Onun bana yaşattıklarını bende ona yaşatacaktım. Hemde hepsini.
....
"JİSUNG-AHH"
"LİXİİEEEEE"
Jisungun üstüne atladım. Boynuna kollarımı doladım ve sımsıkı sarıldım. Yanağını öptükten sonrada ısırdım.
"AHHH"
"Çokmu acıdı?"
"Yani belki ama öpersen geçer"
Sırıttı. Bende tebessümle yanağına yaklaştım ve öptüm. Herkes bize bakıyordu ama umrumuzdamı, hayır. Okulda heterolarda vardı bakmaları gayet normaldi. Jisungun elinden tuttum ve sınıfa doğru ilerlemeye başladık. Merdivenlerin orda Hyunjin ve Seungmini gördüm. Moralim bozuldu. Hyunjin , Seungmini duvarla arsına almıştı. Sinirle onlara bakıyodum. Yüzleri gülüyordu. El ele tutuşuyorlardı. 1 günde unutmuştu beni. O mesajı gerçekten ciddiye almıştı. O mesajlarda yalanmış. Jisung ile beni farkettiler ve hemen Hyunjin yanıma geldi. Elimi tuttu. Çekmeye çalıştım ama nafile, sımsıkı tutuyordu elimi.
"Elimi bırakır mısınız?"
"Hyunjin bırak!"
"Aşkım bırakta gitsin"
Aşkım mı? Beni gerçekten unutmuştu. Hyunjin Seungmine kızar gibi bakıyordu. Elimi bırakmıştı.
"Hemen unutulmuşum bakıyorum da"
"Unutuldun CANIM"
"SEUNGMİN BAK SİNİRLENDİRME BENİ ANLADIN MI?"
"ANLAMADIM TEKRARLASANA"
"SEUNGMİN SENİ BOĞARIM BAK. DELİRTME BENİ."
Seungmin kolumu tuttu.
"DELİRTİRSEM NOLUR"
"BIRAK BENİ!"
"Çocuklar, ne oluyor burda?!"
"Hyu- Hocam"
"Chan hocam birşey yok. Biraz şakalaşıyordukda. Değil mi ARKADAŞLAR?"
"Hıhı şakalaşıyorduk."
"Felix benle gelir misin?"
"Tamam hocam"
Abimi takip etmiitim ve bizi bahçeye çıkardı.
"Lix ne oldu. Dünden beri yüzün gülmüyor. Kim üzdü benim kardeşimi?"
"Hyunjin"
"Ne oldu? Yine ne yaptı?"
"Dün biraz atıştık."
Telefonumu çıkardım ve yazışmaları gösterdim. Ağzı açık kalmıştı. Gözleri alev topu gibiydi. Her an patlayabilirdi. Abimi sakinleştirdim ve sonra herşeyi anlattım.
"Hyung lütfen birşey yapma"
"Tamam lixiem"
İçeri girdik ve Jisung yanıma geldi. Sakinleştirmeye çalıştı. Hyunjine son söyleyeceğim birşey vardı.
"Hyunjin"
"Efendim lix?"
"Sakın birdaha ne karşıma çık , nede benle konuş. Yüzünü bile görmek istemiyorum. Haaa Seungmin seni arkadaşım sanardım ama değilmişsin. Sevgilimde gözün varmış. Size mutluluklar. Dediğim gibi gözüme sakın gözükmeyin."
Ağlamaya başladım. Jisungun elinden tuttum ve sınıfa doğru ilerledik. Sınıfa geldiğimizde sıramıza oturduk ve dün olan herşeyi anlattım. Mesajlarıda gösterdim.
"Şerefsize bak ya."
"Seungmin ile mutluluklar ona"
"Lixiem bunun için üzülmene değmez. Lütfen ağlama artık."
"Haklısın"
Elimin tersi ile gözyaşlarımı sildim. Sakin olacaktım. Artık umrumda değildi. Jisungun dediği gibi. Üzülmeye değmez. Şerefsizin teki olduğunu anladım.
______________________________________
Yine yangınlar yine ben. Ruh halime göre fic yazmaya başladım ve şaheser yarattım çok güzel. Tabii baba göre şaheser. Size göre nasıl bilemem.
Neyseee uzun lafın kısası bu fic baya bölüm olur diye düşünüyorum. Diğer bölümde görüşürüz.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐