a little kiss

303 28 79
                                    

Sabah olmuştu ve ben farkında olmadan hazırlanmış ve okula gelmiştim, geç kaldığımda bile bu kadar hızlı gelmemiştim.

Hemen sınıfa geçip sırama oturmuş ve çantamı yerleştirmiştim, ardından zil çalmış ve herkes sınıfa toplanmıştı, dersimiz Sanatdı 2 dakika sonra Bayan Park geldiğinde herkes ayağa kalkıp selamlamıştı.

-

Sonunda ders bitmişti, kantine yemek almak için sınıftan çıktığımda Taehyung'un sınıfın önünde beklediğini gördüm ona bakmama bile fırsat vermeyip kolumdan tutarak beni yan sınıfa sokmuştu.

Sınıfta kimse yoktu, yedek sınıf gibi birşeydi burasi, kalbim adeta maroton koşusundaymış gibi atıyordu, Taehyung kapıyı kilitleyip üzerime doğru yürümeye başladı.

O öyle yürüyünce bende refleks olarak istemsizce geri geri gitmeye başladım, sırtımın soğuk bir zemine değdiğini hissettiğimde artık kaçacak yerim olmadığını anlayıp gözlerimi kapatarak konuştum.

"H-hyung noluyor" dediğime yanıt vermeyip beni sıraya yatırdı, gözlerim bir anda fal taşı gibi açıldı saçımı tutup çektiğinde ister istemez ağzımdan bir inleme çıktı.

"Ah!"

"H-hyung noluyor anlamıyorum"
"Sessiz ol güzelim, sadece gerçekleşmesini istediğin bazı sahneleri gerçekleştiriyorum."
"Hyung bırak beni!"
Saçımı bir kere daha sertçe çektiğinde bu sefer çığlık atmıştım. "AH!!"
sesimin duyulmaması için bir anda dudaklarıma yapışıp beni tutkulu bir şekilde öpmeye başlamıştı, ben şaşkınlıktan ne olduğunu anlayamamışken dudaklarımı ısırdı. Ağzına küçük bir inleme bıraktıktan sonra benden ayrılıp tapılası ses tonuyla sinirli bir şekilde konuştu.

"Ağzını aç Jungkook." Cümlenin sonuna nokta koyar gibi konuştuğunda yutkunup gözlerimi kapatarak ağzımı açtım, tekrar kiraza benzeyen dudaklarını benimkilerle birleştirip sertçe öpmeye başladı, sadece alt dudağımla ilgileniyorken bir anda dilini ağzıma soktu ve delirmişçesine öpmeye devam etti.

Bir süre sonra bende karşılık vermeye başladığımda sınıfta öpücük sesleri yankılanmaya başladı. İkimizde bundan hazz alırcasına inliyorduk.

-

Bu olaydan sonra ders sanki 2 dakika içerisinde bitmiş ve eve hala bu olayı düşünerek yürüyordum. Bir anda yaşadığım apartmanın önünde olduğumu fark edip apartmandan içeri girdim asansörü çağırdım ve geldiğinde içeri girip 5. Kata bastım, daha kapiyi kapatmadan telefonuma bir bildirim geldiğini görüp elime aldım.

Taehyung mesaj atmıştı, düşünceli bir şekilde mesaja tıkladığımda gördüğüm şeyle büyük gözlerimi sanki dahası mümkün olabilirmiş gibi açtım

Whatsapp

Taehyung X Jungkook Whatsapp konuşması

taehyung:
Güzel sesin varmış Jungkook.

Tizlerini altımda inlerkende duymak isterim.

Ah gerçi bugün yeteri kadar olmasada altımda inledin

Değil mi?


~~

Mesajları ağzım açık bir şekilde okurken asansöre birinin girdiğini hissettim, giren kişiye bakmak için kafamı kaldırdım.

Taehyung..

Telefonuna bakıp sırıtarak asansörden içeri girdi, oda kafasını kaldırıp gözlerini benim gözlerimle buluşturdu. Şaşırmış olsada dudaklarıma bakarak yine sırıtmaya başladı. Tanrim! Bana neden beni yiyecekmiş gibi bakıyordu!
"Ağzını kapat Jungkook"

*



SON!!

Rezil bir bolumle karsinizdayim

Fici nasil devam ettirecegim hakkinda hicbir fikrim yok o yuzden bitirmeye karar verdim umarim anlayilsa karsilarsiniz

bu arada hayalet okuyucu olacaksaniz hic okumayin daha iyi yorum istiyorum aq

Neyse oy verin amk bb

sketch | tk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin