Moje poprvé!

825 5 2
                                    

Dneska jsem se mám sejít po dlouhé době se svým přítelem Teddym, jsou to přesně dva měsíce co spolu jsme. Moc ho miluji a on mě taky, jen je tu jediný problém. On už jako dost zkušený, co se týče sexu by ho se mnou už hodně dlouho chtel. Vlastně se o to už několikrát pokoušel, ale já si myslím, že ještě na to nejsem připravená. Už se blíží večer a za chvilku by jsme se měli sejít, vůbec nevím kam se chystá mě vzít, prý je to překvapení. Jak já překvapení nenávidím.

Kouknu na hodinky a vidím, že už je půl osmé, za pul hodiny už bych měla být na místě. Jdu se ještě trochu do koupelny poupravit a půjdu. Mamka není doma, tak jí na lednici nechávám vzkaz, že dnes přespím u kamarádky, že si o mě nemusí dělat starosti.

Už jsem na místě a Teddy už na mě dávno čeká. ''Ahoj zlato'' řekne a políbí mě. ''Ahoj, už si mi moc chyběl'' řeknu a polibek mu vrátím. Vezme ně za ruku a sedneme si na lavičku. ''Mamce jsem řekla, že přespím u kamarádky, takže na sebe máme dost času tak co podniknem?'' zeptám se a podívám se mu do očí. S překvapením a radostí ve tváři mi odpoví ''Tak to je bezva, dneska jsem doba sám, myslel jsem že to bude zase jen procházka po okolí a pak se zase rozloučíme,ale tohle se mi líbí víc.'' usměje se začnemě líbat, já mu polibky s radostí oplácím. Rukou mě hladí po zádech a pak se pomalinku dostává k břichu a pak pod triko. Jsem tak vzrušená, že mu to dovolím a sama mu udělám to samé. '' Chceš to?'' zeptá se mě. ''Ano, chci.'' Odpovím mu do polibků. ''Tak pojď půjdeme ke mě domu, tady venku na lavičce by se ti to poprví asi moc nelíbilo.'' ''To asi ne, tak pojď, než si to rozmyslím.'' odpovím. Vezme mě za ruku a jdeme co nejrychleji, je to sice jen pár minut cesty, ale oba tam chceme být co nejdřív.

Když vejdeme dovnitř, zujeme si boty, Teddy mě vezme do náručí a jde se mnou po schodech do svého pokoje. Když vejdeme do pokoje, zavře za sebou dveře a pusti mě na zem. Usměje se na mě tím nejkrásnějším pohledem a začne mě líbat. Už to nemůžu vydržet, tak udělám první krok a začnu mu sundavat tričko. Usměje se na mě a udělá to samé. znovu mě začne líbat a pomalu mi do toho začne rozepínat kathoty. Když už tam stojím jen ve spodním prádle chytne mě za zadek a nadzvedne, já hned obmotám nohy okolo jeho pasu a on se mnou míří k posetli. Svalí mě na ní a začne mi líbat stehna a pomaliknku si to míří až k mé kamarádce. Já jen zavzdychám slastí. Sundá mi kalhotky a já se automaticky prohnu v zádech aby byli co nejrychleji dole, jen se na mě usměje a začne mi líbat klitoris. Cítím jak do mě strčil jeden prst, pak druhý. Je to neuvěřitelně příjemné. po chvíli cítím že už budu, projede mnou vlna uzrušení a já se udělám. Teddy se zvedne, sundá si kalhoty a s boxerkami a já vidím jeho kamaráda v celé své kráse. Z kapsy si vyndá kondom a nasadí si ho. Lehne si nade mně a ruce má položené nad mojí hlavou. Pomalu do mě vniká, strašně mě to bolí, po tváři mi steče slza a on jí vzápětí setře a políbí mě. Kdy už je ve mě až po kořen chvilku ve mě jen něžně krouží abych si zvykla. Pak začne pomalu přirážet a oba vzdycháme slastí. Najednou zrychlí. '' jo ještě'' vykřiknu a on přidá ještě víc. Projede mnou opět vlna vzrušení a já se udělám. Ale on stále přiráží, teď už pomaleji a pak zase zrychlí, je to užasný. ''Už budu''zakřičí a ja se po druhý udělám sním. Sundá si kondom a lehne si vedle mě '' bylo to úžasný'' řeknu. '' To ty si byla úžasná'' odpoví, přikryje nás dekou a po chvíli oba usneme.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 20, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jednodílovka 13+Kde žijí příběhy. Začni objevovat