PLATON

9 4 2
                                    

Ruhun gerçek evine duyulan özlem...

Bir gün yok olacağını kuvvetle hissederse, yaşamın nasıl sonsuz bir değere sahip olduğunu da ancak o zaman anlıyordu.

Odin helsa'ya bir çiçek verdi, bu çiçek helsa yeryüzündeyken açan çiçeklerden biriydi. 12 yıl bekledi onu, o yeryüzünde helsa ise yeraltında.

Bunları neden şimdi bana anlattın?

Demek istiyorumki prensesim, bizim yüce tanrıça Helsa ve yüce tanrı Odin ile aramızdaki tek fark mesafeler!

Froya yani, evlenmemiz için bir engel yok, neden bekliyoruz?

Hayır froya, hayır onu kızgın bir demirle haşlamayı düşünmemelisin.

Prensesim cevap bekliyorum?

Kalbimin parçalandığını hissediyorum Trym.

....

Birleşim(düğün) telaşesi devam ederken uyumaya vaktim olmıyordu.

Ama neyseki bugün 8.cuma ve bu kutsal günde kimse bir iş yapmaz, herkes aska tapınağına ibadete gider, ve günün kalan tüm saatleri boş geçer.

Başımı nihayet yastığa koyabilmiştim, derin bir uyku herşeyden uzak...

Froya, froya, froya beni dinle sadece 18 saniyem var. Ben İ.Ö 438 yılında yaşayan asil soykan veliyatı Trym.

Biliyorum bu söylediklerim saçma gelebilir ama sen benim asıl ruh eşimsin. Büyücüler beni seni uyarmam için rüyana gönderdiler, Eğer bu birleşim gerçekleşirse halkı ekimsiz kurak ve verimsiz yıllar pençesine alacak lütfen beni dinle ve bu birleşimi engelle.

Lütfen froya, lütfen

Uyandığım'da ter içinde kalmıştım, bir kaç saniye kendime gelmeye çalışırken rüyamı hatırladığım kadarıyla tekrar düşündüm. Ve unutmamak için bir parşömene not ettim.

Gün aydınlanır aydınlanmaz bir kraliyet falcısına gitmem gerek diye düşündüm. En iyisi tekrar rüyaya dalmak. Belki o tekrar rüyama girer.



👥 Evett ilk bölüm bukadardı, kısa olduğunun farkındayım. Zaten bu bölümü yazma amacım kurgum hakkında az da olsa fikir sahibi olmanız.

İyi okumalar!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ASKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin