Text-text

19 0 0
                                    

Liboga bitaw aning wala ka kibaw ug na ibog ba ang laki nimo or wala. Lisod sad mo ingon ug mutual feelings mo bisag fling-fling nag sugod. Daghag ga babag, tinoud kana. Pero kaya rani or dili? Naibog ka nako, or wala?

Pero before pako ka amgo nga isuwat ni, diri gasugod ang tanan.

---

Summer to, unya ga text2 mi ni boy.

Kani mn sang uyab nako, walay cellphone! Walay klaro communication. Edi wow.

---

"Jo, pag dali dira! Napa tay attenan nga reunion!"

Ay oh diay, mama nako. Teacher siya sa public school. Specifically Ocaña National High School and ako nga pala si Penelope Jo. Taga Ocaña rsd mi.

"Di ana mag ilis na!!"

Mo attend pa mig reunion ni mama sa Alcoy. May nalang makaligo kog dagat.

*vibrate*

"Goodmorning!"

Oy himala ni text ug una!

"Himala lage kay ka ron? Mayng buntag sd"

Usually mn gd, kelangan pako mo gm para mo text sd sya. Lage lage, i know patagad ra kay ko! Hahahaha ayaw oy. Pero pshhh!

"Mag bout ka nako? Hahahahahaha"

Salbahisa.

"Salbahis ay!!"

"Joke ra gae, nya ni kaon naka?"

"Of course oy, mang lakaw mn sd mi."

"Asa mn? Kuyog ko bi! Ingna mame"

YUCK KA FEELER GI MAME'2 PA AKONG MAMA! Hilason ka migo!

"Hilason ay! Puyo, dad.an tikag balas."

"Dad-a nalang ang dagat! Malipay pako."

Demanding jud kaayu ni sya oy.

"Penelope Jo!! Dali na! Ka yaya jud oy murag skabilat!" (Syagit with matching bundak2 sa tiil)

Ay Piskot, chat-an paman diay nako akong love kay mananghid pako nya mang lakaw nami! Ugh kkkkkk dali!

"Langga, mang lakaw mi ron. Adto mig alcoy. May untag nakay cp oy para maka text2 ta. Cge oy. Labyo"

*sent*

Pirmi nalang gyud na sent kay di man tig online. Kibaw'ng di na gali kaayu mi ka tabi kay summer, di sad kaayu mag online. Sus.

"Hoy!! Hahahahaha"

Sigi jud ni syag katawa kada text oy.

"Tawa mn ka? :p"

"Hala sige gud! Mo hilak nalang ko! Huhuhu :'("

"Way joke sa inyu? Sos! Hahahahaha"

"Imong mama! Hahahalage oy, ingat diay sa byahe!"

"Thanks, matog sako bruh."

"Cge! Text inig abot, nakoy chika hahahahaha :* :p"

Yuck kaloud sa emoticon!!!!! (pero gikilig diay hahahaha hoy!!)

"Okay! :p"

Ma tog ta kay labad kaayu sa ulo mag byahe!

------

Sorry guys if gamay ra ni. Lol as if sd ko da nga naay mo read ani. Anyways, lingaw'2 rani nako kay akong uyab ga duwa pag dota! Shoutout!! Hahahaha cge, God bless who ever reads this story!

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Apr 14, 2016 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Naibog sya nako or wala?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon