Академія, яка зачаровує своєю старанністю та архітектурою. Стіни виглядають стародавньо і на них вже є багато тріщин, а вікна і двері нібито нові, мабуть,міністерство виділило кошти на відбудований цієї академія. Нове міністерство дивує, чи це надовно ?
Повернувши очі в небо, можна побачити золотистий надпис з вітанням новачків,де бажають пройти вдало екзамен. Дивлячись на це все Іві не могла зрозуміти, а чи вдасться їй дійти так само до кінця, як її сім'ї. Вона виростала в прийомній сім'ї представників стихії води, де всі обов'язково заключають шлюб з стихією повітря, ще в малому дитинстві, щоб захистити себе від ворогів.
Через деякий час, вона повернулась від своїх думок і озирнулася навколо.Дівчина побачила сад з фонтаном, це величезне поле на якому можна лягти і нічого не думати. Стрічки, які створювали дорогу з обох боків стежки.
Крокуючи Іві мале, деяке передчуття страху та невпевненість у собі. Іві цікавило, де всі та хто допоже їй пройти завдання. Дійшовши до зали, дівчина підходить до столику на якому лежить листок з посланням до студентів. " Шановні студенти раді вітати вас у нашій академії, де ви зустрінете своїх друзів на подальше життя.Бажаємо вдало пройти іспит та залишитися навчальний заклад з сертифікатом знань. Просимо виповнити наступне завдання.
Візьміть представники стихій і розставте їх у вільному порядку, та промовте слово "Окулюс ".Дівчина почала розставляти, ці представники. Серед, яких були чаша, миска,вазон,шарик та маленька коробочка. Розставила вона доволі все швидко і промовила Окулюс і тут зі самого столу відлітають всі представники, а до колу підлітає щось, дівчина не встигає зрозуміти, що саме як звідкись то взялися величезні ліяни, які окутали її
Нібито все просто,а чи це буде так ?