M-BSD TANITIM - REST SONRASI BAŞLAYACAK

513 56 121
                                    

KURGUYU OKUYABİLMEK VE ANLAYABİLMEK İÇİN LÜTFEN BU BÖLÜMÜ OKUYUN!

🦋~ Birden fazla sonu olan interaktif bir kurgudur. (seçimleriniz hikayenin gidişatını belirler)

🦋~ Hikayeleri birden farklı kombinasyonla tekrardan okuyabilirsiniz.

🦋~ Hikayeyi farklı bakış açıları eşliğinde okuyabilir, okumak istediğiniz karakterlere de kendiniz karar verebilirsiniz.

🦋~ Ana bölümler "1" yan (seçenek) bölümler ise "1.2" olarak belirtilecektir. Bazı seçenek bölümler ana bölümün hemen altında yer alacaktır.

🦋~ Her bölümün sonunda size birden fazla seçenek sunulacak. Seçiminize göre de bir sonraki bölüme yönlendirileceksiniz. (Yönlendirmeye uymazsanız eğer hikayeler karışır.)

--> Bu kitabı dümdüz okumayacaksınız yani. Kitap size seçenek sunduğu an seçiminizi yapıp kitabın sizi yönlendirdiği yeni bölüme giderek okumakta olduğunuz bölümü tam o anda okumayı bırakacaksınız.

🦋~ Kelebek etkisine sahip olduğu için bazı seçimleriniz hikayeyi beklenmedik şekilde değiştirecektir. (ilk bölümde final gibi)

🦋~ Hikaye belirli bir zaman çizgisinde ilerleyecek olsa da bölümlerin çoğu birbirlerinden bağımsız halde ilerleyecektir.

🦋~ Her seçenek size farklı bir gidişat sunacaktır.

🦋~ Seçtiğiniz karakterlere göre hikayenin içeriklerinde farklılıklar olacaktır. (2 elit karakter seçerseniz küfürsüz içerik, 2 keko karakter seçerseniz küfürlü içerik gibi)

🦋~ Seçimlerinize dair ipuçları emojiler ile verilecektir. (aynı bölümde 2 bulut seçeneği olabilir ya da 2 farklı etken tek bir seçenekte yer alabilir)

Kelebek (🦋): Büyük değişiklik.
Hediye paketi (🎁): Sürpriz!
Ateş (🔥): NSFW içerik.
Bulut (☁️): Etkisiz, düz içerik.
Buz küpü (🧊): Güvenli içerik.
Yıldız (⭐): Mutlu içerik.
Gül (🌹): Romantik içerik.
Ay (🌙) Angst içerik.
Palyaço (🤡) Komik ve anlamsız içerik.

KURGU HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKEN ÖNEMLİ DETAYLAR

🐸~ Didik didik etmeme rağmen bu platformda ya başka bir platformda interaktif içerik yazan kimseyi görmedim. Bu yüzden buna bir el atmak ve interaktif içerik yazan ilk kişi olmak istedim. Çünkü neden olmasın?

🐸~ Evet, Hacker | Minsung kurgumun Minsung çiftini bu kurguda birleştirebilmek sizin elinizde. (onları yazmayı çok seviyorum) Ayrıca bu hikayede Hanji'nin de Minho'nun da ailesi iyi. Bu tür birkaç şeyle birlikte ana Hacker kurgusundan oldukça farklı.

🐸~ Bu hikayeyi okumak tıpkı bulmaca çözmek kadar karışık olacaktır. Okurken bana yorumlarda söylenmek, hakaretler etmek yerine direkt olarak okumaktan vazgeçmenizi öneririm.

🐸~ Kurgumun yorumlarında başka bir kurgu, yazar adı ya da kurgu alıntısının geçmesini istemiyorum.

🐸~ Bildiğiniz gibi şu ana kadar yazdığım hiçbir kurguda sizden yorum falan beklememiştim fakat bu defa bekliyorum. Çünkü bu interaktif bir kitap ve tüm düşüncelerinizi öğrenebilmek istiyorum.

🐸~ Yazdığım tüm kurgular birbirleriyle bağlantılıdır. Yani kendi kurgularımdan bol bol alıntılar yapacağım. (diğerlerini okuyup okumamanız bu hikayeyi etkilemeyecek)

🐸~ Yorumlarda ship kavgası, reklam ya da bir başka okuyucuya hakaret gibi şeyler görmek istemiyorum.

🐸~ Tıpkı diğer kurgularımda, özellikle de Hacker'da olduğu gibi bol bol toplumsal + kişisel sorunlara değinecek ve bolca eleştiri yapacağız.
🦋》Bunun yanı sıra hiçbir şey anlatmayan boş ve yalnızca güldürmeyi amaçlayan bölümler de olacak.

🐸~ Hacker Ikukwklk ve elit karakterlerin yazım yanlışlarından sorumlu olan kişi tam olarak benim. (Ne yazık ki A0 Türkçe kullanıcısıyım)

🐸~ Hikayede küfür, argo, cinsellik vs. gibi içerikler olacaktır. (maalesef)

🐸~ Kurgu uzun bölümlü görünecek olsa de aslında uzun değil. Yalnızca seçenekler çok fazla... (Charmvenom belediyesi çalışıyor)

🐸~ Kitabı ben yazıyor olduğum için kitaptaki çoğu şey benim keyfime ve keyfimin kahyasına göre işlemektedir.

Önemsiz not: Bu kurgu birden fazla ship içerecekti ancak o işe girersem çıkamam diyerek bu kurguyu yalnızca Minsung üstüne yazma kararı aldım. (ileride belki diğer shipler için de ayrı bir interaktif kurgu yazabilirim, ama söz vermeyeyim)

🐸 KEYİFLİ OKUMALAR! 🐸

Ben Seçenek Değilim! | Minsung (M-BSD)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin