Dolu kadehi ters tut - Çöpçatan
"Mesut olmak gerek bu yaptığı çok kıyak aslında.
Çöpçatanlık seviyesinin hayli yukarısında
O konuları, yorumları ve sorularıyla bambaşka.
Geleceğim belki onun ellerindedir şu anda..?"Çöpçatan bir karakter okumaya hazır mısınız?
❄️
0539*******: Mete böyle şeylerden hoşlanmaz ancak planında ısrarcıysan seninle ilk yüz yüze görüşmemizi adliyede yapacağımızı söylemek isterim.
0539*******: Onu sapık gibi takip etmenize gerek yok. Çocuk ne boklar çevirdiğinizi gayet net bir şekilde anlamış ve bundan yeterince rahatsız oluyor.
0539*******: Arkadaşına söyle, kankamın peşini bıraksın.
0539*******: Pardon, sen kankamın peşini bırak. Arkadaşın da sana Mete'yi anlatmayı bıraksın
0539*******: Kızım sen çok mu 7 çift evlendiren cennete gider hikayesini dinledin? Çöpçatanlıktan öte bir şey bu yaptığın, umarım farkındasındır. Zira suç sayılabilecek şeyler yaptığın var.
0539*******: Çocuğu ölümle tehdit etmek ne demek amk! Ne yaptığının farkında mısın sen?
Görüldü.0539*******: O çocuğun peşini bırakacaksınız tamam mı?
Görüldü.Siz: Ne yapacaksın Mete'yle sen mi çıkacaksın?
Siz: İşime karışılmasını sevmem yalnız.
Siz: Bu benim iş hattım ayrıca lütfen daha fazla rahatsız etmezseniz sevinirim iyi günler.
0539*******:Çöpçatanlığı iş haline mi getirdin bir de?
0539*******: Hah, harika.
0539*******: Mete bunlar yapıştı mı bırakmaz derken haklıymış anladığım kadarıyla.
Siz: Bakın ben çok ciddiyim, lütfen.
Siz: Pardon, siz kibarlıktan anlamayan türdendiniz.
Siz: Bir saniye lütfen...
Siz: Naş naş haydi defol be, uğraşamam seninle, işim var! Siktir git şimdi! Yazma bir daha! Umarım anlaşılır olmuştur. ☺️☺️
0539*******: O çocuğun peşini bırakacaksınız,
0539*******: Aksi takdirde ne yapacağımı bilmek istemezsiniz. Tamam mı?
Siz: Ne yaparsın lan?
0539*******: Soluğu mahkemede alırım.
0539*******: Umarım yeterli olmuştur.
0539*******: Simdi o çocuğun peşini bırakacaksınız. Tekrarı olmasın.
0539*******: Hatta senin için heceleyeyim.
O. Çocuğun. Peşini. Bırakacaksınız!!Siz: Sen kime atar yaptığının farkında değilsin, izin veriyorum bak böyle yapmana ama çizginin arkasında dur. Asıl sen bunun tekrarını yaparsan ne yapacağımı bilmek istemezsin. Bak, çocuk, haddini bil, iş hattı bu? Tamam mı? Siktir git şimdi, gözüm görmesin seni!
❄️
Fazla dktt - çöpçatan dinlersenz ne olur adli çalışmaya hepiniz hoş geldiniz!!!
Okullar açılıyo ve kısa bölüm yazmam daha kolay olacağından kurgu yarı texting olack. Bi de kurgu bana aşırı tanıdık geliyor. Başka bi yerde benzeri varsa uyarın kaldırırım.
Beğendiğinizi umarak devam ediyorum.
Nasılsınız?
Ana kadın ve erkeğin adını uzun zaman sonra öğreniyoruz. Yine de boşverin. Sizce isimleri ne olabilir tahminleriniz var mı?
Nhl duzenlemesinde birinci bölümü bitirdim onu da tekrar okuyabilirsiniz isterseniz.
Ve ana kadın karaktere aşık olmam normal mi???
Çöpçatan bir tanıdığınız var mı?
Kurgu hakkında fikirleriniz neler ve diğer bölüm ne zaman gelsn?
Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Aşk Doktoru | Yarı texting
Teen FictionDolu kadehi ters tut - çöpçatan "Mesut olmak gerek bu yaptığı çok kıyak aslında. Çöpçatanlık seviyesinin hayli yukarısında. O konuları, yorumları ve sorularıyla bambaşka. Geleceğim belki onun ellerindedir şu anda.." Hiç çöpçatanlık seviyesini haddin...