ogólny świat countryhumans

68 4 0
                                    

//////////////////////////////////////////

Wszystko rozgrywa się w latach osiemdziesiątych(czasem w dzisiejszych ale to zależy)

Świat Countryhumans składa się z małych domków, sklepów,galerii handlowych,parków,łąk,jezior,rzek,plaż i jednego wielkiego miasta oraz jednej szkoły. Dalej jest Syberia, ich własne lasy,pola, niektórzy nawet mają własne domy spotkań itp. Potem na południe-góry, na północ - morze.

Jednak o wiele dalej są stolice wszystkich krajów. Ich świat też jest podzielony na kontynenty jednak nie zajmują obszarów takich jak aktualnie są u nas. Tam ukształtowanie ziemi jest trochę inne. Kraje mieszkają tym kontynencie gdzie się znajdują u nas w realu.(jeżeli znajdują się pomiędzy dwoma kontynentami będą mieszkać w tym kontynencie gdzie uważane że są ale bardzo blisko kontynentu w którym także się znajduje)

W świecie Countryhumans nie ma ludzi, nie powinno być. Jednak parę ich jest bo dla ludzi nie ma niemożliwego, co nie?

Rodzina krajów nie jest ułożona historycznie.(wiem że to nie logiczne ale moja głowa robi swoje)

Ciekawostki:
-od pewnego czasu nie wolno tam palić papierosów.
-nie ma tam kary więziennej ani policji jednak to nie znaczy, że można robić tam co się chce.
-niektóre starsze kraje dalej żyją.
-jest tam około 4 ludzi z naszego świata.

//////////////////////////////////////////

Może kiedyś zrobię mape

☆Ciekwostki Z Mojego Świata CountryHumans ☆[KOREKTA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz