0.2

23 5 6
                                    

Semicenk:Unutmak öyle kolay mı sandın

___

...

Afra: Neyse ben çikolatalarımı yiyicem

Afra:Görüşürüz

0535*******:Görüşürüz küçük.

0535****** kişisini " Mafya bey " olarak değiştirdiniz (12.30)

Mafya bey çevrimdışı

Afra çevrimdışı

Mafya bey le konuşmamızdan sonra masadan çikolata kutusunu alarak içine baktım "Acaba ne yesem " diye mırıldandım ve Nutella yı alarak kutuyu masamın üstüne koydum ve mutfağa giderek tatlı kaşığı aldım ve odama gidip Nutella yı yemeye başladım.
.
.
.
.
Odadan çıkarak Nutella yı mutfağa bıraktım ve kulaklığımı alarak semicenk in unutmak öyle kolay sandın şarkısını açarak dinlemeye başladım. (Medyadaki şarkı kesinlikle şarkıyı dinleyin)

Unutmak öyle kolay mı sandın
Kolaysa söyle hemen unuturum
Bir gün daha dayanmak zor
Yarın da sonum belli değil...
.
.
.
.
Kapının çalmasıyla kulaklığı çıkararak kapıya baktım ve "gel" dedim. Annem elinde minik bi hediye kutusuyla yanıma geldi ve " bu sana gelmiş " dedi. Elindekine bakarak aldım ve incelemeye başladım.

Annemin yanında açamam çünkü içinde ne olduğunu bilmiyordum. Anneme bakarak 'Ne' dercesine baktım. Annem bana bakarak "Açsana ne bekliyon" dedi. "Git de açıyım" "Bende bakicam" dedi. "Olmaz acmam o zaman" dedim. Annem de derin bir nefes alarak " Tamam gidiyom" dedi. Zafer kazanmış gibi anneme bakarak gülümsedim. Annem odadan gidince büyük bir hevesle kutuyu açtım.

Şaşkınlıkla kutuya bakarken gözlerime inanamadım. Bunu kim almıştı isim de yazmiyor. Pandora elime alarak incelemeye başladım. Cidden çok güzeldi.

Hemen Mafya bey le olan konuşmamıza girdim.

Afra:

-Oha bunu sen mi aldın çok güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Oha bunu sen mi aldın çok güzel.

535*******:Beğendin mi

Afra: Beğenmek ne kelime bayıldım

535*******:Sana çok yakışır

Afra:Ay evet biliyorum.

Mafya bey le olan konuşmadan çıkarak pandora yı bileğime taktım dediği gibi çok yakışmıştı.

SONSUZ AŞK ( Ortak Kitaptır )  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin