Asansör

1.2K 135 9
                                    


Sadece hicbir hoca fark etmeden asansöre binicem. "Sonra hocadan azari yersen gorursun." Diyerek merdivenlerdne cikmaya basladi enayi jisung. Ve digerleri.

Enayiler! Ben kimse fark etmeden asansorle bizim kata kadar bir ter bile akitmadan cikicam.

Asansorun kapisinin acilmasi ile tedirginlikle iceri baktim.

Kimse yoktu😏

İceri girdim ve sinifimin oldugu kata bastim. Beklemeye basladim. Simdi onlar o kadar kati cikarken ben burda keyifle cikiyordum. Bir de asansorde sarki olsaydi. İcicek filan verseydi daha guzel olurdu ama.

Lan! Acaba gercekten asansorun icinde bir seyler mi oluyor da hocalar bize izin vermiyor.

Asansoru durdurup sey yapiyor olmasinlar beraber. Tovbe tovbe!

O sırada asansörün durması ile kata baktım. Geldik mi be? Çok hızlı oldu. Işık hızında geldik resmen.

Üçüncü kat mi? Hasiktir! Eksi ikinci kattan mi ne gelmiştim zaten ben. Beşinci kata gitmem gerekiyordu ya benim.

Kapıdan giren hoca beni fark etmesiyle bir saniye durdu. Ve bana vuruldu. Hasmetlim! Sen mi geldin askim.

Gel gel sorun değil. Senin için kapilarim hep açık gördüğün gibi.

"Asansöre binmenin yasak olduğunu bildiğini sanıyordum." Dedi içeri girip kapı kapandığında.

Acaba asansorun durma tuşuna mi bassam. Durdurur ve öperim asansörde hasmetlimi. Bu sefer geri de cekilmem. Kaçamaz da.

"Bende sizi opmemin yasal oldugunu sanıyordum." Bana göre yasal. Ona göre degil ama. Sanki hiç opusmemis gibi triplerde paşam.

Ona baktığmda bana bakmıyordu. Dördüncü kata gelmistik. Hizla ona yaklaştım. Yuzunu yüzüme cok yakın olucak şekilde durdum.

"Bu sefer karşılık verebilirsin izin verdim." Dudaklarımı dudaklarına uzatirken hissettiğim sıcak nefes verme ve asansör kapısının açılması ile gözlerimi açtım.

Geri çekilmişti. Kısa bir süre bana baktıktan sonra asansörden çıktı ve gitti.

NEDEN! Opusmekten neden bu kadar korkuyorsun salak. Bu güzel bjr sey.

Bende asansörden çıktım ve sınıfa doğru ilerledim.

ÖğReTmEnİm CaNıM BeNiM - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin