Σπιρτόκουτο (Β.Η)

4 0 0
                                    

29/8/2023

· · ·

Πέτρα Μεταλλινού

Β. Η

Γεια σου Β,

Είσαι ένας από τους εχθρούς μου σε αυτό τον κόσμο. Γιατί άραγε? Πώς κατάφερα εγώ να έχω έναν εχθρό ενώ όλη μου η ζωή ήταν μία συνεχής προσπάθεια να μην έχω κανέναν και να τα πηγαίνω καλά με όλους τους ανθρώπους?

Δεν ήμουν μια Ροζίτα Σώκου στην ζωή μου. Με ένοιαζε πάντα υπερβολικά το τι σκέφτονται οι άλλοι για εμένα και πάντα προσπαθούσα να τους έχω όλους σε κάποιον βαθμό τουλάχιστον ικανοποιημένους. Τα πράγματα όμως ήρθαν έτσι ώστε δεν μπορούσε να γίνει αλλιώς.

Το άλλο κακό με εσένα είναι ότι είσαι ταυτόχρονα μία από τους ανθρώπους που μίσησα τόσο πολύ και η μία και μοναδική γυναίκα την οποία θα μπορούσα να είχα αγαπήσει ή (μάλλον) γαμήσει. Τι και εάν είμαι και εγώ γυναίκα? Γυναίκα κανονική, όχι λεσβία. Ναι, το δικό σου το κορμί είναι το μόνο γυναικείο που έχω λιγουρευτεί. Είναι το μόνο το οποίο ξυπνάει μέσα μου την λαχτάρα να έχω πέος και να λειτουργώ σεξουαλικά σαν άντρας.

Γιατί είσαι τόσο τοξικός άνθρωπος. Τι σου έχει συμβεί? Δεν μπορώ να γνωρίζω. Είσαι ένας άνθρωπος του οποίου φαίνεται τα πράγματα στην ζωή του να έχουν πάει καλά. Έχεις σπουδάσει αυτό το οποίο ήθελες, έχεις έναν πολύ όμορφο άντρα και δύο πανέμορφα κοριτσάκια. Δεν φαίνεται να έχεις κάποιο πρόβλημα επιβίωσης και εξασκείς το επάγγελμα το οποίο σπούδασες. Εντάξει, μπορεί να μην είναι ακριβώς αυτό που ονειρευόσουν, αλλά τι να κάνουμε? Μήπως κανείς κάνει ακριβώς αυτό το οποίο ονειρευόταν? Ο κάθε ένας που ξεκινάει μία καριέρα έχει ως πυξίδα του πάντα τους μεγαλύτερους και τους ηγέτες στον τομέα τους. Αυτούς κυνηγάει να πιάσει αλλά (προφανώς) στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα τα καταφέρει. Τι να κάνουμε όμως? Έτσι είναι η ζωή. Οι καλύτεροι δεν υπάρχουν ακριβώς για να τους αγγίξουμε αλλά για να είναι η πυξίδα μας έτσι ώστε να ξέρουμε ότι κινούμαστε προς τα εκεί. Ακόμη και εάν είναι σχεδόν σίγουρο ότι ποτέ δεν θα φτάσουμε ακριβώς εκεί. Σε γενικές γραμμές θα έπρεπε να είσαι ικανοποιημένη.

Για κάποιον περίεργο όμως λόγο δεν είσαι. Σου φταίνε όλοι. Ψάχνεις να βρεις ένα ελάττωμα σε οτιδήποτε γίνεται και τέμνεται με οποιονδήποτε τρόπο με την ζωή σου ή οτιδήποτε είναι να κάνεις, επικεντρώνεσαι σε αυτό και τελικά αυτό φταίει για το ότι δεν μπορείς να ενεργήσεις σωστά στην ζωή σου. Γιατί ο άλλος, έπρεπε να το είχε κάνει κάπως διαφορετικά. Έπρεπε οι άλλοι να σκέφτονταν αυτό, έπρεπε να πουν το άλλο, έπρεπε να προβλέψουν το τρίτο. Και επειδή όλα αυτά τα πράγματα σε καταπλακώνουν, εσύ πλέον δεν μπορείς άλλο. Δεν αντέχεις, δεν έχει νόημα κτλ. κτλ.

Επιστολές 2023 έωςWhere stories live. Discover now