says i'm stuck in my ways, that's understated

83 14 14
                                    

5 ay önce

Bazen her zaman olmak istediğimiz yerde olmayız. Ya da tam da olmak istediğimiz yer için artık çok geçtir. Şu an evinde olmak istediğine adı kadar emindi Beomgyu. Süslemekten bıkmadığı tuvallerinin başında odasını ve kendini renklerle kirletmek isterdi. Her ne kadar iç mimarisi açık renklerle donatılsa da boğucu bir havaya sahip odadan koşarak kaçmak istiyordu. Onu buraya getiren insanlarla hiç tanışmamayı, karşısındaki kadının sorularını duymamak istiyordu.

Karşısındaki gencin kendinden nefret ettiğinden habersiz samimi bir gülümsemeyle dudaklarını yeni bir soru için araladı psikolog. "Peki bu olayı gören başka birisi var mı?"

Var.

"Yok, Bayan Kim."

Geniş ve ferah odayı boğucu bir sessizlik kapladı. "Anlıyorum." dedi genç psikolog. Bu kadar net cevaplar veren birisinin yalan söyleme ihtimali çok düşüktü ama Beomgyu'nun bir şeyler sakladığına emindi. Bu yüzdendir ki iki haftadır her seansın sonunda gence olayla ilgili sorular sorup bir ipucu yakalamaya çalışıyordu. Söylediği her bir kelime aldığı ücretle eş oranda artıyordu. "Anlattığınız birisi var mı peki? Yani-"

Israr edilmekten hoşlanmayan bünyesini zorlayan kadın ile delirecekmiş gibi hissetti, Beomgyu. Annesinden aldığı paraların hepsi konuştuğu şeyler ile bağlıydı fakat bunun olmasına izin vermezdi. Kim olursa olsun o iğrenç gece üzerinden kendisini memnun edemezdi. "Yok diyorum, Bayan Kim. Bu olay sadece ben, o ve sizin aranızda kalacak."

Gencin sözlerinden gerilip sertçe yutkundu doktor. Beomgyu'ya belli etmeden güvenlik kameralarının incelenmesini not aldığında hemen gülümseyip kafasını salladı.

"Siz nasıl isterseniz."

Fakat aceleci davranmamasını işinde iyi bir doktor olmasına rağmen anlayamadı.

-

6 ay önce Beomgyu'nun evinin bulunduğu sokakta bir gece

Patlamış dudağını ağzının içine doğru yuvarlayıp akan kanı emerken avucunun içine doğru çektiği kazağını da kaşına bastırmayı ihmal etmiyordu Yeonjun. Her ne kadar zamanında bundan daha ağır bir şekilde yaralanmış veya hala yarışlarda yaralanmaya devam etse de o adamın elinden çıkan herhangi bir şeyin kendisine zarar vermesini istemiyordu.

Evlerinin bulunduğu sokaktan çıkıp sağa doğru döndü. Nereye gittiğini bilmiyordu, babası son içki şişesini de parçalayıp sızdıktan sonra sırf annesi için dağınıklığı toplayıp evden ayrılmıştı. Belli bir yolu yoktu, gideceği yerleri tükenmişti ve Yeonjun artık yük olmaktan bıktığını hissediyordu. Uzun zamandır iş yerindeki patronunun üzerinde ve evde annesine karşı gittikçe artan bir yük olduğunun farkındaydı ama ileride toparlayacağını bunları geri ödeyeceğini düşünerek akışına bırakıyordu. Ne yazık ki öyle olmuyordu, olmayacaktı da. Kalacak bir yeri olmadığında, rakibi kolunu kırsa da hastaneye gidecek parayı bulamadığında yardıma koştuğu patronunun onu kapı dışarı etmesi an meselesiydi. Sürekli ve sürekli dizlerine kapanarak ağladığı, haftanın birkaç günü onu yaralı bir şekilde gören annesinin dur demesini de bekliyordu.

"Bırak!"

Duyduğu çığlık sesiyle bir eli cebinden çıkarken diğerini de kaşından indirerek yumruk haline getirmişti hemen. Sıralı dükkanların bitiminden köşeyi dönüp yeni fakat tanıdık gelen sokağa girdiğinde ilerisinde, güçsüzce yanan sokak lambasının altında boğuşan iki kişiyi görmeyi beklemiyordu. Yaklaştıkça sesleri daha net duyuldu ve Yeonjun şu an bulunduğu bu sokağın okuldan tanıdığı Choi Beomgyu'ya ait olduğunu biliyordu. Hızlıca cebindeki telefonu çıkarmaya çalıştığında yere düşürdü, ses çıktı fakat birbirlerini mahvetmekle meşgul olan ikili ona dönüp bakmadı bile. İstemese de fenerini açıp karartıya doğru tuttuğunda gri saçları seçebildi önce. Gecenin karanlığı bunu engellemişti fakat kaderde Yeonjun'u bu sokağa itip önündeki manzarayı seyretmesi için bir sürü etken vardı. "Beomgyu." diye fısıldadı güçsüzce. Gözlerinden yaşlar süzülürken sırtını önünde bulunduğu binanın duvarına yasladı, fenerini biraz da olsun engellemeye çalıştı. Avcunu ağzına bastırıp sesinin çıkmasını engellemeye çalışırken üstü başı paramparça olmuş bedenin çığlıklar içinde, onu izleyen bir çift göz eşliğinde yerdeki adamı öldürmesini izledi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ocean eyes • beomjun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin