Dos

1.8K 82 25
                                    

7 Eylül 2022

Sabahın erken saatleriydi.Mauro özel uçakla Türkiye'ye gidiyordu.Heyecanlıydı.Yeni bir hayat,yeni bir taraftar,yeni bir ülke,yeni arkadaşlar.Belki de yeni bir hayatının aşkı.Hayatının aşkı kısmına bir süre gerek duymayacaktı.Kendine söz vermişti.Uzun bir süre aşk yoktu,kariyerine odaklanacaktı.

𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤'𝙙𝙖𝙣

Türkiye hakkında bir çok şey duymuştum.Güzel bir yerdi.Daha önce Galatasaray stadında bir kere oynamıştım.Atmosferi mükemmeldi,daha önce gödüğüm hiçbir stada,taraftara benzemeyen eşsiz bir yerdi.Burada mutlu olacaktım inanıyordum.

Atatürk Havalimanı / 23.55

Uçağım Türkiye'ye sonunda iniş yapmıştı.Uçaktan indiğimde beni birkaç spiker karşılamıştı.Hızlıca pasaport kontrolüne gittim.Dışarıdan sesler geliyordu.Bu saatte beni karşılamaya mı gelmişlerdi?İnanamıyorum.Bu saatte beni karşılamaya gelmişler.Pasaport kontrolünün hızlıca bitmesini istiyordum.Bir an önce taraftarla tanışmak istiyorum.Pasaport kontrolünden sonra hızlıca dışarı çıktım.Burası muhteşemdi.Karşılama böyleyse maçlarda tribünleri çok merak ediyorum.Omuzlarıma bir Galatasaray atkısı örtüldü.Taraftar marşlar söylüyordu.Uçakta öğrendiğim kadarıyla taraftara üçlü çektirdim.

"OOOOO SHH BİR İKİ ÜÇ CİMBOM BOM CİMBOM BOM"

Taraftarı geçip beni otele götürecek arabaya bindim.Ne zamandan beri sırıtıyordum acaba?Daha geleli ne kadar oldu bilmiyorum.Ama taraftarın beni hemen benimsemesi çok hoşuma gitmişti.Artık şundan fazlasıyla emindim burada mutlu olacaktım.Otele geldiğimizde hızlıca odama gittim ve kendimi yatağa atarak uykuya daldım

Sabah

Erkenden kalkmıştım.Bugun imzalar atılacaktı ve resmi olarak transfer haberim duyurulacaktı.Üstüme Galatasaray formasını geçirmiştim.99 numaralı Icardi forması.İmzalar atdıktan sonra bireysel antremanım vardı.Aslında takımımla tanışmak istiyordum.Bireysel antremana gerek yoktu.

"Mauro imza için hazır mısın?"

İçten bir gülümsemeyle yanıma Erden Timur gelmişti.Transfer sürecinde birçok kez konuşmuştuk.

"Evet hazırım"

Masaya doğru ilerledim.Sandalyeyi çekip oturdum.Kalemi elime aldım ve gülümseyerek karşımdaki kameraya baktım.Birkaç fotoğraftan sonra imzayı attım.Ayağa kalktım ve birkaç fotoğaraf daha çektirdikten sonra oradan ayrıldım.Şimdi Florya'ya gidecektik.Takım arkadaşlarım şuanda antremandaydı.Arabadayken telefonum çalmaya başlamıştı.Bilinmeyen bir numaraydı.Telefonu açarak kulağıma götürdüm.

"Buyrun,kimsiniz?"

Önce ses gelmedi.Tam telefonu kapatacakken Wanda'nın sesinu duydum.

"Mauro"

"Wanda?Hangi yüzle beni arıyorsun sen"

"Türkiye'de ne işin var Mauro"

"Seni ilgilendirir mi?"

"Evet ilgilendirir.Neden Türkiye'desin?"

"Wanda biz ayrıldık daha doğrusu sen beni aldattın.Bu yüzden beni merak etmeyi bırak"

Cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım ve numarayı engelledim.Kendime yeni bir numara almam gerekiyordu.Florya'ya gelmiştik.Arabadan bindim ve takım arkadaşlarımın antreman yaptığı sahaya ilerledim.Hepsi hırsla çalışıyordu.Ara verdiklerinde hepisyle tanışacaktım.Bir yere oturdum ve onları izlemeye başladım.

"Ara veriyoruz!"

Ara veridiklerinde yerimden kalktım ve sahaya doğru ilerledim.Birkaç oyuncunun bakışı bana dönmüştü.

"Merhaba Mauro seni burada görmek ne güzel"

Dedi yanıma ilk gelen Mertens.Gülümseyerek ona baktım.

"Galatasaray'ımıza hoşgeldin Mauro.Ben Barış Alper Yılmaz"

"Memnun oldum"

Dedim gülümseyerek.Yanıma biri daha geldi ve içten bir gülümsemeyle elini uzattı.

"Merhaba Mauro.Ben Kerem Aktürkoğlu.Takımımıza hoşgeldin"

"Hoşbuldum Kerem"

Dedim uzattığı eli sıkarak.

Dedim uzattığı eli sıkarak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Canım shipim😻😻🫶🏻

Lovers-Mauro Icardı&Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin