'prologue,

149 27 17
                                    

Kasım 9, 1989. Berlin'i doğu batı diye ikiye ayıran o duvarın yıkıldığı tarih. Tarihe böyle yazılmıştı insanları sevdiğinden ayıran o duvarın yerle bir edilişi. Ancak tarihin yazmayı unuttuğu bir duvar daha yıkıldı o gün. O tarihi günde yine Berlinde iki genç, Jungkook ve Jimin, kendi tarihlerini yazdılar ve birbirlerini ayıran duvarları yıktılar.

Berlin duvarının yıkılışı hakkında zaten birçok yazılı kaynak bulabilirsiniz, ancak bu hikaye Jungkook ve Jimin'in kendi elleriyle ördükleri duvarı nasıl yıktıklarına ait.

Eylül 1, 1989. Soğuk savaş yıllarında Berlin.
Şehrin ortasında şehri kelimenin tam anlamıyla ortadan ikiye bölmüş olan bir duvar.

Duvarın bile ideolojik bir kimlik kazandığı bu şehirde değişiklikler baş göstermeye başlamıştı. Evvela insanlar değişmişti. Soğuk savaştan onlar da nasibini almış, soğuk ve cansızlaştırmışlardı. Ancak artık insanlar eskiden daha güçlü, onları yıkmak ise eskisinden daha bile zordu.

Yıllarca 'onları' ayrıştırmak için kıyafetlerine zımbalanmışçasına işlenen sarı yıldız işaretleri anlamını yitirmiş; şahsı aşağılayıcı birer paçavradan, kişisel bir duruş gösteren güçlü birer simge haline gelmişti.

Berlin ise 1989 eylülüne girdiği ilk günlerde bu değişimle çalkalanıyordu. Soğuk savaşın ömrü bir asırı tamamlayacakken gençler savaşa karşı savaş açmıştı. Söyledikleri şarkılar, giyindikleri kıyafetler, çizdikleri resimler... Hepsi duydukları öfkeyi haykırırcasına duyuruyordu kendilerince.

Jungkook da o gençlerden birisiydi. Ama onlardan birisi değildi. Gençler yeni bir düzen, yönetim istiyordu. Jungkook ise herhangi bir düzene ait olmak istemiyordu. Var olan hangi düzenden hayır gelmişti ki yeni düzenden gelecekti, öyle değil mi? Jungkook'un savaşı tüm dünyaylaydı.

Jimin de o gençlerden birisiydi. Ama onlardan birisi değildi. Gençler yeni bir düzen, yönetim istiyordu. Jimin ise hiçbir şey istemiyordu. Dünya umrunda değildi, sadece bir şeyler dert etmek istemiyordu. Jimin savaş istemiyordu.

İki farklı uç demek bile yanlıştı onlar için, onlar aynı hayatta bile değil gibilerdi. Ancak yine de 1989 eylülünün ilk gecesi sonlanmak üzereyken Jungkook ve Jimin'in gözleri birbirini buldu ve hayat onları birleştirmek için oyunlar oynamaya başladı.

yazar notu: selamlar!! umarım prolog kısmını sevmişsinizdir. yorumlarınızı merakla okuyacağımm. yarın akşam da bölüm atacağım ve zaten tek bölüm olacağından yarın tamamlanmış olacak ficimiz. @nikkilarity kullanıcı adıyla beni twitterda da bulabilirsiniz. yarın görüşmek üzere ♥️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

konrad, berlinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin