kahve saçlı çocuk-1

207 17 19
                                    

Lee felix

Gözümde bana inat kendini serbest bırakmak istiyen damlalar vardı,
ağlayamazdım şimdi olmazdı.

Belimde hissetiğim sert sopa darbesiyle çığlık atmamak için dudaklarımı birbirne bastırdım.

Bir anda açılan kapıya beni döven babam duraksadı.

-baba sana hemen felix'i bırak dedim!

Abimin odada yankılanan sesi ile giren kişinin abim olduğunu anladım, etraf bulanıktı seslerde boğuk, saatlerdir yediğim dayağın haddi hesbı yoktu. Mezuna kaldığım için...

Aslında oldukça başarılı bir öğrenciyimdir ama 25. sorudan itibaren yanlış kodlamışım.

Bu yüzden saatlerdir dayak yiyorum. Bu evdeki herkesten nefret ediyorum, bir kişi dışında abim Chris. O herzaman beni dinler, yanımda olur ve bana sarılır. Sırf beni yanlız bırakmamak için cehennemden beter olan bu evde kalıyor.

Diz kapaklarımın altında ve belimde hissetiğim kollarsayesinde abimin beni odadan çıkardığını anladım.

Kısa süre sonra gövdem yatakla buluştu, tişört'ümün etekleri çekiştirildiğinde abime kolaylık sağlamak için kollarmı yapabildiğim kadar yukarı kaldırdım. Ardından Chris oradaki küçük kutuyu alıp yaralatıma bakmaya başladı.

-söz veriyorum felix seni bu evden kurtarıcam

Chris yaralarıma krem sürdükten sonra bant taktı gene kollarım birsürü bantla dolmuştu.

Okuldakiler benle hep bu yüzden dalga geçiyordu bu yaşta babamdan dayak yediğim için, zorbalık sebepleri buydu.

Abim tüm yaraları sardıktan sonra anlıma bir öpücük kondurdu.

-iyi geceler felix

-iyi.. Geceler abi

Kendimi sıkarak kurduğum cümleyle abim sırıttı ve başımı okşayıp gitti.

Bende en huzurlu hissetiğim anlardan biri olan uykuya bıraktım benliğimi

Yazar

Felix gözlerini, perdenin aralığından odasına dolan güneş ışığı ile açtı. Gözünü açmasıyla vücudundaki acılarında uyanması bir oldu.

Felix acıyla sızlanarak ayağa kalktı ve aynanın önüne geçti. Üstü çıplak olan vücuduna dikti gözlerini morluklar, hafif çizikler ve heryeri kaplayan bantlar. İç çekerek dolabın kapanı açtı ve en bol sweatshırt'lerinden birini çıkardı ve bir de bol pantolon.

Çuval giyer gibi giyinirdi hep, yaraları ve vücud hatları belli olmasın diye. Daha doğrusu olması gerektiğinden daha zayıf olduğu anlaşılmasın diye.

Üzerine geçirdiği kıyafetlerle çantadını hazırladı ve oradan çıktı felix
ne o kadınla neden o adamla karşılaşmamak için çok erken giderdi okula, herzaman...

Kahfaltı yapmayı sevmediği için direkt anahtarını alıp kapıyı açtı ve dönüp kitledi. Adımlarını evden uzaklaştırdığında okulun yolunu tutu. Kahve saçlı çocuk

-

Okulun büyük bahçesinde kimse yoktu nerdeyse. Felix adımlarını direkt sınıfa yönlendirdiğinide sınıfa girip en arkadaki sırsına yerleşti ve kulaklıklarını takıp kafasını sıraya kollarının arasına koydu.

Obsessively/-Daddykink/-HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin