SO THE STORY STARTS WITH SUDDEN
ACCIDENTAL COLLIDE WITH A DANCER OF A STRIPPER CLUB.STORY IS BASICALLY BASED ON KOKUSHIBO'S POV................
KOKUSHIBO POV
𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐥𝐨𝐚𝐝 𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐢𝐭 𝐦𝐲 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐢𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞 𝐜𝐫𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝. 𝐋𝐞𝐦𝐦𝐞 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐜𝐥𝐮𝐛 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐝𝐮𝐜𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐚𝐬 𝐢𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞.
𝐑𝐄𝐀𝐂𝐇𝐈𝐍𝐆 𝐓𝐇𝐄𝐑𝐄
𝐑𝐞𝐚𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐈 𝐬𝐚𝐰 𝐛𝐚𝐫 𝐭𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐥𝐮𝐬𝐭, 𝐬𝐮𝐜𝐡 𝐚 𝐬𝐥𝐮𝐭𝐲 𝐡𝐨𝐞 𝐝𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐈'𝐦𝐚 𝐠𝐚𝐲.
𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐚 𝐓𝐞𝐪𝐮𝐢𝐥𝐚 𝐚𝐬 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐀𝐥𝐜𝐨𝐡𝐨𝐥 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥.
𝐎𝐌𝐆, 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐚 𝐝𝐚𝐧𝐜𝐞𝐫 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐬𝐨 𝐡𝐞 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐚 𝐠𝐚𝐲 𝐛𝐭𝐰, 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐢𝐧𝐧𝐨𝐜𝐞𝐧𝐭, 𝐭𝐡𝐞𝐧......𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐨 𝐝𝐞𝐬𝐭𝐫𝐨𝐲 𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐧𝐧𝐨𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞.
𝐌𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐫 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐥𝐥 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐦.
𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝................. "𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐯𝐢𝐫𝐠𝐢𝐧 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐧𝐜𝐞𝐬, 𝐠𝐢𝐫𝐥𝐬 𝐝𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐜𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐞𝐧 𝐜𝐨𝐦𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐰𝐨𝐦𝐞𝐧. 𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐰𝐡𝐲 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐜𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐨𝐧𝐞. 𝐑𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 17 𝐲/𝐨 𝐛𝐨𝐲 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨 𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐈 𝐦𝐚~."
"𝐖𝐡𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐨 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐝𝐨 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐦."
𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐚𝐦 𝐚 𝐥𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐚𝐬𝐬. 𝐓𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐈 𝐩𝐚𝐲𝐞𝐝 ¥20,000.
𝐓𝐨𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐧𝐧𝐨𝐜𝐞𝐧𝐜𝐞.𝐇𝐞 𝐠𝐫𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐌𝐮𝐳𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐮𝐦𝐛𝐬 𝐮𝐩, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 8354.
𝐌𝐮𝐳𝐚𝐧 - 𝐖𝐭𝐟 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐚𝐧 (𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐞𝐝)
𝐊𝐨𝐤𝐮𝐬𝐡𝐢𝐛𝐨 - 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐭𝐟 𝐈 𝐨𝐰𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭.
𝐌𝐮𝐳𝐚𝐧 - 𝐖𝐭𝐟 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐚𝐧.
𝐊𝐨𝐤𝐮𝐬𝐡𝐢𝐛𝐨 - 𝐂,𝐦𝐨𝐧 𝐧𝐨𝐰 𝐥𝐞𝐭𝐬 𝐝𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐰𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝.
𝐌𝐮𝐳𝐚𝐧 - 𝐅𝐨𝐫 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐢𝐭𝐜𝐡.
𝐊𝐨𝐤𝐮𝐬𝐡𝐢𝐛𝐨 - 𝐓𝐎𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓 𝐈 𝐇𝐀𝐕𝐄 𝐀𝐋𝐑𝐄𝐀𝐃𝐘 𝐏𝐀𝐘𝐄𝐃 𝐅𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔 𝐍𝐎𝐖 𝐒𝐎 𝐈 𝐂𝐀𝐍 𝐇𝐀𝐕𝐄 𝐌𝐘 𝐒𝐓𝐑𝐄𝐒𝐒.
𝐌𝐮𝐳𝐚𝐧 - 𝐅𝐢𝐧𝐞.
𝐊𝐨𝐤𝐮𝐬𝐡𝐢𝐛𝐨 - 𝐆𝐨𝐨𝐝 𝐛𝐨𝐲. 𝐍𝐨𝐰 𝐝𝐨 𝐚𝐬 𝐈 𝐬𝐚𝐲.𝐌𝐮𝐳𝐚𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧𝐧𝐨𝐜𝐞𝐧𝐭
(𝐁𝐢𝐭𝐜𝐡 𝐨𝐧𝐥𝐲 17 𝐚𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞)
𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐥𝐞𝐭
𝐊𝐨𝐤𝐮𝐬𝐡𝐢𝐛𝐨 𝐝𝐨 𝐰𝐡𝐚𝐭𝐞𝐯𝐞𝐫
𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐬.𝐒𝐥𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰 𝐬𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐭𝐬,
𝐌𝐮𝐳𝐚𝐧 𝐟𝐚𝐜𝐞.𝐊𝐨𝐤𝐮𝐬𝐡𝐢𝐛𝐨 - 𝐋𝐚𝐲 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝....
𝐌𝐮𝐳𝐚𝐧 - 𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬....
𝐊𝐨𝐤𝐮𝐬𝐡𝐢𝐛𝐨 - 𝐇𝐮𝐮𝐡 𝐬𝐚𝐬𝐬𝐲 𝐚𝐬𝐬.
𝐌𝐮𝐳𝐚𝐧 - 𝐃𝐫𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐃𝐚𝐧𝐜𝐢𝐧𝐠 6 𝐡𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐢𝐧 𝐢𝐧 𝐚𝐬𝐬.
𝐊𝐨𝐤𝐮𝐬𝐡𝐢𝐛𝐨 - 𝐘𝐞𝐩 𝐦𝐲 𝐨𝐟𝐟𝐢𝐜𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐝𝐚𝐦𝐧...
𝐌𝐮𝐳𝐚𝐧: 𝐔𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐆𝐎𝐎𝐃𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓
𝐈 𝐊𝐍𝐎𝐖 𝐕𝐄𝐑𝐘 𝐖𝐄𝐋𝐋 𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐈𝐒 𝐂𝐑𝐈𝐍𝐆𝐄 𝐁𝐔𝐓 𝐈 𝐀𝐌 𝐍𝐎𝐓 𝐆𝐄𝐓𝐓𝐈𝐍𝐆 𝐀𝐍𝐘 𝐈𝐃𝐈𝐀
𝐁𝐓𝐖
𝐎𝐍𝐋𝐘 𝐌𝐈𝐍𝐄 𝐏𝐓2 𝐈𝐒 𝐒𝐓𝐈𝐋𝐋 𝐎𝐍 𝐏𝐑𝐎𝐆𝐑𝐄𝐒𝐒
YOU ARE READING
𝗞𝗼𝗸𝘂𝘇𝗮𝗻 𝗢𝗻𝗲𝘀𝗵𝗼𝘁𝘀
Fanfiction𝗔𝘀 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗹𝗹 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗲 𝗮𝗹𝗹 𝘀𝗶𝗺𝗽 𝗳𝗼𝗿 𝘀𝗶𝘅 𝗲𝘆𝗲𝗱 𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆 𝘀𝗼 𝘄𝗵𝘆 𝗻𝗼𝘁 𝘁𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝗮𝗹𝗹 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗡𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗳𝗮𝗻𝘁𝗮𝗦𝗲𝗮 𝗰𝗼𝗺𝗲 𝘁𝗿𝘂𝗲 𝗶𝗻 𝘄𝗿𝗶𝘁𝘁𝗲𝗻 𝗳𝗼𝗿𝗺 𝗶𝗴𝗻𝗼𝗿𝗲 �...