2-Ailerimize laf anlatmak valiz hazırlamaktan daha zor!

21 1 0
                                    

M:"Stella çabuk o tişörtümü geri ver! "

S:"Ama çok güzel. "

Stella'nın elinden tişörtümü zar zor kurtardım. Bir yandan annemin bana ne demek istediğini anlamaya çalışıyordum.

Maria:"NE İŞİN VAR SENİN KORE'DE! "

Millie:"Aradığım herşey orada var anne. Bir işimde var.burda 6 aydır cafe arıyorum ama hâlâ bulamadım. Orada bulurum artık!"

Maria:"ne gerek var kore'ye California'dada şarkıcı olabilirsin! "

Kan beynime sıçramıştı.

"KENDİ İHTİYAÇLARIN İÇİN BENİ KENDİ ETRAFINDA DOLAN DIRAMAZSIN.BEN REŞİT BİR KIZIM! İSTERSEM GİDER UZAYDA YAŞARIM. BUNUN İÇİN SENDEN İZİN ALMAMA GEREK YOK. "

telefonu kapattım veya yatağa attım.

Mike:"millie sakin!Noluyor? Sesin yan villadan duyuluyor!"

Millie:"ŞU DÜNYADA BÖYLE MÜKEMMEL BİR ANNEM OLDUĞU İÇİN BİR GÜZEL BAĞIRIYORUM ABİ! "

S:"Benim annemde valizime karıştığı için buraya geldim.Ailelerimize laf anlatmak valiz hazırlamaktan daha zor arkadaş!"

Kapı çaldı. Alt kata indim ve kapıyı açtım.Carlos ve Jack karşımda valiz lerle duruyorlardı. Carlos garip bakışım üzerine açıklama yapmak zorundaymış gibi hissetti

C:"Ailelerimiz bizi evden attı. Zaten yarın gidiyoruz. Bir gün burda kalsak? "

M:"sormanız bile ayıp. Geçin içeri!bizde Stella ile tepiniyoruz"

C:"stella burda mı? "

M:"İkimizinde annesinin durumunu biliyorsun. Tabi Stella'nın üvey annesi"

Bir anda sessizlik oldu. Birbirimize bakıştık.

M:"Neyse geçin içeri"

Biz yukarı çıkarken Stella'nın sesi duyuldu

"ANNE! AZ DAHA ABARTSAN TERLEMİŞ MİYİM DİYE BAKIP ARKAMA PEÇETE KOYACAKSIN! "

Hepimiz bir anda gülme krizine girdik

Mike:"oooo kankam gelmiş? Ne onu getirmiş buraya? "

J:"Selam Mike! Annem şirkete idol gittiğimizi öğrenince buna kız işi dedi. İnkâr ettiğimde evden attı beni! "

Cidden bazı aileleri anlayamıyorum. Duyguları,meslekleri, oyunları ve hatta yemekler için bile cinsiyete bağlıyorlar.
Yok mühendislik kız mesleği değil git anaokulu öğretmeni oku! Yok ağlamak erkeğe düşmez! Yok bu erkek oyunu sen oynayamazsın. Saçma geliyor bana

S:"Ne yapalım artık Ailelerde böyle! "

Hep beraber valiz lerimiz tamamladık ve uyuduk. Carlos ve Jack koltukta. Mike kendi odasında. Bende kendi odamda ve Stella ise misafir odasında kaldı. Çok heyecanlıydım. Yarın ilk uçakla güney Kore'ye gidiyordum. En yakın arkadaşlarım ile. Bunun üzerine ise bir şarkı grubu oluyorduk. Şuan heyecanımı bozmak için doğmuş-birde Mike ile beni doğurmak için -olan annem bile benim sinirimi bozamazdı.

Millie Alice FLORES
07.30

Valizimi alıp aşağı indim. Bir -iki saate güney Kore'ye gidiyorduk. heyecandan kapıya doğru koştum. Kapıdaki Carlos ağlıyor gibi görünüyordu.

Millie:"Ne oldu Carlos niye ağlıyorsun? Duygulandın mı? "

Stella göz devirdi

S:"777. Flörtünden ayrılmışda"

Millie:"niye? "

S:"grup olarak çektiğimiz fotoğrafta ikimiz yan yana durduğumuz için trip atmış"dedi.sesinde rahatsız olmuş bir hal vardı.

Sahte bir şekilde güldüm

Mike:"hadi geç kalmak istemiyoruz. Gelin "

Tüm yolda normalde 1 dakika susmayan Stella. Konuşmuyordu. Kulaklığını takmış. Başınıda cama yaslamıştı.

Havalimanına vardığımızda instagram'ımı açtım. Ve şirketin sayfasına girdim. Çoktan bizim toplu bir fotoğrafımız ve hepimizin ayrı ayrı fotoğrafları paylaşılmıştı.Ablam sağolsun. Bizim çıkış tarihimizi çok erkene almıştı.Normalde 5 yıllık olan staj süresini 5 aya düşürmüştü. 5 ay sonra çıkış yapacaktık.

Mike:"hadi millie gelmiyor musun? "

M:"geliyorum"

Uçağa binmeden önce abime sıkı sıkı sarlldım. Onu gerçekten özleyeceksin.

Koşarak onlara yetiştim
Uçağa bindik. Stella ve ben cam kenarında oturuyorduk. Stella'nın yanında Carlos, benim yanımda ise Jack oturuyordu.
Yavaşça gözlerimin kapandığını hissettim. Sanki gözlerimi kapatmamdan 1-2 saniye geçmiş gibiydi. Jack beni sallamaya başladı.

J:"uyan hadi geldik"

M:"ne ara"

Valiz lerimizi kabin görevlisinden alıp uçaktan indik. Evet. Şuan gerçekten Kore'deydik

-----

Bu bölüm biraz kısa oldu şey. Akşama doğru 3. Bölüm gelir <3







Cloud Of Sky 1 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin