Selam arkadaşlar ben yeniyim ilk defa fic yazıyorum biraz heyecanlıyım umarım beğenirsiniz bu bir pov'dan fic olmuştur. İyi okumalar😽
Merhaba ben han jisung. Neredeyse çocukluğumu onla geçirdiğim, her zaman gülüp, eğlendiğim yakın arkadaşım lee minho. Bundan 4 yıl önce bir tartışma yüzünden beni bırakıp gitti... , hadi gelin hikayeme başlayalım.
Her zaman ki gibi sabah uyandığımda minhodan çok fazla mesaj gelmişti alışıktım, ama bu sefer mesajlar ukalaca, sertçe ve hakaret içeren mesajlardı. Şaşırmıştım çünkü minho bana hiç böyle davranmamıştı daha önceden gerçekten korkmuştum ne oluyordu? Minho neden bir anda böyle şeyler yazdı ki? Neyse bende fazla oyalanmadan üzerimi giyip okulun yolunu tuttum. Sınıfa girdiğim zaman bir sessizlik vardı ve Minho okula gelmemişti kötü hissediyordum ne oluyordu hiç bir şey anlamıyordum. 2.derste hocadan izin alıp okuldan çıktım neredeydi ki bu Minho arıyordum açmıyordu. Evlerinin önüne gidip kapılarını çaldım ama açan annesiydi;
"selam lee teyze acaba minho evde mi?"
Dememle kadın şaşırmıştı anlayamadım.
"iyide oğlum senin okulda olman gerekmiyor muydu? Minho okula gidiyorum diyip evden çıktı okula gelmedimi?"
"Hayır lee teyze gelmedi okula bende evde sandığım için buraya geldim"
"arıyorum açmıyor ne oldu bu çocuğa nereye gitti kim bilir? 18 yaşında ki çocuk ne yapar ki? Off"
"sen merak etme lee teyze onu bulucam görüşürüz :)"
"görüşürüz oğlum onu bulmadan gelme tamam mı?"
"tamam"
Koşuyordum, yorulmuştum her zaman birlikte gittiğimiz bir park vardı orada olacağını düşünerek oraya gittim. Gittiğimde her zaman beraber oturduğumuz bank'ta tek başına oturmuş elleri ile yüzünü kapatmış ağlıyordu. Hıçkırık sesleri buraya kadar geliyordu. Sabahın erken saatleri olduğu için parkta kimse yoktu. Yanına yaklaştım ve oturdum.
"minho iyimisin?"Şaşırmıştı beni yanında görünce gözlerinden yaşlar akıyordu benimde gözlerim dolmuştu.
"neden geldin okulda olman gerekiyor?"
"hocadan izin aldım. Sen ilk önce soruma cevap ver!"
"şu saatten sonra senle hiç bir şey paylaşmam ben, şimdi siktirip git! hadisene!"
"ne oldu minho? Ne oluyor anlamıyorum amk ne yaptım ben sana? Dün gece yazdığın mesajlar... Ne oldu?"
"yazdığım, benim yazdığım sen ilk önce kendi yazdıklarına bak be. Senden beklemiyordum, madem böyle yapacaktın neden yanımda olarak beni iyice kendine bağladın haa? Neden jisung neden!"
Hiç bir şey anlamıyordum. Minho Ne'den bahsediyordu?
"minho ne olduğunu söylermisin ben gece sana iyi geceler mesajından başka bir mesaj yazmadım neyin mesajından bahsediyorsun?"
"Açıp telefonunu baksana bana ne yazmışsın."
(mesajlar)
Jisung
İyi geceler tatlı rüyalar minho:)
(mesaj silindi.)
(mesaj silindi.)
(mesaj silindi.)
(mesaj silindi.)
(mesaj silindi.)
(mesaj silindi.)Minho
Ne jisung sen ne dediğinin farkındamısın?
Minho
Asıl sen siktir git mk *#*€¢¥€$¥¥€₺#*
Minho
Ben cidden senden nefret ediyorum ya madem böyle yapacaktın neden hep yanımda durdun? Neden ama tüm suç bende sana güvenmekle hata yaptım bir daha senle konuşmak istemiyorum. keşke bazı şeyleri daha önceden söyleseydin bende saf gibi inandım."mesaj silindi yazıyor sen sildin değil mi sırf beni yalancı çıkarmak için sildin ama ben ss almıştım bekle gösteriyim.
(mesajlar)
Jisung
İyi geceler tatlı rüyalar minho :)
Jisung
PUHAPUHAPUHAPUHA minhocum ne oldu sana pislik herif PUHAPUHAPUHAPUHA
Jisung
Gerçekten seni sevdiğimimi düşündün çok komik
Jisung
Senle sadece ailen zengin olduğu için birlikteydim seni hiç bir zaman sevmedim ki ben
Jisung
Neden sürekli seni evime çağırıyordum biliyormusun çünkü tüm ilgileri üzerimize çekmek için.
Jisung
AHH be minho sende ne kadar safsın inandın AOAODIFKFIFOE
Jisung
Neyseee seni sevmiyorum iyi geceler ALZLDLDLDL🐸
"bak jisung gördün mü ne yazdığını?"Ağzım açık okudum iyide bunları ben yazmamıştım ki kim yazmıştı?
"g-gördüm"
"Ne oldu? yoksa beni kandırabileceğini mi düşündün?
" minho sana yemin ederim ki onları ben yazmadım bak beni birazcık tanıyorsun ben yazarmıyım öyle bir şey? "
" ya bir siktir git amk sen yazmadıysan kim yazdı? Senden her şey bekliyorum artık "
Dedi ve banktan kalkıp taksi çağırdı ben sadece onu izliyordum bir şey yapamıyordum gitmesinede engel olamadım ve öylece gitti....
Hic içime sinmedi ama. Evettt 1.bölüm biraz kısa oldu ama zaman bulamadım üzgünüm off çok heyecanlıyım gerçekten Umarim okunur sizi çok seviyorum kendinize iyi bakın 2.bölüm büyük ihtimalle 3-4 güne gelirrr