Хто з стихій сильніше? Та на яку ми покладемо свої ставки - звучить тихий і спокійний голос
Відкриваються двері і входять два силуєти струнких чоловіків, але це світло на їх задньому фоні не давало розглянути їхніх обличчя.
Думаю треба довести до вас ідею нашого з вами плану спочатку, бо до вас мої любі друзі не доходить вся суть мети. Я почну все спочатку і детально вам розкажу - прозвучав цей самий голос, що й раніше
***
Похмуре небо , гучні каплі дощу, які стікають по вікну. Так і хочеться заринутись в атмосферу спокою в руках тримаючи чашечку улюбленого напою. З початком осіннього сезону кожного року в Мірендії розпочинається розподіл на факультети.Можна подумати типу Хогвартса, але ні це факультет життя.
Від його вибору залежить все твоє майбутне. Для кожного героя він проходив по особливому і безповторно.
Історія Іві ГрейблКімната наповнена темрявою, в ній чути звуки тиші і атмосфери спокою. Але це все перебиває гучна мелодія будильника. Іві відкриває очі і її погляд зразу падає на картину, яка розташована на протилежній стороні кімнати.
Ще кілька хвилин вона роздивлялась на сімейну картину, де мама сидить на пуфику і одягнена в свою улюблену піжамку з оленями, за спиною стоїть тато та її сестра з чоловікомь і всі одягнені в піжами з оленятами. А вже потім вона повернула голову в бік в якому лунає голосний і не дуже мелодійний звук годинника.
Дівчина простягає руку і вимикає його, все тиша, далі починає шукати свої улюблені капці із зайченятами ,які подарувала їй її мама на різдвяні свята. Ці милі та пухнасті капці сховалися під ліжко.
Іві вирішує все ж таки піднятися з ліжка і дістати їх, взуває і прямує в праву сторону кімнати, в якій знаходяться двері до ванної кімнати.
Вона розпочинає весь свій ранішній догляд. Починаючи від шкіри до її волося. Після всіх процедур дівчина починає висушувати і вкладати своє пряме волосся та на носить легкий макіяж на своє обличчя.Іві виходить з ваної кімнати і прямує до Гардеробної і бачить, що в кімнаті сестри знаходиться хлопець, але це не її чоловік.
Не звертаючи увагу вона пішла далі. Відкривши двері вона обирає свій наряд на день.Дівчина знала, що людей завжди зустрічають по одягу, тому вона повинна бути найкращою. Іві звернула увагу на білий класичний костюм до якого додала золоту цепочку з сережками.
Нібито це простий наряд, але водночас дуже гармонійне поєднання . Поглянувши на себе в дзеркало, вона впевнилась, що виглядає неймовірно, то взяла свою чорненьку сумочку і поїхала до академії Зафар.