--
Evet yeni bölüm geldi yine duramadım sizi seviyorum umarım beğenilir çok istiyorum okunmasını ve begenilmesini neysss 😽--
Engel olamamıştım gitti beni bırakıp.... Aradan tam 4 yıl, 1464 gün, 6 saat geçmiş amaaa bugün gördüğüm kişi minhoydu okulumda ki koridorda.... Artık büyüdüm 21 yaşındayım üniversite son sınıfım neyse fazla utazmayalım.
Jisung dersten çıkmış koridorda soobin, yuna ve chan ile dolaşıyordu. Başı çok fazla ağırıyordu kafası çok karışıktı ailesi ile sorunları vardı sürekli babası ile tartışıyordu. Zaten minho"nun ailesi ilede minho gittikten sonra hiç görüşmemişlerdi. Minho fransaya gitmişti ve geliceğine jisung pek inanmıyordu. 4 yıldır gelmeyen adam bugün mü gelicekti sanki. Biraz sohbet ettikten sonra jisung lavaboya gitmek için arkadaşlarından ayrılmış ve lavabonun yolunu tutmuştu. Elini yüzünü yıkayıp tam çıkacakken onu arkadan saran bedenle irkilmiş ve hemen arkasını dönmüştü; ama bu nasıl olurdu karşısında ki 4 yıl önce yanlış bir anlaşılmadan dolayı onu bırakıp giden Minhoydu.
"sen, sen burdansın ama nasıl-"
Dudaklarına yapışan minho ile sözleri yarıda kalmıştı. Jisung garip hissediyordu küçüklüğünden beri hoşlandığı çocuk onu öpüyordu. Kendini kaptırmamak için hemen dudaklarını minho'nun dudaklarından ayırdı ve konuşmaya başladı;
"sen ne yaptığını sanıyorsun ha bir anda öpülür mü insan? hem sen ne ara geldin fransadan? Ve neden buradasın?"
"çok fazla soru soruyorsun bebeğim"
"hoşt ordan nereden bebeğin oluyorum senin hem cevap ver neden buradasın?"
"peki, neden buradayım hmm seni özledim"
"sen mi? QMSLDLD bu aklını 4 yıl önce kullansaydın ya"
"4 yıl önce ergendim kendi kafama göre yaşıyordum o mesajlarıda senin yazmadığını öğrendim, kim minji o kızdan oldum olası nefret etmiştim zaten sırf senden hoşlanıyor diye aramızı bozdu"
"sende inandın ama. O gece minjiyi eve almasam bunların hiç biri olmazdı zaten"
(o gece)
"Jisung! Jisung!"
Evde öylece oturuyordum dalmıştım saat gece 12-1 gibiydi. Ama kapıya alacaklı gibi vuran ve bana seslenen bir kız sesi vardı ses çok tanıdıktı açıkçası. Hemen kapıya koştum kapıyı açtığım anda minji kollarıma düştü baygın gibiydi içmişti herhalde, onu kucağıma alıp misafir odasına götürüp yatağa yatırdım kapıyıda örtüp odadan çıktım garipti. Odama geçip uyumaya karar verdim ki zaten kendimi yatağa attığım an uyumuşum. Gece minji tuvalete kalkmış tuvaletten çıktıktan sonra ise benim odama gelmiş ve komodinin üzerinden telefonu mu alıp karıştırmaya başlamış. En sonda minhoyu bulmuş ve ona mesaj yazmaya başlamış sırf onla olayım diye aramizi bozmuş bunları tek tek kendisi söyledi. Benim minho'dan hoşlandığımı biliyordu ve minho bir yanlış anlaşılma için beni bırakıp gitmişti....
🐸
"kendini suçlama jisung ben eğer sana güvenseydim bunlar olmıycaktı. Özür dilerim jisung çok çok özür dilerim"
"Hayır özür dilemene gerek yok minho sadece kırıldım bu kadar mı bana güvenmiyordun?"
"Hayır saçmalama ben sana çok fazla güveniyorum, küçüklükten beri birlikteyiz nasıl güvenmiyim?"
"bilmiyorum minho senden gün geçtikçe soğuyor gibiyim"
"normal jisung sana inanmayıp bırakıp giden birinden bir gün geri geldiğinde tabi soğumuş olursun. Ama sana sadece bir şey-"
"zil çaldı koş"
"Ama sözüm bitmemişti-"
"sus ve düş peşime"
"pekii"
Koşa koşa sınıfa girdiler Minho kimseyi tanımıyordu. Sınıfta sadece jisung'u tanıyordu. 4.derste bitince herkes eve gitmek için hazırlanmıştı. Jisung tam soobingil ile dışarı ilerlerken aklına minho gelmişti onla konuşmaya ihtiyacım vardı.
"arkadaşlar siz gidin ben tek gelicem"
"neden jisung anlaşmıştık ama yeji'yide alıp gezicektik"
"özür dilerim ama gerçekten tek gelmem lazım siz bensiz takilin"
"peki sen bilirsin"
Jisung koşa koşa minho'nun yanına gidip onu bekledi. Minho eşyalarını topluyordu. Jisung'un onu beklediğini görünce hızlandı ve çantasını koluna atıp jisung'un yanına gitti. Beraber okulun dışına çıktılar. Jisung söze başladı ;
"ee sen tuvalette en son bana bir şey söylüyordun neydi o?"
"boşver pek önemi yok zaten"
"ahh hadi amaa söyle lütfen"
"senden hoşlanıyorum"
Jisung şoka girmişti son zamanlarda biraz belli oluyordu ama inanamıyordu. Vay be küçüklüğünden beri aşık olduğu çocuk ondan hoşlanıyordu. Garipti.
"Ne ciddi misin?"
"evet jisung sana küçükkende aşıktım ama beni terslersin veya soğursun diye sana hiç bir zaman söyleyemedim.Jisung Sana çok aşığım. ahh ama doğru ya senden benden soğumuştun üzgünüm"
"minho"
--
Ağağağ garip ilerliyor neyseee biraz kısa oluyorlar ama okul ve kurs yüzünden üzgünüm sizi çok seviyorum bir daha ki bölümde kaos yaşanabilir 🙀