Bu bölümde Seungmin'in bayıldığı zamanı yazdım, ne olup bittiğini anlamanız için
optum cok😚😚💞Minho, Changbin, Jisung, Felix ve Jeongin, Seungmin'in yanıbaşında onun uyanmasını bekliyordu. Minho'nun gözleri dolu doluydu, dokunsanız ağlamaya başlardı.
"Biz kantine gidelim, Minho sen kal burada, tamam mı?"
"Tamam, kalırım." Diğerleri gidince derin bir iç çekti büyük olan. "Özür dilerim, sana bunları yaşattığım için, özür dilerim hayatına girdiğim için, özür dilerim seni üzdüğüm için." dedi ve küçük olanın saçlarını okşadı.
"Seni böylesine üzdüğüm için kendimden nefret ediyorum."
Seungmin, garip mırıltılar çıkardı ve hareketlendi. Minho, korktu. Diğerleri buradayken uyanması gerekti. Sadece Minho olduğu için onunla konuşmak isteyecekti.
Mor saçlı gözlerini açtı. "Ne oluyor?.." diye mırıldandı. "Bayıldın, Seungmin. Diğerleri kantine gittiler, birazdan gelirler."
"P-peki..." Gözleri yarı açık Minho'ya bakıyordu. "Bir şey istiyor musun?"
"Hayır... Sadece nasıl bayıldığımı öğrenmek istiyorum."
Minho, iç çekti. "Tamam... Yanımdaydın, ağlıyordun. Sonra bir anda bayıldın yani, doktor yorgunluktan olduğunu söyledi."
"Oh... Peki."
"Seungmin yeniden, deneyelim. Olmazsa bitiririz arkadaşlığımızı, hm? Seni böyle görmek beni çok üzüyor ve sen arkadaş olmadan benimle konuşmayacağını biliyorum."
"Minho... Ben sana umut vermek istemiyorum-"
"Umut vermiyorsun, tamam mı? Sadece arkadaşlarına nasıl davranıyorsan bana da öyle davran, eskileri unut."
"Peki ama eğer öyle bir şey olursa direkt seninle konuşmayı keserim. Çünkü seni üzmek istemiyorum."
"Seni anlıyorum, Seungmin. İçin rahat olsun," Kapıya baktı Minho. "Gelsenize, ne diye orada bekliyorsunuz?"
Güldü diğerleri. "Hiç ya, siz konuşuyordunuz biz de bozmayalım dedik." dedi Jisung. "Oh, peki, sağolun."
"Seungmin hyung! İyi misin!" diye Seungmin'in yanına geldi Jeongin. "İyiyim, Jeongin."
"Senin için çok endişelendik Seungmin." dedi Jisung. "Özür dilerim, Jisung. Sizi endişelendirmek istemedim."
"Ne olacak lan? İyisin şimdi işte, buna şükret, komaya girmiş de olabilirdin." Jisung, Felix'in koluna vurdu ve boğazını temizledi. "Komik değildi, değil mi bebeğim?" Sinirle konuşunca Felix sustu.
"Serum ne zaman bitiyor?" diye sordu Changbin sıkıntıyla. " Az sonra bitecek, sabret." dedi Felix gözlerini devirerek. "Sana soran olmadı aptal şey."
"Sana soran olmadı aptal şey. Bana sordun diye mi dedim sanki, kimse cevap vermedi diye. İyilik de yaramıyor sana."
Seungmin gülümsedi. Serum bağlı olan koluna baktı. Gülümsemesi soldu ve iç çekti.
Serum bitince evlerine dağıldılar. Minho, Seungmin'in yanına gelmek istemişti ama Seungmin izin vermedi.
Eve geldi, yatağa attı kendini. Gözlerinden yaşlar akmaya başladı. "Ben onları haketmiyorum. Off! Aptalım ben!" Yatakta kendi kendine tepindi.
Uyuyamayınca kalktı ve yemek yedi. Yemeği sırasında ağlamayı kesmişti. Yemeğini bitirdi ve televizyonu açtı.
Haberde gördüğü şeyle kaşlarını çattı.
Dünyaca ünlü senarist Hwang Hyunjin yeni sevgilisiyle görüntülendi!
Neredeyse iki hafta sonra bölüm attım :(
Özür dilerim
Neyse optum cok 😚😚💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hwang hyunjin, 2min
Fanfiction!! tamamlandı¡¡ karşılıklı komşu olan seungmin ile minho ve ikisinin de aşık olduğu üst katlarındaki hyunjin. "...sen benim her şeyimken ben senin hiçbir şeyinim." ⟨⟨ minho + seungmin ლ texting + düz yazı ⟩⟩ Başlama Tarihi: 1 Eylül 2023 Bitiş Tarihi...