Michealin NK
Heräsin aamulla kovaan ääneen. Äitini karjui ja sanoi että miksi nukun vielä 10.00 aamulla kauniina kesäpäivänä. Todellisuudessa olin puhelimella noin kello 5.00 asti. Nousin ja vaihdoin vaatteet. Kävelin portaat alas ja keittiö oli tyhjä. Avasin jääkaapin. Iha tyhjä. Join lasin vettä, ja menin pesemään hampaat. Ei ollu ees nälkä. Avasin puhelimen. Lucas laittoo snäppii. Kysy menisinks tänää sen ja jonkun parin muun tyypin kaa.
Kello 12.16
Tavattiin meidän vieresellä alepalla. Näin Lucaksen kaukaa ja halusin kysyy ketkä muut tuli.
Matthewin NK
Olin saanu aamulla viestii Lucakselta ja se kysy et haluunks olla sen ja jonkun Danielin ja Michaelin kaa. Suostuin ja nähtiin niiden kaa alepalla. Kävelin jo alepaa päin ja näin Lucaksen ja vilkutin. Siel oli joku ihme oudon näkönen jätkä.
Vähän hermostuin sitten siinä, uudet ihmiset pelottavat mua..- Moi, kiva ku pääsitte, mennäänkö mäkkiin, en syöny aamupalaa...
Lucas sanoi vähän nälkäisenä.
- Juu mikä ettei..
Sanoin ja naurahdin.
Lucas oli kutsunut muitakin, Markuksen ja jonkun Michaelin.Michaelin NK
Alotettiin kävelee lähimmälle McDonaldsille. Siel oli myös Markus ja kait Matthew. Markus ja Lucas alko jutella jostain pelistä, niin mä ja Matthew alotettiin jutella.
- Hei, moi eiku juu eh hei, sä olit siis Matthew?
Sanoin ja tajusin et kuinka paskalta toi kuulosti, oh shit.
- Juu, sä oot siis Michael. Öm, mistä tunnet Lucaksen?
Matthew kysyi minulta ja vastasin.
- Pari vuotta sitten, en muista.
Juttelin Matthewin kanssa ja tajusin että meillä oli paljon yhteistä.
Saavuttin vihdoin McDonaldsille. Ulkona oli jotain 30-vuotisia miehiä jotka tuijotti meitä. Tilattiin ruuat ja mentiin ulos odottamaan. Lucas ja Daniel meni kattomaa tuliko meidän tilaus jo. Matthew meni vessaan. Sitten ne vanhemmat miehet tuli mun luo, ja yks alko vetää mua kadulta pois.
- Mitä vittua!? Älkää koskeko muhun.
Huusin täysiä ennen kuin yks laitto käden suuni eteen. Yhtäkkiä oltiin pimeellä kadulla. Se yksi mies alko avaa mun collegehousuja ja tajusin mitä ne halusi. Hyi vittu oksensin melkeen kun se koski mun kyrpää. Ne miehet alko avaamaan housujaan ja yks otti musta kiinni. Tunsin kuinka miehen vanha kyrpä lutkahti perseeseni. Se sattui ihan vitusti ja aloin melkeen itkemään. Yksi miehistä löi minua poskelle. Oisin voinut oksentaa. Mies alkoi mennä ylös ja alas ja perseeseeni sattui. Tuntui että se meni rikki. Mies kiihdytti vauhtia ja aloin itkemään ja kiljumaan. Mies löi minua selkään ja peitti suuni. Mies ähkäisi ja kiihdytti vauhtia kunnes hän vihdoin laukesi. Tipuin maahan enkä päässyt ylös. Toinen mies nosti minut ja laittoi minut seinään vasten.
- Älkää.. lopettakaa..! Mua sattuu ja mulla on kylmä-
Sanoin ennen kuin toinen mies tunki mieheytensä suuhuni. Tunsin kuinka se meni syvälle ja oisin voinut oksentaa. Olin orja näille miehille.
Time Skip 0,5h
Miehet päästivät minut menemään ja lähtivöt pois. Olin heikkona maassa ja minua sattui joka paikkaan. Nostin housuni ja lähdin kävelemään. Tulin pois kujalta ja näin Lucaksen, Danielin ja Matthewin syömässä. Minua nälätti ja sattui joten istuin heidän viereen.
- Missä sä olit? Katosit vittu helvettiin.
Daniel kysyi ja alkoi syömään ruokaansa. Nostin käden ja aloin syömään. Syötiin ja lähettiin pois. Matthew kysyi olinko okei. Vastasin juu mutta sisällä olin heikko ja surullinen.
Matthewin nk
Danielin piti mennä kauppaan ja Lucas joutu mennä kotiin. Minä ja Michael jäätin kahdestaan.
- Onko kaikki varmasti ok? Vaikutat surulliselta.
Kysyin Michaelilta ja hän alkoi itkemään. Olin shokissa, tapasin hänet tänään ja en tiennyt oliko hän herkkä joten sanoin sarkastisesti että eli siis on.
- En oo okei, tiedän että toi oli sarkasmia mutta kun te haitte ruokaa ja olit vessassa mut vittu raiskattiin tuolla kadulla ja mua sattuu joka paikkaan ja-
Michael sanoi ja alkoi itkemään. Parka oli ihan mustelmissa enkä edes tajunnut. Aloin kantaa Michaelia pyörälleni. Michael istui alas ja näin kuinka hänen selkänsä on ihan tumma mustelmista. Aloin pyöräilemään kotiin, kukaan ei ollut kotona.
Time Skip 15 minuuttia.
Päästin meille ja saatoin Michaelin sohvalle. Michael oli ihan heikko ja tippui sohvalle. Tunsin myötätuntoa ja annoin hänelle peiton.
YOU ARE READING
Love at First Sight..
Short StoryTW : smuttia, boy x boy, rajuu settiä ja hxmxsxksiä.