Öncelikle herkese merhaba. Bundan önceki hesabımın malesef şifresini hatırlayamadığım dan yeni bir hesap açmak zorunda kaldım. Çok fazla fic okuyan biri olarak içime öyle çok yazma isteği geldi ki.. Bundan önce 3 tane fic yazdım ikisi yoonmin biri taekookdu. Taekook'u bitirmiştim ama diğer iki ficim bitmemişti. Neyse lafın kısası artık bu hesapta yazicam. Belki bitiremediğim ficlere burada devam ederim. Öyle çok güzel yazamıyorum ama elimden geldiğinin en iyisini yapmaya çabalıyorum. Umarım bu ficim okunur. Neyse çok konuştum ehe. Ben gidiyom ozaman hadi bayy.
~♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪~Bir zamanlar denizlere hüküm süren kaptan kim seokjin varmış. Adı heryerde duyulurmuş. Öyle kötü biri değil ama, yufka yürekli mini minnoş bir adam. 18 yaşına bastığında atmış kendini denizlere. Öyle varlıklı bir ailenin çocuğu da değil kendisi. Orta halli bir aileden geliyor. Çocukken oldukça neşeli bir oğlanmış seokjin. Bu yufka yüreğini de babasından almış. 1 abisi 1 kız kardeşi var bu mini minnoş adamın. Seokjin kitap yazmayı ve okumayı çok severmiş.
Bu yufka yürekli mini minnoş adamı herkes severmiş tabi bir kişi hariç. Bir dakika bir dakika kim nasıl sevmez bu yakışıklı adamı? Ahh tabi ya Kim Namjoon..
Kim mi bu Kim Namjoon? Hemen cevaplayayım. Kim Seokjin yenerek denizlere hüküm sürmek isteyen bir kaptan.
Dıştan baktığınızda melek gibi bir adam. Ama içindeki o nefret onu öyle bir adama dönüştürmüş ki kimse yanına yaklaşamaz. Ne olacak peki şimdi? Kim Namjoon yenecek mi Kim Seokjin'i? Hüküm sürecek mi denizlere?
Bunların hepsini yaşayıp görücez...
~~~~~~~~~~~~
~Kim Seokjin ~
Yaklaşık bir aydır ailemi görmüyordum. Cidden özlemiştim ama koskoca kim Seokjinim ben yahu orduyu bırakıp ailemin yanına mı gideyim.
Aslında öyle çok da birşey yoktu sadece güvenliği sağlamak için geziniyorduk öyle. Çok düşmanımız yoktur aslında ama Kim Namjoon adında bir kaptan bana kafayı takmış. Adamı daha önce hiç görmedim sadece ismini biliyorum o kadar.
Şuan eve dönüş yolundaydık. Önümüzde koskocaman bir okyanus vardı. Ucu bucağı görünmüyordu. Biraz ürkütücü ama aynı zamanda huzur vericiydi.
Yaptığımız bir şey olmadığından öyle sakince kitap okuyordum gemide. Anlaşılan bu gün sıkıcı geçecekti.
Size biraz kendimden bahsedeyim bari. Adım Kim Seokjin buralarda adımı bilmeyen kimse yok. Oldukça tanınır sevilirim. Eee sevilmeyecek gibi bir adamda değilim şu yakışıklıla(yazamadım bir türlü şu kelimeyi yardım edin) bak.
Lakabım wwh. O nedemek diye sorakacak olursanız açılımı World wide handsome yani dünya çapında yakışıklı. Resmen dünyanın en yakışıklı insanı benim yaa.
Neyse neyse şimdi öv öv bitiremem ben kendimi.
Kısacası çoooooooooooo...k yakışıklı bir adamım. Gören direk aşık olur. Neyse 26 yaşında gencecik bir çıtırım.
"Kaptanım"
Noluyo be ne güzel düşünüyordum aaa.
Askerin suratına baktığımda lafına devam etti.
"Kaptanım şehre vardık hepimiz sizi bekliyoruz"
Nee varmışmıydık? Ne ara yaa.
Yavaşça ayağa kalkıp gemiden indim. Bir an önce eve gidip ailemle hasret gidermek istiyordum.
Anneme yaklaşık 3 sene önce kaybetmiştik malesef. Kendisi bir hastalığa yakalanmış ve bu hastalığı yenememisti. Keşke hala burda olsa ve o güzel tteokbokkilerinden yapsa. Cidden çok özlemiştim onu. Askerleri arkamda bırakarak yavaşça evime doğru yol aldım. Bizim evin olduğu sokağa girdiğimde o güzel küçük evimizi görmek bile özlemimi alevlendirmişti. Biliyorum artık alışmam gerek çok fazla sefere çıkıyorum fakat her seferinde o özlem duygusunu hissediyorum.
Kapının önüne geldiğimde yavaş bir şekilde kapıyı çaldım. Kapıyı kız kardeşim açmıştı. Beni görür görmez sevinçle çığlık atıp kucağıma atladı. Ryujin'in yeri cidden bende ayrıydı. O aynı anneme benziyordu. Kendisi daha 10 yaşındaydı. Onun bağırışını duyan abim ve babamda koşarak kapıya gelmiş beni görmeleriyle gözleri ışıldamıştı adeta. Ryujin'i kucağımdan indirdikten sonra ilk önce abim hyunjin sonra babamla kucaklaştım. Onları cidden çok özlemiştim.
Günün kalanını birlikte vakit geçirerek sonlandırmıştık...
~~~~~~~
Eğer bir yazım hatası yaptıysam affedin. Umarım beğenmişsinizdir ilk bölümü. Sizleri çok seviyorum ve fikirlerinizi bekliyorum görüşmek üzere ballarım canlarım şekerlerim bay bayyy. Ayy ayrılamıyorum sizden yazdıkça yazasim geliyo neyse bay bayyy💜💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaptan SeokJin•Namjin
Povídkybir zamanlar Seokjin diye bir kaptan varmış.Bu kaptan tüm denizlere hüküm sürermiş. Bir gün karşısına onu yenmek ve tüm denizlere hükmetmek isteyen kaptan Namjoon çıkmış... ~Namjin~