Giriş Bölümü

68 4 1
                                    

"O artık yok Harry, daha ne kadar yas tutabilirsin? Sen ona söz vermedin mi mutlu olmak için? Şimdi neden sözünü tutmuyorsun? Lucille kanserdi, tedavi fayda etmiyordu. Öleceğini biliyordun. Kendini yıpratıp durma." Lizzie söylenip duruyordu, söylediklerini umursamıyordum bile. Üç ay olmuştu ve ben dün gibi hatırlıyordum.

Bana bakışı aklımdan gitmiyordu. Gülümsemesi.

"Gözlerimin önünde öldü o Liz! Ve ben, hiçbir şey yapamadım. Bana 'hoşçakal' derken yaptığım tek şey ona bakmak oldu. Elimden hiçbir şey gelmedi. 'Beni bırakma' bile diyemedim ona. Bu ne kadar acıtıyor haberin var mı? Tek bildiğin bana saçma teselliler ile gelmek. Yaptığın tek şey bu. Beni mutlu etmek istiyorsun belki ama kesinlikle işe yaramıyor aksine ağlamak istiyorum." Sustu. Ne diyebilirdi ki zaten bu dediklerimden sonra? Hiçbir şey. Kimse acımı tarif edemezdi. Kim böyle korkunç bir şey yaşadı ki? Çok az insan, peki neden ben o çok az insanlar arasındayım? Neden bu acıyı çekmek zorundayım?


Lucille bunu benden saklamıştı. Belirtileri saklayamadı ama. Zaten en sonunda öğrenmeyecek miydim?

"Ne desem bilmiyorum Harry. Ben gidiyorum, biraz yalnız kalmaya ihtiyacın var gibi görünüyor. Tekrar geleceğim, görüşürüz."

"Zaten yalnızım. Üç aydır yalnızım ben. Kendimden çok sevdiğim kişiyi kaybettim. Bunun ne demek olduğunu biliyor musun? Hayır. Beni anlaman imkansız."



"Harry" İçtiğim suyu püskürttüm, elimdeki bardak da çoktan yeri boylamış, kırılmıştı. "Lucille?" Diye mırıldandım. Bu nasıl oldu? Sanırım beynimin bana oynadığı bir oyun bu. Veya, veya bir rüyadayım. "Harry, arkandayım." Arkamı hızla döndüm ama orada kimse yoktu. "Lucille," sesim zayıf çıkmıştı. Neredeydi? "Neredesin? Lucille?" Kahkaha sesi duydum. Deliriyor muydum yoksa? "Harry," ses uzaktan gelmeye başlamıştı. "Burada olmadığını biliyorum! Sen öldün! Ben deliriyorum! Bunların hiçbiri gerçek değil. Biliyorum." Gözlerim dolduğunda sinirle sandalyelerin birine tekme attım. "Harry, seni seviyorum." Daha sonra onu duymadım. Gitmiş miydi, yoksa rüya mı bitmişti? Yoksa bu bir hayal miydi?


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Spirit » h.s. ☯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin