1

77 11 4
                                    

No one pov:

"Tak, a teď na závěr hodiny vám řeknu, již slíbené, téma na referáty. " prohlásila s úsměvem učitelka korejských dějin, kterou Felix tak strašně nesnášel, stejně jako předmět, který vyučovala. Historie ho nikdy nebavila, ať už v Austrálii, kde ještě před sedmi lety žil, nebo na jakékoliv jiné škole v Koreji, na které studoval.

"Nejdříve se ale rozdělte do dvojic. Já počkám. " jakmile to dořekla, podíval se Felix se Soojin, která seděla vedle něj, s úšklebkem na sebe a jemně kývli, jako by oba odpovídali na nevyřčenou otázku, jestli spolu budou ve dvojici.

"Téma referátu jsou legendy a pověsti. Máte na to dva týdny. " řekla po chvíli čekání, když usoudila, že si každý svou dvojici našel. Na to si Felix jen znuděně odfrkl a protočil očima. Hlouposti. Zato Soojin byla radostí bez sebe. Měla ráda vyprávění o nadpřirozených věcech. Věřila, že se mezi normálními lidmi nachází vlkodlaci a upíři, a kolem poletují neviditelní duchové. Je tak naivní.

Když po ní Felix hodil propalující pohled, jen řekla "No co, člověk musí v něco řešit. A když jsou to zrovna duchové, tím zábavnější to je. "

Jakmile to dořekla, ozvalo se zvonění, které Felixovi a Soojin ukončilo dnešní mučení ve škole.

"Tak k nám odpoledne přijď. " řekl na oko otrávěně Lix. Soojin se jen zasmála a s Felixem se rozloučila. Poté oba vyrazili domů.

‧͙⁺˚*・༓☾ 🖤 ☽༓・*˚⁺‧

Tasaaaakže,
pokud si to někdo vůbec přečetl, doufám, že se první díl líbil. Je sice trochu kratší, ale ostatní už budou delší. Snad se uvidíme u další ho dílu a pokud ne, přeji hezký den :)

Vaše Nicol ♡

Nesmrtelný - /hyunlix/Kde žijí příběhy. Začni objevovat