V 7:00 zvonil budík, John vstal vzal si na sebe svůj oblek a samozřejmě výbavu která obsahovala zbraň, náboje a mnoho dalšího. Vydal se do nedalekého kostela, kde měl údajně Viggo trezor.
Vešel do kostela, v pozadí hrály varhany před němi stál farář, který promlouval ke třem lidem. Johnovi se to už zdálky zdálo podezřelé, jen co povýtahl zbraň všichni včetně faráře se na něj vrhly. John střelil faráře do nohy a odhodil mu zbraň, další tři zastřelil. Vzal faráře za límec a táhl ho za varhany kde byl tajný vchod k Viggově trezoru. Otevři ho! Přikázal mu se zbraní v ruce. Farář mu odpověděl že nemůže, že ho Viggo zabije. Mezitím se stačil jeden z chlápků postavit, toho si samozřejmě John všiml a střelil ho do hlavy. Podíval se opět na faráře a řekl. Aha... Farář při pohledu na mrtvé chlapy otevřel trezor a zeptal se co má v plánu dál. John vešel do trezoru a sáhl po svých zápalných granátech, které odjistil a zahodil. Pomalým krokem odešel z kostela. Peníze a důležité dokumenty, které měl Viggo v trezoru shořely.
John vyšel z kostela a uviděl opět tu dívku v černém obleku, která běžela pryč. Chvíli přemýšlel zda má jít za ní ale pak to vzdal, když uviděl od Vigga lidi, kteří jdou po něm. Měly černé mohutné auta a blížily se k němu. John neváhal a dál se do útěku pro lepší pozici, přeskočil pletivo a schoval se za jednu zídku. Auta prorazily plot a vyběhly ozbrojení chlapy, kteří zaujaly své pozice. Bylo jich nejspíš 15. John začal střílet a oni po něm. Musel se přesunout a tak přeběhl uličku za další zídku, jenže ho jeden střelil do nohy a John upad. Toho ostatní využily a Johna omráčily pěstí do obličeje, svázaly ho a odvezli.
John se probudil svázaný na židli, celý zbitý v nějaké zavřené hale. Před ním seděl na židli Viggo a po jeho bocích stálý opět jeho lidi. Viggo celý rozhořčený a naštvaný začal po Johnovi řvát jak si užil zapalování jeho trezorů a dál mu pěsti do obličeje. John se zakymácel na židli a zasyčel bolestí, dále se ale díval na Vigga jak naštvaně po něm řve. Dokonce jsem si to i užil. Dodal John. Tak užil jo? Zeptal se Viggo a ránu zopakoval. Johnovi začala po tváři stékat krev. Viggo se posadil a uklidnil. Myslel jsem, že tohle je už dávno za námi. Že už s tebou nikdy nebudu muset mluvit a teď tu sedíme na proti sobě. Řekl Viggo a zvedl se ze židle a začal okolo Johna pochodovat. Vydej mi svého syna! Řekl John. Heheh... John Wick...Baba Yaga..jen kvůli zasraného auta a psa? Zeptal se opět naštvaně Viggo. Viggo? Jo? Když Helen zemřela ztratil jsem úplně vše, byl jsem uvězněn v temnotě..a pak jsem dostal poslední dárek své ženy, jediná naděje mého života..pocit že na to nejsem sám..a tvůj syn.. připravil mě o to..vzal mi to a zabil mi to!! Lidé okolo se mě ptají zda jsem se vrátil, nikdy jsem nevěděl co odpovědět...Ale Ano, vrátil jsem se!! Hned mi vydej svého syna nebo zabiju tebe! Řekl John a zvedl se i s židli aby mohl na Vigga zaútočit. Chlapy Johna rychle chytl a stáhly ho zpět na zem. Viggo se zasmál a odešel. Chlapy po odchodu Vigga, vzaly pevný igelitový sáček a natáhly ho Johnovi přes hlavu, aby se udusil. John se dusil a snažil se nějak vykroutit, jenže nebylo jak. Najednou jeden z chlapů spadl s prostřelenou hlavou, druhý v šoku koukal na něj. John využil situace a sáček ze sebe setřepal, židli rozbil aby se mohl alespoň trochu pohybovat. Chlápek opět sáhl po sáčku a dál ho Johnovi okolo krků a škrtil. John mu dál hlavičku a dostal se ze spárů, srazil ho na zem a provazem, kterým měl svázané ruce ho chytl pod krk, nohama si ho chytl aby se nemohl hýbat a čekal až se udusí. Chlápek se snažil ale marně po chvíli byl mrtvý. John doběhl pro nůž co se válel opodál a rozvázal si ruce.
Vyběhl z haly a běžel tam kde by údajně mohl jet Viggo. Na křižovatce v nedaleké ulici uviděl to auto. Jakmile auto vjelo do uličky kde stál John zrychlilo a chtělo Johna srazit. John se vyhl a brokovnici střelil do předního skla. Řidič byl mrtvý a z auta vystoupil Viggo. John na něj mířil. Kde ho najdu? Zeptal se John. Do prdele! Zařval Viggo se vztyčenýma rukama vzhůru.
ČTEŠ
John Wick - nový začátek
ActionKdyž Helen zemřela, John zůstal sám. Trápil se ve svých vzpomínkách na svou milovanou ženu. Když však, jednoho večera zazvonil kurýr s balíčkem. John si balíček převzal a odnesl domů. Zjistil že je to malé štěně s dopisem. Když dopis četl neubránil...