25.

291 20 4
                                    

Írói szemszög:

Bakugou csendesen sírva ücsörgött az ágyon miközben kisfiát ölelgette aki szépen aludt anyja karjaiban miközben egyik kis kezével markolta anyja felsőjét.

Halk kopogás hallatszott s belépett a szobába Yaoyorozu, kezében egy termosz amiben az ígért tea van.

Bakugou egy fájdalmas mosolyt kúsztatott az arcára ám könnyei lebuktatták.

- Ne aggódj. - szólalt meg halkan a lány, ugyanis a kisfiú alszik. - Minden rendben lesz.

- Cserben hagyta Katsumát... - mondta fájdalmasan Bakugou miközben tekintetét az alvó gyermekre vezette.

- Mindent meg fogunk tenni, hogy kiderítsük, hogy mi volt ez az egész. Régóta ismerem Todoroki-sant. És ő nem ilyen. Biztos van valami a háttérben.

- Nem érdekel... Ha már nem is szeret engem... Legalább Katsumára gondolhatott volna. Cserben hagyta a saját fiát... - mondta a fiú elcsukló hangon majd halk keserves sírásba kezdett.

Yaoyorozu letette a termoszt az ágy melletti kis szekrényre majd helyet foglalva a szőke mellett lágyan megölelte.

- Minden rendben lesz.

- Katsumával minden rendben van... Ma már vissza mehetünk a koliba bármikor.... De nem akarok... Ha újra meglátom Todorokit én... Én... Én teljesen össze fogok zuhanni... És féltem Katsumát...

- Figyelj. Én minden meg fogok tenni annak érdekében, hogy amíg ez az egész meg nem oldódik, addig egy másodpercre se lásd Todoroki-sant.

A fiú csak aprót bólintott.

- Menjünk vissza a kollégiumba. Segítek hozni a cuccaid. - állt fel a lány.

- Köszönöm... - mondta a fiú elcsukló hangon majd letörölt néhány könnycseppet az arcáról.

Yaoyorozu csak egy biztató mosolyt küldött felé s óvatosan átvette az alvó gyermeket amíg Bakugou összeszedi a  cuccait.

Mikor mindent összepakolt a fiú a gyermeket a babahordozóba helyezte óvatosan majd becsatolta.

Momo felvette Bakugou táskáját s el is indultak.
Bakugou szólt a recepción, hogy elment majd mentek is tovább

Mikor a kolihoz értek Yaoyorozu ment elsőként be, hogy lássa Todoroki lent van-e ám a kollégium üres volt.

A pihenő részen a kisasztalon volt egy cetli amit Kirishima írt Momonak.

"Yaoyorozu!
Holnap ugye egész nap hősi edzésünk lett volna de nem lesz a tanár ezért most délután megtarja az órákat egybe és így holnap nem kell suliba mennünk. Elmondtuk Aizawa-senseinek, hogy mi történt és azt üzeni, hogy maradj Bakugouval ameddig csak tudsz. Szólt a tanárnak, hogy ne írjon be téged hiányzónak. Mond meg Bakugounak, hogy Aizawa-sensei is segít kideríteni, hogy mi üthetett Todorokiba.

Kirishima"

Miután a lány ezt elolvasta elmesélte Katsukinak is, hogy mi áll a levelében.

A fiú csak egy fáradt keserves sóhajjal helyet foglalt a kanapén s felnyitotta a termoszt amiben a tea még mindig meleg.
Kortyolgatni kezdte a forró italt miközben könnyes szemmel alvó kisfiát nézte.

- Valószínűleg Todoroki vagy visszament a saját régi szobájába vagy Urarakához költözött át... - mondta fájdalmasan.
(írói megj.: Bakugou szobája mellett volt egy üres szoba amit egybe nyitottak Katsukiéval így a kettő külön szobából lett egy nagy, hogy a babának a kiságy, pelenkázó stb. elférjen és legyen hely.)

- Azt sajnos nem tudom... - válaszolta a lány.

- Majd kiderül... - mondta a fiú lesújtva.

- Nem akarsz megpróbálni kicsit aludni. Olyan fáradtnak nézel ki. - nézett aggódva a lány.

- De... Megpróbálok... - mondta Katsuki és visszacsavarta a termosz tetejét, amit le ia tett a kisasztalra majd felállt.

Yaoyorozu ismét vállára kapta a fiú táskáját s mikor Bakugou a kezébe vette a hordozót meg is indultak a lift felé.

A gombot megnyomva nem is kellett sokat várni s jött is a lift. Beszálltak majd felmentek egészen a 4.-re.

Benyitva a szobába Momo letette Bakugou táskáját a szekrény elé majd Katsuki óvatosan letéve a hordozót kicsatolta a babát majd az alvó kisfiút a babaágyba helyezte.

Faradtan ült rá a kétszemélyes ágyra a fiú mikor hirtelen üzenetet kapott attól a személytől akit a legjobban gyűlöl.

BNHA Yaoi ChatDonde viven las historias. Descúbrelo ahora