BİR DEMON SLAYER HİKAYESİ BÖLÜM 2

10 1 0
                                    

Kiji bu olay'dan bir gün sonra olay yerine bir daha gidip abisinin kılıcını ve torbasındoğruı almak ister ancak babası bu na izin veremez .
Kiji gece olunca gizlice olay yerine gider kılıcı ve torbayı alır tam oradan ayrılırken arkasında bir şey hisseder.
Bu Çok büyük bir iblistir. İblis ona bakarak şöyle söyler:
X:güzel kılıç velet
Kiji bu sesten oldukça korkar ve tökezleyip yere düşer ve korkuyla iblise bakar
X:ne oldu velet ilk defamı bir iblis görüyorsun?
Kiji'nin dili tutulmuştur
X:meraketme senin Gibi Küçük,çelimsiz,hasta birisini yemem dişimin kavuğuna yetmezsin. diyerek nöbetçi komutanın bacağını koparım yemeye başlar bu durum karşısında kiji ayağa kalkıp evine koşmaya başlar.iblis ise bu durumu umursamayıp askerleri yemeye devam eder. Şafağa doğru bitkin bir şekilde eve ulaşan kiji babasına yaklanır ve sağlam bir azar yer.
Kahvaltı masasında her kez sesizdir.
Bu sesizliği kiji bozar kağıda Abisinin alnına çizdiği şekli çizer ve gösterir ancak işreti ne annesi nede babası biliyordur.
Anne ve babası Çiftlik işlerine gidince kiji abisinin elinde gördüğü çantaya bakmaya başlar. çantada abisinin birkaç gün önce ona verdiği ilaçtan çok fazla sayıda vardır bunun yanıda bir kaç tanede kalın kitap vardı kitapları kurcalamaya başlayan kiji yarım yamalak okumayı başarır kitabın adı sihirli rünler dir.
Bu adı görünce merakı iyice artmıştır.akşam olnuca babsın,dan ona okumayı iyi çe ögretmesini ister babası bu durumu sevinçle kabul eder.

ARDAN 10 YIL GEÇER

Kiji abisinin öldüğü yaşa gelmiştir. yıllardır abisinin getirdiği ilaçlar sayesinde durumu oldukça iyi gidiyordu. Ayrıca çanta dan çıkan kitaplar dan bir kaç kılıç tekniği öğrenmiş çiftlik işleri sayesinde vücudu iyice gelişmişti .
Gündüzleri o kadar sıkı çalışıyor duki ne annesi ne de babası işe el atıyordu.
Geceleri ise çantdan çıkan kitapları okuyor abisinin çizdiği işareti bulmaya çalısıyordu
15.yaşına girdiğin'de yılardır aradığı işareti buldu. Bunun çok güçlü bir lanetli rün olduğunu öğrendi bir süre abisinin kendine neden lanetli bir rün çizdiğini merak etti. bir sürü düşünceyele uykuya daldı. Rüyasında abisini kendine ilaçı ve kitapları aldığı şifacının evini görür. sabah uyandığın'da dalgın bir şekil'de işine başlar güneşin batmaya başladığın'da          yol üstünde bir kaç atlı yanından hızla geçerek    Kendi çiftliklerine girdi. Bunların ilk başta babasının arkadaşı sandı.güneş batarken eve vardığında annesinin başı kesik babasının dövülmekten baygın bir hale geldiğini gördü.      Yolda gördüğü at'lar babasının arkadaşı değil birkaç çapulcu imiş.yerde yatan annesi ve babasının yanıda evden çaldıkları içki ve yiyeceklerle kendilerine ziyafet çekmekle meşgul olan adamlar kiji'yi fark etmedi.Kiji onları acı bir şekilde izlerken arkasın'da daha önce hissettiği bir şey hisseti. iblis konuşmaya başladı.                                          
iblis:mm bu koku tanıdık                                             
Bu Abisinin ölümüne yol açan askerleri Yiyen Yiyen iblisti onu son gördüğü'den daha büyük ve korkutucuydu.                                                         iblis:bakıyorum da hayla konuşmayı öğrenememişsin 
Kiji bir iblise bide haydutlara baktı snonra onu ölürmeye hazırlanan iblise dönüp şöyle dedi
Kiji:sana bir teklifim var
Şeytan:neyemiş o bakalım
Kiji:şurdaki haydut gurubunu indirmem gerek
İblis:(gülerek) buna karşılık bana ne vere bilirsin zayıf insan
Kiji:sana kendi kanımı sunucam
İblis:(gülerek)zaten bunu sen istemesende alıcam.
Kiji bir süre düşünür ve şöyle der
Kiji:o zaman bende iblis olucam
İblis:hmm sanırım bu olabilir. diyerek kendi elini  ısırarak kiji nin göğsünü deler kiji acı içinde yerde yatarken ibliş şunları der.
İblis :sakın güneşe çıkma,ayrıca bu haydutları senin öldürmeni bekliyecem.

bir domen slayer hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin