Medya: Batın CANSOY
Tarih 24.10.2029
23.39Soğuk bir ormanda, kimsenin yaklaşmayacağı bir yerde merak eden insanların bile cesaret edemediği küçük ama ruhunun büyük olduğu bir orman. Aslında kocamandı ama kendini, insanlar küçücük hissediyordu. Sebebi bilinmez. Bu ormanın kendisine ait bir sırrı, korkutucu fakat içine çeken ve çoğu kişininde anlayamayacağı türden bir sır, gizem. Her ne denilmesi isteniyorsa.
Önünde duran kız ve ona bakan bir çocuk. Birbirlerine son kez bakıyorlarmışçasına gözleri birbirlerinin üstünden ayrılmıyordu.
İkiside birbirine son kez baktı ve isimleri yazılı taşlara baktılar.Batın CANSOY
13.07.2004 - 23.12.2028
(İsmin üstü çizilmiş.)Derin KANKIRIN
23.12.2003 - 13.07.2029
(İsmin üstü çizilmiş.)Çocuk ağızda bir şeyler geveledi, konuşamadı. Kız ise çocuğa bakacak cesareti bulamadı kendisinde ve ona bakmadan kısık sesle konuştu.
-Haklıydın, her zaman haklıymışsın. Özür dilerim. Sorunları fark ettim ama çok geç kalmışım, beni affet veya affetme ama ben seni hep seveceğim ve bekleyeceğim Adrien.
+Farkına varmışsın fakat yok ettin. Sadece bizi değil, herkesi yok ettin.
Kız sadece dişlerini sıktı. Öfkelenmemek ve ağlamamak için kendini tuttu ama onun konuştuğu kelimeler kalbini bıçak gibi kesiyordu. Göz yaşları yağan yağmurun altında akıp gidiyordu yüzünden.
-Umarım bunun getirdiği vicdan azabı ile yaşayabilirsin. Yaşa çünkü ölmeni istemiyorum ama bir yandan ise ölmeni istiyorum. Galiba sen en iyisi yaşarken öl, bu hayatı hep yaşadığını düşünürdün hatırlıyor musun?
Biraz nefeslendi çocuk. Bu sorunun ardından o ise fazla ileri gittiğinden pişmanlık duyuyordu ama
içindekileri anlatabildiği içinde garip bir his yayılıyordu içine.+Evet, hatırlıyorum ama hatırlamak istemiyorum ve her şeyi biliyorum. Bu bana çok acı veriyor, yapacak bir şeyim kalmadı. Keşke bazen zamanı geriye alabilsem diyorum. Her sabahım akşamım keşkelerle dolu. Rüyalarımda bile kendimi anlamsız bir kaç saçma anıları düzeltmeye çalışırken görüyorum ve evet böyle yaşamam lazım.
İkisi sustu. Konuşamadılar, yaşadıkları ve yaşattıkları üzerine tek kelime laf edemeyecek insanlardı. Etmemelilerdi bunun ile ölünmeliydi. Mezara götürülmeliydi.
-Konuşmayalım Adel, dayanamıyorum.
Kız ilk defa kafasını çevirdi baktı çocuğun suratına. Yüzünde hayal kırıklığı oluşmuştu. Çocuk ise sadece sessizce bakıyordu.
+Adel demek, baya güzel aslında ama senden duymak. İlginç, alışmam lazım.
Çocuk bu sefer hiç düşünmeden konuşmaya başladı.
-Özür dilerim. Sadece şu an olan gerçekleri sana göstermek istemiştim. Normalde asla bu tarz bir insan değilim, ben biliyorum, sen bilirsin ama kendimize normal hayat olarak belirlediğimiz hayatlara daha kolay dönelim. Biliyor musun seni çok seviyorum ve ilk defa söylüyorum ama böyle olması gerekiyorm- gerekmiyor biz belirledik biz yaşıyoruz. Şimdi görüşürüz, belki ikinci hayatımızda karşılaşırsak lütfen tanımamazlıktan gelme seni çok seviyorum ve seni çok özleyeceğim. Sen beni kendi acıların vs pişmanlığın arasında özler misin bilemiyorum ama ben her zaman bekliyor olacağım.
Çocuk hızlıca arkasını dönüp koşmaya başladı. Kız ise biraz durdu ve aklına gelen bir düşünce ile hemen yanına gitmeye karar verdi.
...
Çocuk arabasının yanında oturmuş. Islak çimlerin kokusunu içine çekiyordu.
Bazen bu durumda olmamayı diliyordu, kendisi söylemiyordu ancak bu hayatın dalgaları getirdiği sahile bakınca her şey çok belli oluyordu.
Düşüncelerin arasında çocuk, adım sesleri duydu. Korku ile cebindeki bıçağı eline aldı. Ayağa kalkıp etrafına baktı ve o kızı gördü. Sapsarı saçları ıslanmıştı. Mavi ve dolmuş gözleri etrafa telaşlı şekilde hızlıca bakıyordu. Şaşkınlıkla bakmaya devam etti, kız onu uzaktan gördüğünde ilk dileğini bağırarak dile getirdi.
+SON KEZ ÖPEBİLİR MİYİM...
Yıpratıcı, yorulmuş hissediyorum. İlk aklımda düzgünce kurabildiğim kurgulardan biri. Kurgu karakterlerim benim için fazlası ile derin :3
Bir model yok karakterlerim için koymayı asla düşünmüyorum ve kimsenin özellikle koymamasını rica ediyorum. Aklınızdaki ile hayal edip okumanızı ve kitaptan zevk almanızı rica ediyorum (:
*Medyaya veya bölümlerin içinde olan fotoğraflar ise karakterlerden aldığım vibelardır. Çok ciddiye almanızı önermem sağlıcakla kalın, hepiniz çok değerlisiniz.
Twitter: derindengelensirlarwatty