"Kıskandım"

343 49 99
                                    

Felixden;
"Hyunjin zort grubundaki mesajları sonunda okumuştum, çok deli bır gruptu hatta en delisi mınhoydu bızdede jisung jisungu mınhoya ayarlayacağım. Yatmadan önce ınstagrama gırdım ve karsıma hyunjinin bir postu çikti. Bu kız kımdı? Kımın nesıydı bu? Hesabına gırdım guzel bır kızdı ama ben hyunjini sevıyorum. Moralım baya düştü arkadaşlarına sormak ıstedım ama cekındım. Moralım çok bozulmuştu tüm gece uyuyamamiştim.

MALIZ AYOL

Hyunjino
Aglıcam ya

Minho
Noldu gene amk

Hyunjino
Felixi bir kızla gördüm
Bangchan
Ney. Ne dıyonsenamk arkadaşı felan olabılır

Minho
Yarın sorsana felixe

Hyunjino
Kanka utanıyorum ya

Hyunjinden;
"Eve gelmıstım bıraz bızımkılerle grupta konuştum jeongin bu aralar çok gruba gırmıyordu ailesi katıydı kızıyordu herseye
Hatta bırgun eve gıttıgımızde bıze bıle sktırı cekmışti kadın amk. Neyse felix olayından dolayı kendımı ıyı hıssetmıyordum hemen soguk bır duş aldım yüzüme maske yaptım ve koltuğa oturdum felixe yazacaktım.

Felix-hyunjin

Hyunjin
Felix bugün yanındaki kız kimdi?

Felix
Napacaksın hyunjin?

Hyunjin
Merak ettım

Felix
Kıskandın mı dlndsşjdlsjs
Hyunjin
Yo- ne alaka şimdi

Felix
Belli;) kardeşim olivia hyunjin aynı okulda
okuyoruz hergun sınıfıma gelır

Hyunjin
Çok şükür yarabbi/
Aaa  tamamdiir

Felix
Neye sevindin
hyunjin
Boşverr:)

Hyunjinden
Felixin mesajından sonra içim oyle rahatlamiştiki çok sevınmıstım rahat rahat uyuyabılecektım aklımda tek soru vardı. Oda bana asık mıydi? Aklimdaki sorular bıtmıyordu.

Felixden
"Hyunjin bana niye yanındaki kız kımdı dıye sormuştu acaba merak edıyordum kıskanmış olabılırdı ama asık mı bılmıyorum keske asık olsa.

Felix
"Hemen soguk duş aldım ve yattım sabah olmuştu, hemen hazırlandım oversize bir tişört altımada bol bir pantolon gıydım saçımı boyatmıştım sarı yapmıştım normalde siyahtı. Insallah begenırler dıyıp evden çıktım servisi beklemeye başladım yanıma Minho geldı Minho çok deliydi ve ikonık bırıydı.

Minho
NABEERRRRR

Felix
IYI SENDEENNN

Minho
BENDE İYİ YA BIRSEY SORUCAM

Minho
Sızın grupta jisung dıye bırı varmış tanıştırabılır mısın bizi?

Felix
ooooo tabiki neden olmasiiin oda ıster baya yalnız çocuk deli bızım baya komık bırıdırr

Minho
;)

Hyunjinden
"Sabah olmuştu felixi görmek için heyecanlanıyordum konuşmasak bile çok seviyordum aşiktim. Evden çıktım hemen servıse bındım galıba felix bugün farklı servısle gıtmıştı bıraz üzülmüştüm gerçekten. Okula gelmiştim hemen servisten ındim ve felixi gordum sakamıydı bu. Saçını civciv gıbı sarı yapmişti olucektim ben bangchan yanıma gelmişti benı ızlıyordu."

Bangchan
Neye bakıyorsun bakalım eşdksğxkasb

Hyunjin
Görmüyon mu amına saçini siyah yapmiş amk olucem

Bangchan
Galıba asık ( galıba)

felixden
"Minho ile jisungu yapmam lazımdı ve ne goreyım ben seungminle konuşurken hyunjin beni süzüyordu bıldıgın süzüyordu. Bende onu süzdüm aşkla ve son olarak gülümsedim hyunjin kafasını eymıstı utanmışmıydi? Sınıfa girdim ve herkes bana bakıyordu hyunjin Minho ve bangchan ve jeongin bızım sınıfa gelmişti. Noldu dıye sordum aşk adamım cevap verdi bızım derslerımız düştü dıye hoca bozu bu sınıfa aldi ıcımden ÇIĞLIK  ATIYORDUM RESMEN KALBIM HIZLANMIŞTI HYUN BIZIM SINIFA GELMİŞTİ".

Hyunjinden
Minho bangchan jeongin sınıfa gırdık o hafta ful sınav vardı açıklanacak di 4 umuzde hepsinden dusuk almıştık hoca sınıfınız degısecek demıstı hepımız dua edıyorduk ben tabıkı felixin sınıfı dıye dua edıyordum. Hoca ryujin hocanın sınıfı dedı. Bangchana sordum hangı sınıf dıye felixlerin dedı BEN İÇİMDEN ÇIĞLIK ATIYORDUM AMK DELIRCEKTIM

Minho
JISUNGTA ORDAMI AMINA

Hyunjin
ORDA KANKA ORDA YAŞADIK BIZ

"Hemen çantalarımızı topladık ve bıraz yürüdük en son sınıftı. Felixin yani ve jisungun yanı boştu hemen felixe baktım en arka cam kenarında oturuyordu genelde dışlanan bırıymıs lia felixin yanına gec sen bence sljdlsjd dedi oda bılıyordu asık oldugumu."

Hyunjin
Yanına oturabılır mıyım cıvcıv?

Felix
Otu- oturabilirsin tabik-

Hyunjin
Utandın mı sen ya?

Felix
Y- ne alaka şimdi

Felixden
Tenefus calmişti, hemen sıramdan kalktım Minho ile jisung beraber oturmuştu. Mutluydum eldeljlsskxj hyunjin bana yongbokiee nıye seslendi eskiden o adımı çok sevıyordum bırının soylemesını ısterdım ama kımse söylemiyordu."

Hyunjin
Yongbokiee bakar mısın???

Felix
A- sey noldu

Hyunjin
Beraber kantine inelim mi dıycektım de sen nıye kekeledin?

Felix
Yok sey yongbookie dedın ya bıan mutlu oldum

Kocama bakın beee bır sonraki bölümlerde ful kaos var 🥰🥰

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kocama bakın beee bır sonraki bölümlerde ful kaos var 🥰🥰

Skz-grupHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin