Melekler Tanrı'nın huzurunda ve tabiri caizse gerektiği gibi emir kulu halinde huzurla yaşıyorlardı. Melekler Tanrı'nın emir kulu olduğu kadar insanlarında emir kulu idi.
Bu Lee Felix içinde geçerliydi taa ki...Tanrı'nın huzurunda insanlar için kibirli bir tavır sergileyene kadar.
"İnsanlar dünya üzerinde zavallı varlıktan başka bir şey değiller, bize tapıp ölümlü hayatlarında boklar yemekten başka işlevleri yok! Biz ise bu kadar üstün iken neden onların emir kuluyuz ki?! Bir melek bir karıncaya tapmamalı."
Felix'in Ağzından:
Tüm gözlerin üstümde olduğundan emindim, uzun süredir cennette böyle bir tavır görmemişlerdir ama bunlar gerçeklerdi. Ortam fazla gergindi. Konu kesinlikle konseye taşınırdı üst meleklerin bakışları ise bunu kanıtlıyordu ancak o bakışlar karşısında duruşumu hiç bozmadım.Korkmuyordum, dediklerimin sonuna kadar arkasındaydım çünkü bunlar gerçekti ve bu yüzden ceza mı alıcaktım? Tamamen saçmalıktı.
...
Üstlerim etraftan ayrılmıştı, evet... konsey toplanmaya hazırlanıyordu.***
Konsey~
Üst melek Chan bu durumdan dolayı baya sinirlenmişti. Ardından diğer melek Seungmin lafa girdi."Haddini aştı! Bir melek asla kin beslememeli Felix ise insanlar hakkında Tanrı'nın huzurunda saygısızlık yaptı."
Diğer bir melek Jisung Chan'a bakarken Seungmin'in lafa girmesi ile ona döndü fakat bir şey farketmişti Chan'ın bakışları Seungmin'in lafa girmesi ile ona dönerken yumuşamıştı ve dikkatle dinlemişti, Jisung bu duruma hafifçe gülümseyip konuya dahil oldu.
"Bence bu davranışlardan sonra Tanrı'nın huzurunda kalabileceğini düşünmüyorum ve aynı zamanda bir cezası olmalı."
Chan araya girdi.
"Madem dünyadan ve insanlardan bu kadar nefret ediyor. Kanatlarından onu mahrum edip dünyaya göndermeliyiz, zaten bundan sonra Tanrı'nın huzurunda yeri yok!"
Seungmin ve Jisung bir süre düşündükten sonra onaylar şekilde kafa sallamışlardı..
Melekler karardan sonra kanat gardiyanlarını konseye çağırıp konuyu konuştular.
***
Felix'ten:
Gergin bir şekilde yuvamda dinlenmeyi tercih ettim, orası bana her zaman rahat ve güvende hissettirirdi. Yuvama vardığımda uzanıp cennetin manzarasını izlemeye başladım. Ancak başımı dışarı çevirdiğimde kanat gardiyanları buraya doğru geliyorlardı, gerilmiştim kapıma vardıklarında hiç istemesemde çalmışlardı yutkunup kapıya yöneldim ve onlara açıp üzerlerinde göz gezdirdim üç kişiydiler bir şey demeden ikisi arkadan koluma girdiler gözümü kalan gardiyana diktim gözlerim korku doluydu nedenini soramadan benden önce lafa girdi."Tanrı huzurunda sergilediğin tavırlardan dolayı kanatlarını kaybedip dünya üzerine gönderileceksin. Bir insan bedeninde ama ölümsüz çünkü o sevmediğin dünyada sonuna kadar kalacaksın. Kanatlarından mahrum edildikten sonra izlerini taşıman gerekicek, çok uzun bir sürede iyileşsede izlerini taşıyacaksın."
Dünya üzerinde kanatlarımı kaybedip insan gibi yaşayacağımı öğrendiğimde bir şey söyleyemedim, istemiyordum bir süre sonra şoku atlattığımda yalvarmaklı bir sesle konuşmaya başladım.
"Hayır...hayır! Nolur! Beni dünyaya göndermeyin kanatlarımı kaybetmek istemiyorum!"
Ne dersem diyeyim kararları kesindi, hareket bile edemiyordum ardından ne zaman görsem korktuğum kanat tahtasına bu sefer ben yatırıldım...üst melekler Chan, Seungmin ve Jisung'ta burdaydı.
Yatırıldığım tahtadan bir şey olmamasına rağmen istesemde hareket edemiyordum tam anlamıyla çırpınıyordum. Bir gardiyan eline Tanrı'nın baltası denilen baltayı eline alıp kanatlarıma yaklaştı hareket edemiyordum yalvarıyordum ama bir hareket hissettim, hissetmemle kanatlarımda aşırı keskin bir acı hissettim benden ayrılıyorlardı sırtımdan akıp giden altın kan denen melek kanının aktığını fazlasıyla hissediyordum bu benim çığlık atmamı sağlamıştı sesimi hiç kontrol etmedim aşırı yüksek çıkıyordu ki bu sadece tek taraftı etrafımdaki şeyleri veya kişileri görmüyordum.
İkinci kanadıma değen bakta ile tekrardan çığlık attım ikinci kanadımda vücudumdan ayrıldığında gözlerimden sıvılar akıyordu bu göz yaşı mıydı? Bana aşırı yabancıydı melekliğimi kaybediyordum insan hislerim gelmişti sanırım, bilincim zarar görüyordu buna bayılmak deniyordu...
.................................Aşklarım bu benim ilk kitabım!
Bir sürü hatam olabilir ama onları düzeltmeye çalışacağım lütfen affola görmezden gelinFikirleriniz varsa özellikle aksiyonlarınız
Yorumlarda belirtebilirsiniz bunda daha bölümlerim var 3-4 tane kadar ondan sonra fikirlerinizi kullanmaya ve dikkate almaya çalışacağım
YOU ARE READING
Blood and Wings | Minlix
Teen FictionDüşmüş Melek Lee Felix ormanda yaralı yatarken avlanmaya çıkmış Safkan Vampir Lee Minho ile karşılaşır