Η γνωριμία...

14 1 10
                                    

Πωωω Δευτέρα πάλι σχολείο...και το ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ! Δευτέρα λυκείου.

Δεν θέλω πάλι να ξυπνάω από τις 7 το πρωί. Είμαι στο επαλ ευτυχώς.

#επαλμονο

Μένω στην Πτολεμαΐδα,Η ΠΙΟ ΣΚΑΤΑ ΠΌΛΗ ΑΛΛΑ ΝΑΙ! Και λέω σκατα γιατί τα άτομα όλα είναι για τον πουτσο...

Τώρα θα σας πω λίγα πράγματα για τον εαυτό μου όμως...

Με λένε τζορτζινα είμαι 17 χρονών και θα πάω Δευτέρα όπως καταλάβατε λυκείου! Είμαι μπάισεξουαλ και είμαι player με τους γκόμενους...με κοπέλα δεν τα είχα ποτέ αλλά γινόντουσαν μονο φασουλες, καταλάβατε τι εννοώ! Μου αρέσει πάρα πολύ το μπάσκετ διότι έχει γίνει ένα με την ζωή μου και παίζω οχτώ χρόνια στον Απόλλωνα. Είμαι γύρο στο 1.65 με σκούρο ξανθό σαντρε μαλλιά και γκριζοπράσινα μάτια. Φυσικά και πήρα υγείας μιας και από τα πέντε μου συναρμολογω σκελετούς στο ίντερνετ!

Ναι ξέρω τώρα θα μου πείτε ήσουν μικρή για τέτοια αλλά από τότε μου άρεσε,πάντα το έβρισκα ενδιαφέρον και στην οικογένεια υπάρχουν θέματα υγείας βέβαια θα μου πείτε επίσης σε ποια οικογένεια δεν υπάρχουν...σε όλες φυσικά!

Γι'αυτό και πήρα υγείας. Και γενικός έχω βοηθήσει την οικογένεια μου με κάτι ενέσεις.
Αυτά.

Η- Μικρή που είναι ο φορτιστής?
Αυτός είναι ο αδερφός μου...
Τζ- Στο γραφείο.
Η- Θα βγεις?
Τζ- Ναι...εσύ?
Η- Δεν ξερω.
Τζ- Μαλάκα ποιος πάει σχολείο αύριο?
Η- Εσύ. Είπε και χαμογέλασε σατανικά.
Τζ- Άντε γαμησου. Είπα και του έκανα κολοσαχτυλο ενώ αυτός έφυγε από το δωμάτιο μου.
Ο Ηλίας είναι 22 χρονών και σπουδάζει στην Κοζάνη διηκητικης επιστήμης και τεχνολογίας... ΙΟΥ!
Είναι γύρο στο 1.90 με γυμνασμενο σώμα φουλ αδύνατος με κάστανα μάτια και μπουκλακια!
[...]
Πρώτη μέρα αχολειο...πωωω θα δω όλες τις πουτανες πάλι...

I'm gonna die right now...

Ήρθε η Σοφία να με πάρει από το σπίτι για να φύγουμε σχολείο,η Σοφία είναι κολλητή μου. Είναι στα οικονομικά...
Που δεν έχει δουλειά όσο το υγείας!
Τρου! Αλλά ότι αρέσει στον καθένα.
Σ- ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ!
Τζ- Μπα...πως και τόση όρεξη? Καλημέρα!
Σ- Έχω κέφια σήμερα.
Τζ- Το καταλάβαμε.
Μετά από λίγη ώρα φτάσαμε στο σχολείο και πήγαμε στα παιδιά.

Πωωωω πρώτη ώρα φυσιοθεραπεία θεωρία. Βαρετά θα περάσει η μέρα. Ευτυχώς που έχουμε τετράωρο.

Πήγαμε για καφέ με τα παιδιά και μετά άραξα σπίτι με τον Νίκο, ακούγαμε μουσική και λέγαμε μαλακίες. Έχουμε ελεύθερη σχέση επειδή είμαστε και οι δύο player αλλά αγαπάμε πολύ ο ένας τον άλλον. Βέβαια αυτός είναι πληροφορική με τον Πέτρο ο οποίος είναι παιδικός μου φίλος.
[...]
Βγήκαμε με τα παιδιά το απόγευμα και πήγαμε για καφέ. Λέγαμε μαλακίες για να περάσει η ώρα και φυσικά γελούσαμε σαν καθυστερημένα.
Τζ- Ρε σεις...έχω ένα προαίσθημα.
Κ- Ωχχ τζορτζινα άμα έχεις εσύ προαίσθημα άστο. Πετάχτηκε η Κλειώ και αρχίσαμε να γελάμε.
Π- Για πες.
Τζ- Πιστεύω ότι θα έρθει καινούριο κορίτσι στην τάξη μας.
Σ- Και σου λέει...είναι μπάι ρε.
Μ- Αυτό δεν μπορείς να το ξέρεις ρε συ.
Ν- Έχει δίκιο η Μαρία.

I wanna be your girlfriend Where stories live. Discover now