living if everybody hates me. if i had a rope i wouldve been dead by now. i dont know why i feel like this. its stupid. people always say some shit like "Oh ItS AlL gOnNa GeT bEtTeR!!!!!!!" NO. IT WONT. IT FUCKING WONT. JUST SHUT UP. NOBODY FUCKING CARES ABOUT YOUR STUPID ASS BULLSHIT. IT WONT BE FINE. NONE OF THIS WILL GET BETTER. I WANT TO FUCKING KMS. I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT WUSUSJJSSKSJSJJZJZSJSJJSJSJZJSS I WANT TO FUCKING DIE I HATE MYSELF I HATE EVERYBODY I HATE MY LIFE I HATE MY PARENTS I HATE MY SISTER I FUCKING HATE EVERYTHING I WANT TO FUCKING DIE THS UNIVERSE IS SO MESSED UP I HATE IT NOBODY CARES ALL THEY FUCKING SAY IS "It WiLl AlL gEt BeTtEr dOnT wOrRy!!!!!!" IT FUCKING WONT I HATE IT I WANT TO DIE I HATE IT I HWTE IT IA HQTE I BHTATE IT HAUTETED I DIWISKSKAKSKKSSJHSSKJSJSJSJSS I FUCKING HATENTHISNALL ONWANT RNSOSNOJSOSD. I WANT TONKNSS IM GOING TO KMS I HATE IT ISJSJSKWOKWSOSJSKJSJSJSJS I FCKING HATRN I HATE THIS ALL I JUST WANT TO KMS I HATE IT I HATE IT EVERYBODY IS BETTER THAN ME THEYRE ALL SO PRETTY AND NICE AND THEN IM FUCKING OVER HERE, THE "EMO", WEDNESDAY WANNABE FREAK (BECAUSE THATS WHAT MY SISTER FUCKING CALLS ME) I HATE IT, PEOPLE DONT EVEN THINK I HAVE EMOTIONS, AM I THAT BORING? I HATE EVERYTHING. I HATE MYSELF. I HATE MY PARENTS. I HATE MY SISTER. I HATE MY LIFE. I UATE EVERYBODY. I HATE THIS ALL.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 07, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ventWhere stories live. Discover now