Hyunlix-grup

545 66 52
                                    

Felixden;
Ogün okuldan çıkmıştım ve eve geldım soguk bır duş aldım, ve kendıme dolaptan dondurma çıkardım. Hava çok sıcaktı cunku, ve hemen telefonumu elıne alıp kanepeye oturdum ve elime aldığımda bir gruba eklenmıstım grupta bangchan,minho,jeongin ve hyunjin vardı hyunjini gördükten sonra biraz degısık oldum cunku ben ona aşıktım ortaokuldan berı ortaokuldada bana hep bakıyordu, çok guzel gozlerı vardı.

"Bangchan adli kişi hyunjin zort adli grubu oluşturdu"
Hyunjin eklendi
Lee felix eklendi
Lee minho eklendi
Jeongin eklendi

Hyunjin😔
Ağzına sıcıcam bangchan yarın bekle

Bangchan😅
Felixcim hyunjin sana deli g-

Hyunjin😔
Anan o amk suslankopek

Felix
Noluyo amk ne yasıyonuz aw

Bebekekmek😘
Bebegınız geldı hayırdır noluyo

Felix
Ben gıdıyom sktırın sızde amk ne yasıyonuz

Grupısteaq
Civciv💘
LAN GOTLER BENIM ASIK OLDUĞUM HYUNJİN VARYA BANGCHANLAR BENI  BUNLA AYNI GRUBA EKLEDİ AMK

Seungmin😳
KANKA BENCE HYUNDA ASIK

Civciv💘
Sktır gıt rıdvan sktır gıt rıdvan

Canbin😒
Sabahın köründe noluyo amk

Civciv💘
Mal mısın changbinamk sktırgıt

Hyunjinden;
"Evet aynı gruba eklenmıstık felixi görünce ıcım kıpır kıpır oluyor ya baya asıgım bence sldmlsnd"

Sabah oldu ve ben bugün felixi görmek çok ıstıyordum hemen üstümü gıyındım ve kahvaltı yaptım sırt çantamı alıp servise bınmek ıcın bekledım ve... yanıma felix geldı kelebekler ucusuyordu karnımda karnım agırmaya başlamıştı ve felix bana baktı bende ona gülümsedim keske oda bana asık olsa..."

Felixden;
"Evden hemen cıkıp servısın geleceği yere gıttım ve orda hyunjin vardı benımde karnım çok kötü agırmaya basladı görünce baya sevınıyorum ondan galıba... hyunjine baktım, ve hyunjinde bana gülümsedi hayatımın en mutlu anıydı bu. Ve hyunjin servıse bınmeden hemen önden ben gırdım cam kenarı bır yerı kaptım ve ıcımden ınsallah hyun yanıma gelır diye dua edıyordum...


 Ve hyunjin servıse bınmeden hemen önden ben gırdım cam kenarı bır yerı kaptım ve ıcımden ınsallah hyun yanıma gelır diye dua edıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

EVEEEETTT ILK BÖLÜMÜ YAZDIM BAKALIM BAYA KAOS YAPICAM INSALLAH TUTAR.🥹🫀

Skz-grupHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin