'Dikkatini vermiyorsun Icardi'
Gelen sesle kafasını teknik direktörüne çevirdi Mauro.Haklıydı,dikkatini vermiyordu.Belkide veremiyordu.Şu sıralar her şey üst üste gelmişti.Taraftarı tarafından sevilmiyordu,yönetimle anlaşamıyordu ve Mauro'nun canını en çok yakan sevgilisinin onu aldatması olmuştu.Transfer olmayı düşünüyordu.Türkiye'ye.Gerçekten güzel bir yerdi.Galatasaray orada mutlu olacağını düşünüyordu Icardi.Paris kariyerinin ilk golünüde Galatasaray'da atmıştı Mauro.
'Mauro iyi misin?'
Neymar'ın sorusuyla düşüncelerinden uzaklaşıp kendine geldi.Sahte bir gülümsemeyle arkadaşına baktı ve kafasını olumlu anlamda salladı.Antreman bitiminde yönetimle transfer konusunu konuşacaktı.Antreman bittiğinde soyunma odasına gitmeden direkt yönetimle görüşmeye gitti.
'Bizde seni bekliyorduk Icardı.Geç otur lütfen'
Mauro masanın yanındaki koltuğa oturdu.
'Galatasaray'a gitmek istiyor musun?Şimdi vereceğin cevapla kaderin değişebilir Icardi.Dikkatli ol'
Mauro hiç düşünmeden cevap verdi
'Gitmek istiyorum.Bir sezon olsa bile'
Adam Icardi'nin cevabından memnun olmamıştı.Sözleşmeleri çıkardı ve Icardi'ye uzattı.Icardi ise hızlıca sözleşmeleri imzalayıp ayağa kalktı.
'Artık Galatasaray oyuncususun Mauro Icardi.Yarın seni Türkiye'ye götürmek için özel uçak geliyor.İyi şanslar Icardi.Çıkabilirsin'
Icardı sahte gülümsemesiyle onlara baktı ve hızlıca odayı terk etti
Artık PSG oyuncusu değildi,o artık bir Galatasaray oyuncusuydu.
Vote ve Yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovers-Mauro Icardı&Kerem Aktürkoğlu
FanfictionMauro Icardi Galatasaray'a transfer olur ve Keremle tanışır. Mauro Icradi&Kerem Aktürkoğlu Başlangıç 11 Kasım 2023 Bitiş 3 Ocak 2024