នេះម៉ោងប្រាំមួយហើយបៃប៊នក៏មកដល់ផ្ទះដែរចំណែកចូណា និង អាណាគេថាចង់នៅញាំអីក្រៅពីរអ្នកយប់បន្តិចទើបមក បៃប៊នមកដល់ផ្ទះញញឹមពព្រឹមព្រោះកូនប្រុសប្រាប់ថាបៀវព្រមធ្វើម៉ាក់ហើយតែពេលបើកទ្វាចូលបន្ទប់ក៏ប្រទះនិងខ្លាដែរកុំពុងតែបញ្ចេញចង្កូមដាក់
បៃប៊ន : អាវ អត់នៅលេងជាមួយបនទេហ៎បានជានៅបន្ទប់ (បៃប៊ននិយាយទាំងញញឹមអត់សមនាយមិនដឹងទេហេតុអីនាយខ្លាចបៀវបែបនេះទាំងដែរនាយជាមនុស្ស្មិនដែរខ្លាចអ្នកណាពីមុនមកតែបែជាមកចាញ់អំណាចខ្សែភ្នែករបស់បៀវ)
បៀវ : លោកចង់លេងល្បែងអីបៃប៊ន(បៀវសួរទៅកាន់បៃប៊នទាំងទឹកមុខនៅនឹងធឹងដដែល)
បៃប៊ន : លេងល្បែងអីខ្ញុំមិនយល់(អាវកុំមកចោទថានាយចេះលេងល្បែងណានាយមិនលេងទេតែបើលេងប្រុសខាងក្រៅអាណឹងថាមិនត្រូវទេ)
បៀវ : ហេតុអីលោកអោយបនហាវខ្ញុំថាម៉ាមីហា៎ លោកមានបំណងអីឲប្រកដបៃប៊នលោកឆ្លើយមក(បៀវស្រែកដាក់បៃប៊នរាងខ្លាំងដែរ)
បៃប៊ន : ក៏កូនបនចូលចិត្តឯងចង់បានឯងធ្វើម៉ាមីយើងក៏ឲធ្វើទៅ(បៃប៊ននិយាយទាំងគេចភ្នែកបៀវ)
បៀវ : លោកបៃប៊ន អាណាកាន់ ខ្ញុំសួរលោកម្ដងទៀតលោកមានបំណងអ្វីមកលើខ្ញុំ(បៀវសួរនេះមិនមែនខឹងដែរបនហាវខ្លួនម៉ាមីទេតែអ្វីដែរនាយខឹងនោះគឺភាពមិនប្រកដម្ដងធ្វើដូចស្រលាញ់ម្ដងក៏ប្រងើយ ម្ដងក៏មានស្រី តើនាយស្រលាញ់ខ្លួនទេបៀវមិនចង់រស់នៅក្នុងភាពស្រពិចស្រពិលចឹងទៀតទេព្រោះនាយមិនចង់ឲខ្លួនឯងធ្លោយបេះដូងទៅស្រលាញ់គេតែម្ខាង)
បៃប៊ន : មិនមានអ្វីទេគឺដូចចៅហ្វាយណឹងកូនចៅណឹងហើយ(បៃប៊ននិយាយទាំងរដាប់រដួសបន្តិច)
បៀវ : បានដូចច្នេះខ្ញុំសុំលាឈប់(បៀវនិយាយតែប៉ុណ្ណឹងក៏រកដើរចេញទៅក្រៅតែបៃប៊នចាប់ដៃជាប់)
បៃប៊ន : ហើយវាថីឯងណឹងបៀវសុខៗក៏សុំឈប់បែបនេះ(បៃប៊ននាយមិនយល់ថានាយធ្វើអីខុសបានសុខៗក៏ចងលាឈប់បែបនេះ)
បៀវ : ខ្ញុំហត់ហើយទង្វើរបស់លោករាល់ថ្ងៃលោកមានដឹងខ្លួនទេថាលោកធ្វើឲខ្ញុំទើសទាល់ លោកឲខ្ញុំមកគេងជាមួយលោក លោកឲបនហាវខ្ញុំថាម៉ាក់ លោកធ្វើដើម្បីអីលោកធ្វើនេះដឹងទេថាខ្ញុំវាទើសទាល់ ហ៊ឹម(បៀវនិយាយទាំងទឹកភ្នែកនាយមិនយល់ថាបៃប៊នចង់បានអីឲប្រកដចង់បាននាយឫគ្រាន់តែចង់ឲបនសប្បាយចិត្ត)
YOU ARE READING
MaMa Baby sitter(complete)
Romanceបៃប៊ន ជាកម្លោះកូនមួយកូនប្រុសដែរបៃប៊នត្រូវទទួលខុសត្រូវព្រោះតែឈ្មោះជាលោពូ បៀវ ជាកម្លោះតូចដែរត្រូវរកលុយចិញ្ចឹមខ្លួនឯងព្រោះបានរត់ចេញពីផ្ទះទើបមកត្រូវលំបាក បន ជាកូនប្រុសរបស់បៃប៊ន ចរឹក រឹងរូស រពិស ខូចខិល រកលេងដាក់គ្មាន