1. Jiko ~Löllö pipartaikina~

165 6 0
                                    

🔝Älkää kysykö tota kuvaa🔝

Niko:

Odotan Joonasta kotiin kaupsta, jonne tämä lähti noin kaksi tuntia sitten. Hänen piti mennä ostamaan sieltä piparkakkutaikinaa. Eli kyllä me alamme tekemään pipareita ja tiedoksi kaikille, että meistä kumpikaan ei ole koskaan tehnyt pipareita. Joonas on niitä syönytkin, mutta minä en ole vielä. En ole koskaan tykännyt pipareista, mutta varmaan nyt alan syömään niitä, koska Joonas tekee ne.

"Moi rakas!" eteisestä vihdoin kuului rakkaan aviomieheni huuto. Nousin sohvalta ja kävelin eteiseen, jossa Joonas piti kahta ostoskassia käsissään. Luulin, että hän meni ostamaan vaan sitä taikinaa. Ja eihän siihen tarvitse kahta ostoskassia. Tietääkseni ainakaan.

"Mitä sää ostit", kysyin ihmeissäni. Joonas hymyili minulle. "Een mitään. Näät sitten", Joonas vastasi ja käveli ohitseni keittiöön. Seuraain häntä sinne. Haluan tietää mitä hän aikoo. Joonas otti kasseista piparkuorrutetta ja muita koristeita ja viimeisenä vasta sen pipartaikinan.

"Mää vähän innostuin", Joonas sanoi ja tunki ostoskassit yhteen kaappiin missä me niitä säilytämme. Vai vähän innostuit rakas. Kannattaa varoa kun minä innostun. Joonas avasi taikinapaketin ja heitti sen saarekepöydän päälle. Joonas meni hakemaan kaulinta ja alkoi kaulitsemaan taikinaa. Tai ainakin yritti, koska sehän oli niin kylmä ja jäässä, ettei sitä voinut kaulita.

"Joonas turhaan sä sitä yrität kaulinta kun se on niin jäässä. Anna sen lämmetä", sanoin. Joonas laittoi kaulilen pöydälle. "Ok. Mennään siks aika tänne", hän sanoi ja käveli olohuoneeseen ja meni makaamaan sohvalle. Pudistin päätäni huvittuneena ja menin hänen perään.

Menin Joonaksen päälle makaamaan ja laitoin käteni hänen kaavoilleen. Joonas nosti kulmiaan kysyvästi.

Nousin sohvalta ja nostin Joonaksen syliini. Hän laittoi kätensä niskani taakse ja kiersi jalkansa ympärilleni. Kävelin makkariin ja laskin Joonaksen petaamottamalle sängylle. Enme jaksa yleensäkkään pedata sänkyä. Siinä menee vaan aikaa ja se ärsyttää meitä. Siis todella paljon.

Työnsin Joonaksen selälleen ja menin hänen päälle. Iskin hampaani hänen niskaansa, jolloin Joonas alkoi huokailemaan nimeäni. Siirsin käteki alemmas ja alemmas aina lähemmäksi Joonaksen herkkää kohtaa. Saat kohta nähdä kun minä olen innoissani ja niistä pipareista mä en ole kovinkaan paljon unelmoinut.

Irrotin hampaani Joonaksen niskasta ja katoin tämän kasvoja. En irrottanu katsettani hänestä kun siirsin käteni lähemmäs Joonaksen herkkää paikkaa housujen sisälle.

Otin Joonaksen varresta kiinni ja aloin runkkaamaan tätä. Näin, et Joonas alko täristä ja hän taivutti päätään taakkepäin.

"Nikohh alotah jo kokoh juttuh", Joonas pyysi.

"Nikohh alotah jo kooh juttuh", Joonas pyysi. Naurahdin vähän. Selvä. Vedin käteni ulos ja revin Joonaksen housut pois. Jätin ainoastaan hänen boxerit vielä. Niistä huomasi, että Joonaksella seisoi ja niin myös mullakin, mutta se ei nyt liitt mitenkään tähän. Ei vielä.

"Mitä sä haluat, että mä teen?" kysyin. "Ihan mitä vaan", Joonas sanoi jo valmiina kaikkeen. Naurahdin. Kävin hakemassa lipaston laatikosta viime vuoden joulukalenterista tulleet silmälaput.

"'Mitä sä niillä aiot?" Joonas kysyi. Hän oli nostanut päänsä ja tuijotti nyt mua. "Mä laitan nää sun silmien eteen, ettet sä nää mitään", vastasin.

Menin Joonaksen luokse ja laitoin silmälaput hänelle. Työnsin hänen päänsä takaisin tyynylle. Kävin hakemassa myös käsiraudat, koska en halua, että Joonas ottaa silmälappuja pois. Kiinnitin Joonaksen kädet yhteen.

"Niko, mitä sä teet?" Joonas kysyi. En vastannut hänelle. Kävin hakemassa liukkarin ja anaalitapin. (Voin pyytää anteeksi teiltä nyt heti alkuun. Voitte mennä kattoon kaalimadolta niitä anaalitappeja, jos kiinnostaa).

Menin takaisin sängylle Joonaksen luokse ja laskin tapin ja liukkarituubin sängylle. Nostin Joonaksen jalat ylös, jotta saisin suoran yhteyden hänen... Jooh..

Otin liukkarituubin ja levitin liukkaria Joonaksen rei'älle. Joonas vingahti. "No, se oli vaa liukkari", ihmettelin. "Se oli kylmää", Joonas sanoi. Jaa.

Otin seuraavaksi tapin ja aloin työntämään sitä Joonaksen sisälle. "Aaahh", Joonas huokaisi. Työnsin sitä koko ajan vähän syvemmälle samaan aikaan Joonaksen huokailevan enemmän.

"Nikoh mä haluan tuntee sut enkä mitään tappia", Joonas sanoi. Hän yritti ottaa silmälappuja pois, mutta ei pystynyt. Vedin tapin ulos ja laitoin sen sängylle viereeni.

Hain kortsun ja laitoin sen paikoilleen ja levitin sen päälle liukkaria. Menin Joonaksen eteen ja ohjasin kyrpäni oikeaan kohtaan.

"Ootko valmis?" kysyin. Joonas mumisi jotakin, mistä päättelin hänen olevan valmis. Työnnyin Joonaksen sisälle. "Ahh", Joonas huokaisi. Aloin liikkumaan nopeammin.

"Nikoh pliis mä haluan nähä sut", Joonas sanoi. Hymyilin. Päätin ottaa silmälaput pois ollakseni ihana poikaystävä.

"Mä jo unohin kuinka hyvältä sä näytät", Joonas sanoi. Hymyilin edelleen. Liikuin nopeammin ja otin Joonaksen kyrvästä kiinni ja aloin runkkaamaan häntä.

"Mhg", Joonas huokaisi. Rakastan sitä kun Joonas huokailee. Hän on niin seksikäs. En voi vastuttaa häntä. Joonas on vastustamaton.

"Joonash mäh oon tulossah", sanoin. Joona nyökkäsi. Laitoin käteni Joonaksen lantiolle ja tulin kortsuun. Vetäydyin ulos Joonaksesta ja otin kortsun pois ja heitin sen roskiin.

"Mä en oo tullu vielä", Joonas sanoi. Siihen tehdään muutos ja äkkiä. Otin Joonaksen kortsusta kiinni ja aloin runkkaamaan uudestaan häntä. "Mhg", kuului aina välillä Joonaksen suusta.

"Nikoh mäh tuun", Joonas sanoi. Lopetin runkkaamisen ja otin Joonaksen kyrvän suuhuni. Aloin liikuttamaan päätäni nopeammin. Nopeasti tunsin lämpimän nesteen suussani, jonka nielin.

Makasimme hikisinä sängyllä katosen toisiamme. Joonas on todella seksikäs hikisenä ja märkänä. Ai niin se pipartaikina on siellä pöydällä ja muutkin asiat.

"Joonas se taikina on siellä pöydällä", sanoin.
"No mennään kattomaan sitä", Joonas sanoi. Kävelimme alasti keittiöön, jossa taikina lepäsi saarekepöydällä. Joonas alkoi tökkiä sitä.

"Tää on ihan löllöö. Ei tästä mitään voi tehä", hän sanoi. Kävelin hänen luokse ja aloin itsekin tökkimään taikinaa. Joo Joonas on oikeassa.
"Pitää heittää roskiin", sanoin. Joonas nyökkäsi.

"Sinne meni piparkakkutalon taikina", Joonas sanoi. Joonas halusi tehdä piparkakkutalon, mutta itselläni oli muuta tekemistä.

"Ostetaan uus", sanoin hymyillen.

"Joo".

~~ S:875 ~~

Tää nyt tosiaan on ensimmäinen osa tätä joulukalenteria . Tää eka luku voi olla vähän tönkkö, mutta niin varmaan muutkin on. Anteeks. En oikee osaa kirjottaa näitä.

Ja anteeks, että tulee näin myöhään eikä aikasemmin. Ensinnäki oon siivonnu koko päivän, jonka jälkeen nukuin.

Blind Channel ~ JOULUKALENTERI 2023 ~ Where stories live. Discover now