Άραγε...μου αρέσει?

9 2 8
                                    

1 εβδομάδα μετά...

Έχει περάσει μια εβδομάδα και τα παιδιά την έχουν υποδεχτεί θερμά στην παρέα μας, τώρα όσο αφορά για την τάξη μας δε θα μιλήσω! Οι περισσότεροι είναι μαλάκες.
Σ- Πως είσαι έτσι ρε μαλάκα σαν ανάποδο γαμωτο...
Τζ- Μια χαρά είναι τι έχει? Δε κατάλαβα?
Σ- Εσένα ποιος σου μίλησε?
Τζ- Έτσι και ξανά πεις κάτι για την Ειρήνη θα γίνει χαμός!
Α ξέχασα να σας πω ότι ο Σταύρος είναι ο νταης της τάξης και ο ποίο φασαριοζης επίσης! Δεν έχει όριο στο να κοροϊδεύει τους πάντες. Η Ειρήνη άρχισε να κλαίει να την πήρα αγκαλιά για να ηρεμήσει.
Κ- Αστονα μωρέ τον μαλάκα.
Είπε ο Κοσμάς.
Ει- Δεν είμαι όμορφη...δίκιο έχει!
Τζ- Είσαι κουκλάρα αγάπη μου! Μην ακούω μαλακίες τώρα!
Της σκούπισα τα δάκρυα και άρχισα να λέω χαζομάρες για να γελάσει.

Εφτά βασανιστικές ώρες πέρασαν και πήγα σπίτι... έφαγα, διάβασα και άραξα στο κινητό... μιλούσαμε με τα παιδιά και λέγαμε διάφορα.
Προς THE T✨I✨T✨A✨N✨S
Από bby❤️💋
Ρε σεις καλό κορίτσι αλλά πολύ ντροπαλή...
Προς bby❤️💋
Εμένα μου αρέσει η παρέα της.
Από Κοκκινοσκουφίτσα μου🥰
Έλα ρε παιδιά καλό κορίτσι είναι.
Προς Κοκκινοσκουφίτσα μου🥰
Πες τα!

Μετά από λίγο άρχισα να κάνω κοιλιακούς επειδή θέλουν ακόμα αρκετή δουλειά,λίγο πριν τελειώσει το βίντεο δονηθηκε το κινητό μου και ήταν η Ειρήνη...πώς και έστειλε?
Τζ- Έλα αγάπη...
Ει- Έλα τζορτζινα...μπορείς να βγούμε?
Τζ- Φυσικά,τι ώρα θες?
Ει- Έγινε κάτι και ακούγεσαι λαχανιασμενη?
Τζ- Όχι απλά κάνω κοιλιακούς!
Ει- Α οκ... θέλεις κατά τις 8?
Τζ- Ναι φυσικά! Μόνο πες μου πού μένεις να έρθω να σε πάρω μην χαθείς...
Ει- Νομίζω... δίπλα από τον Μπαλτατζηδη...
Τζ- Α κατάλαβα! Καλέ γειτονακια είμαστε...ωραία τα λέμε στις 8.

Είπα και τερμάτισα την κλήση. Είπα τον Χρήστο να έρθει για ένα γρήγορο καταλάβατε τι εννοώ και μετά που έφυγε έκανα ένα γρήγορο ντουζ και ετοιμαστηκα να πάω να πάρω την Ειρήνη. Μετά από λίγο πήγα και την πήρα και μου έλεγε για το πώς είναι η Καβάλα εκεί και άλλα τέτοια διάφορα. Μου άρεσε το ντύσιμο της. Φόρεσε ένα μαύρο κολάν με μια διαφανές θα έλεγα μπλούζα η οποία είχε πάνω πεταλούδες.

Και γενικά σήμερα ήταν πανέμορφη. Μα τι λέω? Κάθε μέρα είναι όλο και πιο όμορφη από την προηγούμενη μέρα!

Και κάπως έτσι ξεκινάς να γουστάρεις και την Ειρήνη!

Οχουυυ ούτε ένα κοπλιμεντο ρε φίλε! Έλεος.

I wanna be your girlfriend حيث تعيش القصص. اكتشف الآن