straykids grubunu bilmeyen yoktur. Onlar dünyanın en iyi grubu diyebiliriz doğrusu.Ben 8ini de cok seviyorum. Bizim gibi insanlara STAY denir straykidsten türemedir strayi okursanız anlarsınız. yani STAY-STRAY. Bizler okadar güzelizki stray kids bize hep meleklerimiz der. Doğrusu bu yüzden onlardan hoslanmaya baslamıştım.Sanki onları yıllardır tanıyordum. sanki onlar benim en yakın arkadaşlarım ailem ve aynı zamanda erkek arkadaşlarım NAMJACHINGUlarımdı.
Günün birinde arkadaşım Wonyoung dediki. Benim ablam straykidsin stilisti olmuş istersen seni onlarla tanıştırsın.
-Wonyoung! Bu harika bir haber. onlarla tanışmayı çok isterim.
Bir pazar akşamıydı Wonyoungun ablası Wonji beni bir kafeye davet etti. o kafede stray kids oturuyordu. Beni görür görmez hepsi gülümsedi. Minho hariç. onun dövmeleri vardı, kaslı ve yakışıklıydı.Diğerleride aynı şekilde yakışıklı ve tatlıydı.
Changbin atlet tarzı bir siyah tşört giyiyordu tüm kasları açıktaydı saçları uzundu at kuyruğu olarak bağlamıştı.
Hyunjinin saçlarıda changbin gibi uzundu kaslarını gösteren kısa ve dar bir tşört giyiyordu.
Felixin saçlarıda Hyunjin gibi uzundu takım elbise ve kıravat giyiyordu.
Bebek ekmek dediğimiz Jeonginin saçlarıda Felix gibi uzundu gömlek ve pantolon giyiyordu.
Seungminin saçlarıda Jeongin gibi uzundu saçını kırmızıya boyamıştı ve düğmeleri açıkbir gömlek giyiyordu kasları görünüyordu.
Chan redlights kıyafetlerini giyiyordu saçı kısaydı ama kıyafetlerinden içi gözüküyordu.
Han jisung rockçı kıyafeti giyiyordu kıvırcık karışık ve uzun saçları vardı dudağında küpe vardı yani pirsing.
Minho ise bildiğiniz gibi simsiyah giyiniyordu bir siyah ceketi vardı ve dövmeleri vardı boynunda. Çok ama çok yakışıklıydı ve çok kaslıydı kafede herkes latte ve fitre kahve içerken o viski içiyordu.
-Selam güzellik dedi Changbin gülümseyerek. onun yanına oturdum diğer yanımda da chan vardı.
Wonji: -İşte bu kız bizim aile dostumuz sayılır kendisi çok yetenekli ve tatlıdır
Felix: Hmm adın ne bakalım?
-Adım Jieun
-Ne kadar tatlı bir isim. dedi Hyunjin gülümsiyerek
-Teşekkür ederim dedim utanmıştım.
O sırada annem aradı.
-Jieun kızım...Evimiz ateş aldı artık biz evimiz yok kendine kalacak bir yer bul ben şehir dışına dayının yanına gittim.
Bir anda kafede ağlamaya başladım Minho hariç herkes ne olduğunu sordu hepsi çok şaşırmıştı. Onlara olanları anlattım.
-Artık bir evim yok, dedim ağlayarak. Gözlerimdeki yaşlar durmuyordu.
-Nerede kalıcaksınki? diye sordu Jongin.
-bilmiyorum otele yetecek paramda yokki.
minho umursamaz bir şekilde: "pf...o zaman bizde kalırsın" dedi.
-Ne? diye sordu Jeongin.İnanamamıştı.
-Ne? diye sordum bende aynı anda Jeongin ile.
-"Ev bulana kadar bi süreliğine kal. Boş odamız var."
Chan gülümseyerek"Aynen. Bir süre sadece. Ev. bulunca gidersin. " dedi.
Ne yani? STRAYKIDS ile aynı evde yaşıycaktım...
YOU ARE READING
AŞIK KORELİ / STRAY KİDS
FanfictionBir koreliye aşık olmustum o kısıde ... Bir kişi yok doğrusu bende koreliyim ve STRAY KİDS tüm üyeler aşık oldum