Merhaba,ismim Lahmacun Limonoğulları. Dana Biftek Lisesi'nde, 10. sınıfta okuyorum. Daha doğrusu 5 gün sonra okul başlayacak ve 11. sınıf olacağım.
Çok sevdiğim iki arkadaşım var;Pastırma ve Kıymalı Börek. Aynı kıyma türünü kullandığımız için Kıymalı Börek ile akraba sayılırız. Pastırma ile... Hiçbir bağımız yok. Sonraki yılda sınıf baya bir updatelenecekti. Sınıftan 19 kişi gittiği için (yuh lan neyini sevmediniz okulun) yeni 19 öğrenci gelmişti. Sınıf toplam 40 kişiydi. YANİ HER YIL İSTEYEN İSTEDİĞİ BO- neyse konuyu kapatalım.
Pastırma:Bu son görüşümüz olacak knk*...
*: Kanka kelimesinin kısaltılışı.
Lahmacun: Ne alaka kız? YOKSA SINIFTAN GİDİYOR MUSUN?
Pastırma: Kız onu mu diyorum 5 gün boyunca görüşemeyeceğiz diyorum.
Lahmacun: Hee. Bende gideceksin sandım.
Pastırma:Yok be. Gidip Yemistanbul'un en mal okulu olan Pancarlı Salata Lisesi'ne gideceğimi mi sandın?
Lahmacun: Yoooo
Bu arada size Yemkiye'nin haritasını atacağım.
(fazlasıyla dandikçe çizilmiştir kafaya takmayın)
Pastırma:Neyse knk ben daha yağ duşumu alacağım o zaman okulda görüşürüz.
Lahmacun: :)
Pastırm: Ne?
Lahmacun: Emoji ya anla işte.
Pastırma evine doğru yürümeye başladı. Bende odama gittim ve 10 kiloluk dev lahmacun gibi yattım.
Saygılar, sevgiler efenim.
Bu kitabı neden yazdığım hakkında hiçbir fikrim yok. Cidden kitabı komedi amaçlı yazdım ama komiklik yerine daha çok cringelik** var...
**:Utanç verici demek.
Neyse kitabı kısaca özetleyeyim; ana karakterimiz Lahmacun yeni sınıfında tanıştığı Pide'den nefret etmeye başlar ama aslında onu seviyordur (oooooo). Sonra bunlar aşk meşk falan yaşarlar birileri aralarını bozar sezon finali olur falan filan.
Bir de bu bir wattpad hikayesi olduğundan bad boylar*** ve bad girller**** de olacak.
***:Americalı (ya :D) havalı zorba veletlere takılan ad.
****:Americalı (ya :D) havalı zorba kızlara takılan ad.
Açıkçası school hikayelerinin yemek hali denilebilir.
Neyse görüşürük
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lahmacun Ve Pide
RandomLahmacun: HOCAAAM CEVAP 16 Hoca:Aferin lan Pide: BANANE YA BEN CEVAP VERECEKTİM İşte o an pide ile lahmacun birbirlerinden nefret etmişlerdi... Ancak bilmiyorlardı ki birbirlerine aşık olacaklarını... Pastırma: Doğruluk mu cesaretlik mi? Lahmacun: C...