Sevgili okurlarım iyi okumalar yorum yazmayı ve oy atmayı unutmayın.
Kalkın kalkın
Duyduğum sesle aniden irkildim ne oluyordu bu saatte
Oda arkadaşlarımda benim gibi ofluyordu. Orta yaşda kadın kahvaltı saatini kaçırıcağımızı söylüyordu hepimiz bir hışımla aşağı indik ve gördüğüm kahvaltı ile ağlamaya başlıycaktım neredeyse hemen dışarı gidip Salih hocayı aramaya koyuldum.
Salih hoca biz böyle anlaşamamıştık kahvaltıda brokoli nedir ya lütfen buna bir çözüm bulalım açlıktan ölüyorum.
Sen hiç staj yapmadın herhalde
Yaptım hocam ama ömrüm çürüdü ben böyle olacağını bilseydim kabul edermiydim.
Neyse ben güzel bir tatil yapıyorum Leya hoşçakal
Ama ho-
Buda ikide bir Yüzüme kapatıyor.
Yemek salonuna döndüğümde herkes yemeğini yiyordu ve bana bakıyordu.
Neden acaba bana bakıyorlar diye düşünürken aklıma dünkü olay geldi şu an aşırı derecede utanç duyuyordum bende usulca sandalyeme oturdum ve yemeğimi yemeğe koyuldum bu yemeği istemesem bile yemek zorundaydım yoksa bayılmam an meselesiydi.Görevli kadın tekrar geldi ve bizi bir salona aldı herkesin müzik hocaları belli olmuştu benimki hariç kurayı çektiğimde büyük bir heyecanla açtım ve gördüğüm yazıya tekrar tekrar baktım Çağan yazıyordu görevli kadın kim çıktı diye sordu ne kadar söylemek istemesemde mecburen söylemek zorunda kaldım .
Çağan Bey dedim.
Herkesten fısıldama sesleri duyordum. Neden yumruk atmıştıkı aslında ben de hata buna benzer bur okulda öğrenim görmüştüm ve böyle olayların olacağını biliyordum Peki niye içmeye kalkışmıştım neyim vardı benim yine aynı durummu oluyordu yoksa
Ben ruhumun derin düşünceleriyle baş ederken içeri Çağan girdi.
Bize sorgulayıcı gözlerle bakıyordu. Görevli kadın dudaklarını araladı ve şöyle dedi .
Çağan Bey siz artık leya kırşan hanıma eğitim vereceksiniz.
Çağanın donuk yüzü daha çok donuklaştı ve telefonu eline aldı ve salondan hiç bir şey demeden ayrıldı.
Yazardan
Genç adam çok gergindi ne yapacağını farkında değildi hemen Halit beyin numarasını tuşladı .10 dakika sonra dediğim yerde buluşalım.
Çağan olduğu yerde dakikalar sayıyordu. Sonunda şık ve zengin duran adam masaya oturdu bu Halit beydi.
Çağanın donuk yüzü ifadesi yerini kızgınlığı bıraktı.
Bana bak dedi sana kesinlikle leya kırşan denen öğrenciye eğitim vermem demedimmi sen le anlaşma yaptık sanıyordum.
Adamın yüzü leya kırşan denince değişti sanki hüzünlendi.
Adam hafifçe yutkundu ve şöyle dedi.
Benim elimden gelen bişey yok dedi kura çekmişsin ve sana leya çıkmış neden bu kadar karşısın.
Çağan hiç bir şey demedi sadece sustu sadece
Anılardan
Çağan ve arkadaşları rekabetle bir maç yapıyorlardı derken tatlı mı tatlı sevimli bir kız geldi saçları iki yandan örgülü olan bu kız çağanın yanına geldi ve elindeki mektubu uzattı . Arkadaşım bunu senin için yazdı dedi ve Oradan koşarak ayrıldı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melodi
RomanceBir melodi gibi sakindi soğuktu herkese soğuk hiç yüzü gülmezmiydi bir insanın sadece tek bir anda o gitarı alırken yüzündeki tebessüm o kadar nadir o kadar enderdiki bir nota kadar narin insanı büyüleyen bir güzelliği vardı peki ne vardı bu mutsu...