Aku Si Janda

10.5K 60 4
                                    

"Aku terpaksa berkongsi batang kesayanganku dengan anakku."


Aku seorang janda beranak 4 yang mana anak sulungku perempuan berumur 35 tahun dan sudah berkahwin serta mengikut suaminya tinggil di ibu kota kerana bekerja disana, manakala anak keduaku pun perempuan berumur 33 tahun juga mengikut suaminya, anak...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku seorang janda beranak 4 yang mana anak sulungku perempuan berumur 35 tahun dan sudah berkahwin serta mengikut suaminya tinggil di ibu kota kerana bekerja disana, manakala anak keduaku pun perempuan berumur 33 tahun juga mengikut suaminya, anak ketigaku pula lelaki berumur 30 tahun adalah seorang tentera dan bertugas di Serawak dan yang terakhir sekali ialah anak bongsuku seorang lelaki juga berumur 28 tahun dan kesemua anak-anakku tinggal berjauhan denganku kerana tugasan kerja mereka.

Maka tinggallah aku seorang diri dikampung dan dirumah peninggalan arwah suamiku yang telah meninggal dunia akibat sakit tua 3 tahun yang lalu. Namun sebagai seorang wanita yang waras, aku juga mempunyai nafsu seperti wanita2 lain juga yang seangkatan denganku. Kesemua anakku sudah mendirikan rumahtangga dengan pilihan masing-masing dan hanya pulang ke kampung jarang-jarang sahaja kerana mereka mempunyai komitmen mereka sendiri dan aku pun tidak pernah memaksa mereka untuk pulang kerumah.

Aku faham akan keadaan mereka. Nak dijadikan cerita yang membangkitkan kembali nafsu dan keinginan sex ku ini ialah dimalam pernikahan anakku yang mana sedang aku mengelamun sebelum tidur, aku bangun untuk ke tandas kerana cipapku terasa ingin terkencing pada waktu itu. Mungkin dalam pukul 1 pagi kalau tak silap dan laluan untuk aku ketandas yang berada di dapur rumahku itu mesti melalui bilik anakku yang baru melangsungkan perkahwinan itu.

Tanpa mengesyakki apa-apa aku melangkahkan kakiku menuju ke destinasiku untuk melepaskan hajatku namun bila berada di depan pintu bilik yang dihuni oleh anakku itu aku menangkap suatu bunyi yang tidak asing lagi bagiku, "suara erangan, desisan dan...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tanpa mengesyakki apa-apa aku melangkahkan kakiku menuju ke destinasiku untuk melepaskan hajatku namun bila berada di depan pintu bilik yang dihuni oleh anakku itu aku menangkap suatu bunyi yang tidak asing lagi bagiku, "suara erangan, desisan dan rengekkan" anakku jelas kedengan di halwa telingaku membuatkan langkahku terhenti seketika. Waktu itu keinginanku untuk melepaskan hajatku hilang serta merta akibat suara itu.

Berdebar-debar jatungku waktu itu dan fikiranku pun mulai berkecamuk kerana sesuatu yang telah kulupakan semenjak kematian suamiku berlegar-legar didalam otakku ini serta menghangatkan kembali keinginanku kepada perhubungan sex dan merasai kembali cipapku dijolok batang pelir seorang lelaki. Sambil aku menghayati suara yang kedengaran ini secara automatiknya tanganku juga berada dicelah kangkangku sedang meleret belahan cipapku yang sudah pastinya kebasahan sambil jariku menguis-nguis biji kelentitku sendiri.

Agak lama juga aku berdiri kaku disitu sambil berlawan diantara kewarasanku dengan nafsuku, ingin sahaja kurasakan untuk mencari lubang untuk melihat kejadian didalam sana yang sudah pasti masing-masing sedang seronok melayan nafsu yang sedang bergelora serta berbunga-bunga itu dengan fantasi mengasyikkan sehingga mencapai kemuncak keghairahan. Rumah kampung biasalah sana lubang sini lubang tapi ini pun nasib baik ada daripada tiada untuk berteduh dan meneruskan sisa-sisa hidup ini hasil peninggalan arwah suamiku itu.

Aku rasa bersyukur sangat dengan apa yang aku ada ini walaupun bukan milikku tapi sekurang-kurangnya sebelum hilang nyawa dikandung badan tidaklah aku merempat kesana-kemari mencari tempat untuk berteduh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku rasa bersyukur sangat dengan apa yang aku ada ini walaupun bukan milikku tapi sekurang-kurangnya sebelum hilang nyawa dikandung badan tidaklah aku merempat kesana-kemari mencari tempat untuk berteduh. Segala harta benda peninggalan suamiku telahku namakan kepada anak-anakku mengikut bahagiannya masing-masing supaya senang dikemudian hari dan tak perlu bergaduh bagai berebut harta yang sedikit ini.

Tanpa sedar mataku sekarang sedang menempel di salah satu lubang yang terdapat di dinding bilik yang mengeluarkan bunyi yang mengasyikkan itu sedang menonton adengan yang berlaku didalam sana secara live. Sememangnya tidak lain dan tidak bukan kalau bukan adengan bersetubuh kerana sudah menjadi satu lumrah didalam kehidupan ini akan permainan itu tidak kiralah tua ataupun muda lelaki mahupun perempuan, semua menginginkannya.

Jelas kelihatan batang pelir menantuku keluar masuk dalam lubang cipap anakku yang bercucuran kebasahan dengan lendiran ghairah serta berbuih-buih itu membuak keluar bersama sorongan batang pelir menerjah kedalam dan meleleh setelah ditarik. Aku pun hairan juga sebab adengan ini sama juga macam aku lakukan dulu tapi kenapa masih tetap nak tengok walaupun benda yang sama. Cairanku pun tidak kalah juga meleleh- leleh keluar dari cipapku ini.

Dalam keasyikkan itu pun timbul juga kerisauanku sekiranya anakku yang lain tersedar dan melihat perbuatanku ini malu besar aku dibuatnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dalam keasyikkan itu pun timbul juga kerisauanku sekiranya anakku yang lain tersedar dan melihat perbuatanku ini malu besar aku dibuatnya. Tanpa meneruskan aksi skodengku itu aku terus bergegas ke bilik air untuk membuang hajatku yang sedari tadi kutahan, bersembur air kencingku bercampur dengan air ghairahku yang meleleh keluar dek kejadian yang tidak dijangka itu, timbul rasa seronok didalam hati sanubariku melihat adengan yang kudambakan itu, selesai titisan terakhir air kencingku memancut keluar dari cipapku ini aku mencebok air untuk mencuci cipapku dan seraya itu aku menggosok- gosok dan mengelus-ngelus tundunku yang licin ini.

Setelah selesai semuanya aku tidak masuk teruk kebilikku tapi aku labuhkan punggungku dikerusi sambil tanganku berada diatas meja makan didapurku sementara otakku terus berpusing memikirkan kejadian yang kusaksikan sebentar tadi, adakah sudah selesai ataupun masih berlangsung lagi. Tangan kananku pula turun ke permukaan cipapku mengelus-ngelus rekahan yang masih berair ini, lantas aku mengambil keputusan yang boleh dianggap berani mati dan akan menyambung semula tontonan yang belum berkesudahan tadi.

Bagaikan seorang pencuri kakiku melangkah menuju ke tempat aku skodeng tadi sambil mengharapkan apa yang kutonton tadi belum berakhir, alangkah bertuahnya aku kerana masih berkesempatan lagi melayan adengan ghairah didepan mataku ini, dengan debaran demi debaran mataku tertancap tepat di satu lubang yang jelas menayangkan aksi sepasang makluk berlainan jenis itu sedang berlumba- lumba kepuncak kepuasan masing-masing sehinggakan tidak memperdulikan keadaan sekeliling dengan suara erangan, rengekkan dan desisan bersahut-sahutan diantara satu sama lain demi mencari satu kepuasan yang semaksima mungkin.

Terkemut-kemut cipapku menahan gelora nafsu yang melandaku ini sehingga kurasakan bagaikan aku yang sedang asyik dihenjut itu lubang cipapku yang terkuak-kuak sedang dirodok itu. Tidak lama kemudian selepas berbagai aksi yang mereka lakukan akhirnya satu dengusan kuat tersembur dari mulut kedua mereka disertakan dengan tubuh yang bergetar menggigil menandakan berakhirnya pencarian mereka itu dan titisan demi titisan peluh yang menitis membasahinya.

Aku sebagai penonton ini pun tidak melepaskan juga peluang untuk memancutkan cairanku dan membasahi kain kemban yang kupakai seterusnya aku mengatur langkah ke tempatku beradu kembali dengan satu kepuasan yang melandaku akibat persetubuhan kedua mempelai itu. Dengan langkah longlai aku melabuhkan tubuhku sambil membayangkan kembali apa yang kulihat tadi

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 13, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Aku Seorang Ibu TunggalWhere stories live. Discover now