installation 3 (sfw hcs)

32 1 0
                                    


𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚒 𝚐𝚎𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛...𝚒𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚘 𝚊𝚍𝚍𝚛𝚎𝚜𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚖𝚒𝚜𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚙𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜!
𝚖𝚢 𝚙𝚛𝚘𝚗𝚘𝚞𝚗𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚑𝚎/𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚖 𝚊 𝚐𝚞𝚢
𝚒𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚗𝚐𝚒𝚎, 𝚒𝚖 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚐𝚒𝚎 𝚏𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚒 𝚐𝚘 𝚋𝚢 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎... 𝚋𝚞𝚝 𝚌𝚊𝚖 𝚌𝚊𝚗/𝚌𝚊𝚕𝚕𝚜 𝚖𝚎 𝚡𝚊𝚟𝚒𝚎𝚛 🤭

————————-
𝚌𝚊𝚖𝚎𝚛𝚘𝚗 𝐁𝐟 𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐧𝐨𝐧𝐬

𝚌𝚊𝚖𝚎𝚛𝚘𝚗 𝚠𝚎𝚜𝚕𝚎𝚢 𝚡 𝚏𝚎𝚖 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛

𝚒𝚗𝚌𝚕𝚞𝚍𝚎𝚜: 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚞𝚐𝚐𝚎𝚜𝚝𝚒𝚟𝚎𝚗𝚎𝚜𝚜, 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑𝚢 𝚌𝚊𝚖𝚎𝚛𝚘𝚗, 𝚙𝚎𝚝 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚜, 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚌𝚞𝚛𝚜𝚒𝚗𝚐,

🎸: 𝚗𝚘𝚌𝚝𝚞𝚛𝚗𝚊𝚕 𝚜𝚔𝚒𝚗 - 𝚜𝚊𝚍𝚍𝚎𝚛 𝚍𝚊𝚢𝚜

𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚍𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐

𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚎𝚗𝚝𝚕𝚎𝚖𝚊𝚗𝚒𝚜𝚑, 𝚑𝚎'𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚐𝚎𝚗𝚝𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚊𝚝 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 ( 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚜𝚞𝚐𝚐𝚎𝚜𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚜 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚎𝚊𝚛 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚒𝚖𝚎)
𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚟𝚢 𝚘𝚗 𝚙𝚍𝚊 𝚊𝚝 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 (𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚒𝚝) 𝚜𝚘 𝚑𝚎'𝚕𝚕 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚘𝚏𝚏 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞, 𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚑𝚢. 𝚏𝚘𝚛 𝚎𝚡𝚊𝚖𝚙𝚕𝚎: 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚘𝚝 𝚎𝚊𝚜𝚢 𝚝𝚘 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜? 𝚑𝚎'𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚙𝚒𝚗𝚔𝚒𝚎𝚜, 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚑𝚞𝚐𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚊 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐, 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚑𝚞𝚐𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚎𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞. 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚘𝚝 𝚊 𝚏𝚊𝚗 𝚘𝚏 𝚒𝚝 𝚑𝚎'𝚕𝚕 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚎𝚗 𝚞𝚙, 𝚋𝚞𝚝 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝. 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝 𝚊 𝚌𝚘𝚞𝚙𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚋𝚎𝚊𝚛 𝚑𝚞𝚐𝚜 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚊 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎.
𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚐𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚟𝚢 𝚘𝚗 𝚊𝚝 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚎𝚒𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚜𝚔, 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚘𝚛𝚎𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚛𝚎𝚐𝚊𝚛𝚍𝚕𝚎𝚜𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍, 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚗𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎𝚜.
  𝚌𝚊𝚖𝚎𝚛𝚘𝚗 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚋𝚎 𝚝𝚘𝚘 𝚞𝚙𝚜𝚎𝚝 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚙𝚍𝚊 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚞𝚌𝚑, 𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚙𝚑𝚢𝚜𝚒𝚌𝚊𝚕 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚕𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚒𝚖𝚊𝚝𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎, 𝚎𝚗𝚎𝚛𝚐𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚟𝚒𝚋𝚎𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚑𝚘𝚠 𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞. 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚊𝚗𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚖. 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎'𝚜 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞.
  𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚒𝚙𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚑𝚎'𝚜 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞
𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚊 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑𝚢 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗, 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚊𝚒𝚕𝚜 𝚜𝚘𝚏𝚝𝚕𝚢 𝚍𝚛𝚊𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚑𝚊𝚙𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚔𝚒𝚗 𝚊𝚋𝚜𝚎𝚗𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚍.

𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚝𝚠𝚘 𝚖𝚘𝚗𝚝𝚑𝚜

𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚞𝚐𝚐𝚎𝚜𝚝𝚒𝚟𝚎, 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚊𝚖𝚎𝚛𝚘𝚗 𝚗𝚊𝚝𝚞𝚛𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚕𝚒𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚖𝚎𝚝. 𝚜𝚘 𝟸 𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚖𝚘𝚗𝚝𝚑𝚜 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚢𝚎𝚊𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚍𝚊𝚢 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚛𝚊𝚌𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚘𝚖𝚎𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚊 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚕𝚎𝚖.
𝚍𝚎𝚏𝚒𝚗𝚒𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚘𝚏 𝚋𝚘𝚢𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚛𝚖 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚠𝚊𝚒𝚜𝚝.
𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚘𝚏 𝚠𝚊𝚢 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜.
𝚑𝚎𝚕𝚙𝚜 𝚝𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚘𝚏𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚊𝚔𝚎𝚞𝚙 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚘𝚘 𝚝𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚔𝚒𝚗 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚛𝚘𝚞𝚝𝚒𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 <𝟹𝟹
𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝𝚖𝚎𝚗𝚝, 𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 "𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚎𝚍𝚜 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎."
𝚠𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚞𝚙 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚞𝚝𝚎 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚞𝚣𝚣𝚕𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚊𝚛𝚎 𝚌𝚑𝚎𝚜𝚝.
  𝚙𝚕𝚊𝚢𝚜 𝚊 𝚕𝚒𝚕 𝚜𝚘𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚐𝚞𝚒𝚝𝚊𝚛 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚞𝚙 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜, 𝚑𝚎 𝚠𝚛𝚘𝚝𝚎 𝚊 𝚜𝚘𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚊 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚐𝚘
𝚜𝚙𝚘𝚒𝚕𝚜 𝚝𝚏 𝚘𝚞𝚝𝚝𝚊 𝚢𝚘𝚞
𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜𝚜𝚜 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚌𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞
𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚕𝚊𝚋𝚎𝚕𝚜 𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚒𝚜, 𝚜𝚘 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚠𝚊𝚢 𝚘𝚏 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 <𝟹𝟹

𝟼 𝚖𝚘𝚗𝚝𝚑𝚜 +

𝚢'𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚛𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚝𝚙
𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚓𝚎𝚠𝚎𝚕𝚛𝚢 𝚘𝚛 𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚏𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚛𝚒𝚗𝚐𝚜, 𝚑𝚎'𝚕𝚕 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚕𝚒𝚍𝚎 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚒𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚔𝚗𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎𝚜 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛𝚠𝚊𝚛𝚍
𝚒 𝚌𝚊𝚗 𝚜𝚎𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚎𝚛𝚘𝚗 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚎𝚏𝚒𝚗𝚒𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚌𝚕𝚒𝚗𝚐𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚝 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚜𝚝 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚢 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚜 𝚊 𝚛𝚘𝚌𝚔.
𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚊𝚛 𝚖𝚊𝚔𝚎-𝚞𝚙 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚙𝚞𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚎𝚢𝚎𝚕𝚒𝚗𝚎𝚛 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚖 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚊 𝚜𝚑𝚘𝚠, 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚊𝚍𝚖𝚒𝚝 𝚒𝚝 𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜 𝚐𝚎𝚝 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚑𝚢 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚛𝚒𝚘𝚍𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚒𝚖𝚎.

🎉 You've finished reading 🎸 𝙨𝙖𝙙𝙙𝙚𝙧 𝙙𝙖𝙮𝙨 𝙜𝙧𝙤𝙪𝙥𝙞𝙚 || 𝘳𝘦𝘲𝘴 𝘰𝘱𝘦𝘯 ! ⋆⭒˚。⋆ 🎉
🎸 𝙨𝙖𝙙𝙙𝙚𝙧 𝙙𝙖𝙮𝙨 𝙜𝙧𝙤𝙪𝙥𝙞𝙚 || 𝘳𝘦𝘲𝘴 𝘰𝘱𝘦𝘯 ! ⋆⭒˚。⋆Where stories live. Discover now