Bir gün furkan diye bir çocuk yeni liseye geçer. Bu çocuk kendi halinde birisidir.okul çıkışında eve giderken okulun ordaki parkta leyla diye bir kız görür ve direk kalbi heycandan hızlı atmaya başlar.Furkan ilk defa böyle bir duygu içerisine kapılır.Furkan leylayı 1 ay takip eder.Leyla da furkandan hoşlanır ama ikisininde birbirinden hoşlandıklarından haberleri yoktur.Bir gün furkan cesaretini toplar ve okul çıkışı kızla konuşacağım der.Furkan okul çıkışı hemen parka gider ve kızı bekler,ama kızın haberi yok.kız eve herzaman ki gibi parktan geçerken bir de bakar ki furkanın elinde bir gül var,Furkan da leylayı görür ve yanına çağırır.leyla heycanlanır ve elleri titremeye başlar,hemen furkanın yanına gider.
(aralarında şöyle bir konuşma geçer.)
FURKAN=nasılsın leyla.
LEYLA =iyiyim ama sen benim ismimi nerden biliyorsun furkan.
FURKAN=peki sen benim ismimi nerden biliyorsun?
LEYLA=hiç arkadaşların seni çağırırken duydum.
FURKAN=ben de arkadaşların seni çağırırken duydum.her neyse sana bişey söylüycem.
LEYLA=söyle.
FURKAN=seni gördüğüm ilk günden beridir seni seviyorum.
(leyla çok şaşırır ve öyle dona kalır.sonradan kendine gelir ve furkana...)
LEYLA=bende seni seviyorum.
(furkanda çok şaşırır ve elindeki gülü leylaya verir.)
FURKAN=al bu gül senin.
LEYLA =teşekkürederim. (der ve furkana sarılır ve hemen eve gider.)
(aradan 1 hafta geçer)....(furkan sabah saat 06:30*ta kızla konuşmak için okula erken gider.)
FURKAN=günaydın .
LEYLA=sanada günaydın.
FURKAN=eee ne yapıyorsun.
LEYLA =hiç okula gidiyorum bildiğin gibi.
FURKAN=bu gün şahinbey parkına gidelim.
LEYLA =tamam olur.
(şahinbey parkına giderler ve bir bankta otururlar.furkan leylaya bir soru sorar).
FURKAN=sen şimdiye kadar hiç kimseye aşık oldun mu?
LEYLA =HAYIR.peki sen?
FURKAN=evet oda çok aşık oldum.
LEYLA =kime?
FURKAN=sanane.
LEYLA =neden söylemiyorsun?
FURKAN=çünkü;bu söylenilebilecek bir aşk değil.
LEYLA =o zaman seni o söylenemeyecek aşkınla yanlız bırakayım.(leyla tam ayağa kalkar.)
FURKAN=zaten yanlızız.
LEYLA = nasıl yani?....(der ve tekrar oturur.)
FURKAN=daha anlamadın mı?
LEYLA =HAYIR.
FURKAN=ben sana çok aşığım.
LEYLA =ben de sana çok aşığım ve lütfen beni bırakma.
FURKAN= sen beni bırakma ben seni bırakmam.
LEYLA =ben seni bırakmam.
(furkan ve leyla ayağa kalkıp parkta dolaşırlar ve bir kız ve bir oğlanın dövüştüğünü görürler.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birazcık Aşk İstedik
Short StoryYazarı ben değilim arkadaşlar amcamın oğludur Razman Kara 'dır. İyi Okuyuşlar