Merhaba benim adım Barış ama efendinin tabiriyle aşağılık köpek. Hikaye 3 sene önce başladı o zamanlar 16 yaşındayım. Evde 3 kişi yaşıyoruz, annem, ablam ve ben. Babam gemici olduğu için öyle fazla evde olmuyor. Bendede çocukluğumdan beri kadın kıyafetlerine yoğun ilgi var. İlk kez 7 yaşında ablamın okul elbisesini giyerek başladım pembe etek külotlu çorap va beyaz lakos. Kendimce aşırı güzel olmuştum. Ama sade giyiyordum hiç bir erkekle yatmamıştım en fazla annemin dildolarını kullanıyordum. Ama eski temizlikçimiz gidipte Suriyeli Roşan gelene kadar. O zamana kadar Suriyelileri hiç sevmezdim, ilk başta Roşanıda sevmedim. Anneme bu kaşar bu eve gelmesin demiştim hatta, annemde oğlum biraz sabret yeni bi temizlikçi bulalım hemen çıkartırız işten demişti. Ama ben Roşanı köle gibi kullanıyordum,paraya ihtiyacı olduğu için ses etmiyordu.
Orta okuldan sonra okula gitmedim hiç. Orta halli bi lise kazanmıştım ama okumak istemedim. Bu yüzden genelde evdeyim. Annem işe ablam okula gidiyor. Bende evde ablamın ve annemin kıyafetlerini giyip kız gibi geziyorum evde. Baya bi sex oyuncağıda aldım kendime(penis kafesi, anal plug tasma filan) bir gün yine sürtük gibi giyindim ablamın en sexi kıyafetleri üzerimdeydi siyah dar bir deri etek, kırmızı südyen beyaz aşırı transparan bi gömlek siyah külotlu çorap ve kırmızı topuklu ayakkabı. Makyajımı yaptım peruk takmama gerek yoktu sırtımın alt tarafına kadar gelen saçlarım vardı. O şekilde evde gezerken unuttuğum tek bi şey vardı, o gün temizlik günüydü ve Roşan gelecekti. Ben mutfakta yemek yerken zil çaldı o an hatırladım ve çok büyük bi salaklık yaptım. Yemeği masanın üstünde bırakıp kilere saklandım. Kiler mutfağın arka tarafındaydı ve kapısı yoktu. Annem nolur nolmaz diye Roşanada anahtar vermişti kapıyı kimse açmayınca anahtarla girdi içeri, o an kalbim duracak gibi atıyordu. 2 aydır köle gibi kullandığım kadın beni görmesin diye saklanıyordum. Aradan biraz zaman geçtikten sonra Roşan mutfağa girdi amına kodumun çocuğu yediğinide masada bırakmış dedi. O an panikle kilerin rafını devirdim ve bende yere düştüm. Kafamı kaldırdığımda Roşan başımdaydı ve kahkaha atıyordu.
Kısaca Roşanı tanıtayım. Esmer 175 boyunda 24 yaşında her zaman dar giyinir ve türban takar deri taytı çok sever. Aşırı derecede serttir bunu bakışlarıyla bile anlarsınız. Ve ayakları 39 numara vucududa aşırı sexi.
Roşan tepemde kahkaha atarken ben utançtan ölmek üzereydim. Nefret ettiğim kadının ayaklarının önünde sürtük gibi duruyordum. Kalkmaya çalıştım ayağını başıma bastırdı hayatımda kendimi bu kadar aşağılık hissetmedim. Nereye gideceksin minik ibne dedi o an sadece ağzımdan özür dilerim çıktı ve ağlamaya başladım tam o sırada flaş patladı, fotoğrafımı çekmişti benim.
DEVAMI 40 BEĞENİDE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suriyeli Kadının Elinde Köpek Oldum
FantasíaEvimize temizliğe gelen Roşanın kölesi olma hikayem. Tamamen gerçek hikaye.