Christopher

500 14 2
                                    

(Mommykink/Yarı +18)

Yakınıma gel, beni sıkıca tut

Anahtarlarınızı kapının yanındaki sepete atarsınız, dairenizin önünde ayakkabılarınızı çıkarırsınız. Buzdolabından su almak için yürürken mutfakta jajangmyeon'un kokusu hâlâ siniyor. En azından bugün bağış toplama etkinliğine gittiğinizde erkek arkadaşınızın bir şeyler yediğini biliyordunuz.

"Bebeğim?" Chan'ı aramak için başınızı kısa koridordan uzatarak ararsınız. Yatak odanızın yönünden gelen, Chan'ın bir parça üzerinde çalışırken taktığı kulaklıklardan gelen boğuk bir bas sesi duymak normaldi; ama bu gece daire sessizdi. Koridorda ilerleyerek yatak odanızın kapısını iterek açarsınız ve erkek arkadaşınızın köşedeki küçük masanın üzerine eğildiğini görmeyi beklersiniz. Şaşırtıcı bir şekilde, onu yatağınızda bir battaniyenin altında toplanmış halde, kapüşonlu formunun birkaç saniyede bir eşit şekilde yükselip alçaldığını görüyorsunuz.

Gerçekten uyuyor olabilir miydi? kendi kendine düşünüyorsun. Yatağa yaklaşmadan öncekinden bile daha sessiz, yavaşça arkasına yerleşip omzunun üzerinden bakıyor. Gözleri gerçekten kapalı ama gerçekten uyumadığı hissine kapılıyorsunuz.

"Channie," diye fısıldıyorsun kulağına doğru eğilerek, "uyuyor musun bebeğim?"

Adamın ağzından yumuşak bir inilti çıktı ve Chan, sizinle yüzleşmek için başını biraz daha yukarı kaldırdı. "Hayır," diye yanıtlıyor, gönülsüz kahkahası sesindeki melankoliyi gizleyemiyor.

"Her şey yolunda?" diye soruyorsun, bedeni seninkinin oluşturduğu kıvrıma tam oturacak şekilde yaklaşarak.

"Pek sayılmaz. İyi bir gün geçirmedim."

Normalde onun davranışlarına kıkırdarsınız, bu genellikle onu bebek olarak görmeniz için yapılan bir hiledir. Normalde, başı size dönük olmasa bile sesindeki kaygısız somurtmayı duyabilirsiniz. Ama bugün farklıydı; Bu kadar umutsuz olduğuna göre gerçekten zor bir gün geçirmiş olmalı.

Sen daha fazla ayrıntı isteyemeden Chan kolunu beline doladı ve sana daha da çok bağlandı. "Bana biraz sarılabilir misin?" sessizce soruyor.

Sesi kalbinizi sızlatır; ona mümkün olduğu kadar yakın olabilmek için bacaklarınızı iç içe geçirerek onu daha sıkı kavrayarak karşılık verirsiniz. "Elbette meleğim."

Onun nefesinin sizin hızınıza uyacak şekilde biraz sabitleşmeye başladığını hissedebilirsiniz. Bilirsiniz bazen birisinin onu birkaç dakikalığına cezalandırmasını ister ve siz bunu bu şekilde bırakmaktan fazlasıyla mutlu olursunuz. Bazen daha fazlasını ister; Birisinin ona güven vermesini, onu övmesini, taşıdığı tüm yüklerden kurtulmasına ve mutluluğa kaymasına izin vermesini ister. Bu gece hangisine ihtiyacı olduğunu merak ediyorsun. "Daha iyi hissetmen için başka ne yapabilirim bebeğim?"

Chan'in nefesi hafifçe kesiliyor ve seni inanılmayacak kadar yakınına çekiyor, gözleri tam olarak seninkilerle buluşmasa da omzunun üzerinden sana tekrar bakmaya çalışıyor. "Sadece seni istiyorum" diyor, sesi o kadar zayıf ki neredeyse hayal ettiğini sanıyorsun. Ne olacağını biliyorsunuz ama çocuğun etrafını saran duvarları yıkması ve aklını toparlayıp size ne istediğini söylemesi birkaç saniye alıyor. Artık sana daha dikkatli bakıyor, gözlerinde muhtaçlıktan öte bir şeyler yüzüyor, ifadesi güven dolu. "Annemin benimle ilgilenmesini istiyorum... lütfen."

Bunu istediğinde bunu kabul etmenin onun için çok şey gerektirdiğini biliyorsun ve sen bunu ona vermeye fazlasıyla hazırsın. "Ne istersen, meleğim" diyorsun, hafifçe geri çekilip onu sırtüstü yatırabilirsin. Elleri eşofmanının eteğinde kıpırdıyor ve sen bu harekete sevgiyle gülümsüyorsun. "Haydi, çıkar şunu benim için."

Chan kapüşonlusunu çıkarıyor, bunun sonucunda kabarık saçları daha da darmadağın oluyor. Arkasına yaslanıp pijamalarını giyip yatağında ona katılmanı izliyor. Sağ kolunuzu başının altına kaydırırsınız, sol kolunuzu göğsüne yaslarsınız. "Gözlerini tekrar kapat tatlı oğlum."

Onu sakinleştirmeye başlıyorsunuz, ellerinizi yan tarafında yukarı aşağı ve ara sıra da yarı sert aletinin üzerinde gezdiriyorsunuz, sırf ona biraz zevk vermek için, sözlerinizin arasına yüzüne ve boynuna öpücükler koyuyorsunuz. "Channie... çok iyi gidiyor... her zaman çok iyi... mükemmel oğlum... seni her zaman seviyorum... gözlerini seviyorum... ve o güzel dudaklarını... ellerini seviyorum... sikin... beni çok iyi hissettiriyorsun... gülüşünü seviyorum... ve kahkahanı... müziğini... nazik sözlerini... şefkatli kalbini..." Chan sessizce sızlanıyor, ağzı seninkini takip ediyor seni öpmek. "Seni sonsuza kadar seveceğim."

Derin bir nefes alıp yastıklara gömülüp rahatlıyor. Başını onun yanına koyuyorsun, parmakların göğsündeki sekiz rakamını takip ediyor. "Bugünü geçmişte bırak," diye fısıldıyorsun, onun sana taşıdığı gerilimden vazgeçmesini istiyorsun. "Ben her zaman burada olacağım aşkım."

Vücudunu sana doğru çeviriyor, dudakları arzuyla aralanmış. "Buraya gel bebeğim" diyorsun ve Chan hiç tereddüt etmiyor, bir bacağını seninkinin arasına alıyor, kolsuz bluzunu yavaşça aşağı çekiyor ve göğsüne tutunuyor. Başını kendine doğru çekersin ve göğsüne daha derin bir şekilde başını koyar ve meme ucunu sıcak ağzı ile emer. "Bu doğru meleğim; annenin iyi çocuğu; benim tatlı Christopher'ım" diyorsun, parmaklarını yavaşça alnındaki saçların arasından geçirerek. Onu tekrar tekrar hafifçe geriye doğru iterseniz, bildiğiniz hareket eninde sonunda onu kollarınızda bu şekilde uyuyacak şekilde uyutacaktır.

Olmayı tercih edeceğin başka bir yer yok.

                    

Oy ve yorum yapmayı unutmayınız. 🙇🏻‍♀️🤍

20 bölüm olmuşş sonundaaa<33

Bu zamana kadar oy ve yorum yapan herkese minettarım 😽

Straykids ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin