Yarım saat sonra zil çaldı ben de kapının orayı gözetlemeye başladım. Sabah binadan çıkan kadın gelmişti, şok olmuştum.
"Hoş geldin güzelim. "
"Hoş buldum yakışıklım. " ve öpüştüler. Bana nasıl yapabilmişti bunu, BİRBİRİMİZİ BU KADAR SEVERKEN?
"Yatak odasına mı geçiyoruz? "
"Jisung uyuyor salona geçelim Nayeon." Nayeon başıyla onayladı ve salona geçtiler. Tabii ki peşlerinden ben de takip ettim. Minho kollarını kızın beline sardı.
"GERÇEKTEN BU KADAR DÜŞTÜN MÜ MİNHO?! " dedim kapıyı hışımla açtığım sırada.
"AYAKTA ALKIŞLIYORUM SENİ AFERİN SANA! " Şok olmuşlardı resmen. Gözlerim dolmuştu, içimde bir intikam ateşi yanmaya başlamıştı.
"Üzgünüm Jisung... "
"İĞRENÇSİN, EVLENDİĞİN KİŞİYİ ALDATABİLECEK KADAR HATTA! " Sinirden dudaklarımı dişlemeye başladım. Benim cümlemle Nayeon'un da gözleri koskocaman açılmıştı.
"BANA JİSUNG'UN EV ARKADAŞIN OLDUĞUNU SÖYLEMİŞTİN MİNHO! " duyunca çok şaşırdım. Ev arkadaşı he? Komik.
"EV ARKADAŞI? KOMİKSİN MİNHO NEFRET EDİYORUM SENDEN ŞİMDİ ÇIK GİT EVİMDEN! " Minho'nun hala gözleri fal taşı gibi açıktı.
"J-jisung... Yapma lütfen. Bir evin olmadığını biliyorsun. "
"BU DA BAŞINDAN BERİ BENİ KULLANDIĞIN ANLAMINA GELİYOR! "
"JİSUNG BEN SENİ SEVİYORUM! "
"MİNHO SEVEN ALDATMAZ! LÜTFEN BENİ DAHA ÇOK KIZDIRMADAN EŞYALARINI TOPLA VE ÇIK ŞU LANET OLASI EVDEN! "
"J-jisung... Yapma, lütfen. "
"BAK ZATEN ACINACAK DURUMDASIN DAHA ÇOK KENDİNİ KÜÇÜK DÜŞÜRMEDEN GİT EVİMDEN! "
"Jisung... "
"MİNHO GEVELENME VE S!KTİR GİT BU EVDEN! "
"Üzgünüm Jisung... " odamıza gidip eşyalarını toplamaya başladı o sırada ben de koltuğa oturdum.
"Üzgünüm ben bilmiyordum evli olduğunuzu. Yoksa yuvanızı bozmak istemezdim gerçekten. Özür dilerim... " bunu o kadar samimi bir sesle söylemişti ki gerçekten doğruyu söylediğini anlamıştım. Nayeon'a sarılıp ağlamaya başladım.
"Her ne kadar beni seninle aldatsa da teşekkür ederim Nayeon. Özrünü kabul ediyorum tabii ki umarım yaptığını yaşar."
"Umarım Jisung, umarım. " o sırada Minho elindeki valiziyle odadan çıktı.
"Artık evimden çıkabilirsiniz Minho Bey, s!ktirin gidin lütfen evimden. " Minho itaatkar bir şekilde kapıya doğru gitti ve tekrar dönüp bana baktı, ben gözümü devirince önüne döndü ve evden çıktı.
Nayeon da gidince evde tek kaldım. Saatlerce ağladım, şakasız saatlerce ağladım, i kadar yorgun hissediyordum ki her an bayılacak gibiydim. Hyunjin'i aradım ve açtı.
"Efendim Sungie~ " sesi uykulu geliyordu.
"Uyandırdım mı? " yorgun ve ağlamaklı sesimle sordum.
"JİSUNG NEYİN VAR? SESİN ÇOK KÖTÜ GELİYOR! " çok endişelenmişti. Sesinden ve bağırmasından belliydi.
"Hyunjin hiçbir şey sormadan bana gelebilir misin? Geldiğinde herşeyi anlatacağım. "
"Tamam Jisung hemen geliyorum. " dedi ve telefonu kapattı.
15 dk sonra zil çaldı. Hyunjin gelmişti, kapıyı açtım.
"JİSUNG BERBAT GÖRÜNÜYORSUN NE OLDU?! "
"İçeri geç anlatacağım. " kafasıyla onayladı ve salona geçti. Oturduk ikimiz de.
"Birşeyler içecek misin? " kafasını 'hayır' anlamında salladı. Ben de o sırada her şeyi anlatmaya başladım.
"Or0$pu Minho. " sadece bunları söyledi ve bana sarıldı. Ben de sarıldım ve tekrar ağlamaya başladım.
Ağlarken uyuyakalmışım kucağında ki bunu da sabah uyanınca anladım. Büyük ihtimalle yorgun olduğum için beni uyandırmak istemedi bu yüzden de beni odaya geçirmedi veya başımın altından çekilmedi.
Kahvaltımızı yapıp dışarı çıktık. Hyunjin'in kocası Felix'i de çağırdık ve kafa dağıttık. Akşam da içmeye gittik. Günüm çok güzel geçmişti, Hyunlix çiftlisine çok minnettardım.
Birkaç gün sonra yanlız hissettiğim için bir köpek sahiplendim ve hayatımdaki çöpleri hayatımdan çıkardığım için mutluydum.
--------------------------------------------------------------
BİTTİİİİ.
ASLINDA ONESHOT YAPABİLİRDİM AMA ALDATTIN Mİ VE ALDATTIM ŞARKİ LARI VAR VE O YÜZDEN İKİYE BÖLDÜM HEHEHE
SEVİLİYORSUNUZ 😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙰𝚕𝚍𝚊𝚝𝚝ı𝚗 𝙼ı 𝙱𝚎𝚗𝚒? ~𝙼𝚒𝚗𝚜𝚞𝚗𝚐
Fanfiction𝙅𝙞𝙨𝙪𝙣𝙜 : Aldattın mı beni? Bunu yaptın mı bana? Birşey söyle! 𝙈𝙞𝙣𝙝𝙤 : Aldattım, dün gece gördüğüm kızla yattım Haklıydın arkandan çevirilebilecek iş bırakmadım Bu...