13

1.9K 154 241
                                    

**************************************************

6 AY SONRA

Felix
COK HEYECANLANDIM
SEVGILIM
ILK DEFA GERCEKTEN SAHNEYE CIKIYORUZ

Jeongin
Bende çok heyecanlıyım sevgilim
Seninle hayalini kurduğumuz şey gerçekleşecek saatler sonra

Felix
Çok ağlayasım var jeong
Ama makyajım akar

Jeongin
Sakın ağlama güzelim
Bak
Neler atlattık seninle
Sana ilk tanıştığımız gün dedim

Seninle tertemiz bir sayfa açacağız
Ve sana hayatı sevdireceğim

Felix
Hayatım sensin
Bu yüzden hayatı seviyorum

Jeongin
Hyunjin hyunglar ve diğerleri gelmiş

Felix
O kadar oldu mu saat
Hemen son hazırlıkları yapalım

Jeongin
Her şekilde muhteşemsin sevgilim

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yazar

Her şey hazırdı.Felix ve Jeongin ilk defa okul dışında bir yerde sahne alacaklardı.Uzun zamandır kurdukları hayallerini gerçekleştirecekler di.

Jeongin son defa kendisine bakıp yan odaya,sevgilisinin yanına gitti.Kapıyı çalmadan içeri girip,farını düzeltmeye dalmış sevgilisinin beline sarıldı.

"Ah,sen miydin?" Dedi ürkerek Felix.

"Başka kim sana böyle sarılabilir ki,hm?"Diye konuştu Jeongin,sevgilisinin omuzuna çenesini koyarak.

"Kimse,sadece sen."

"Çok güzelsin.Felix,o kadar güzelsin ki.Kelimeler bulamıyorum.Pürüzsüz tenin,o pembe dudakların,parlayan gözlerin.Çillerinden bahsedemiyorum bile.Seni şuan öpücüklere boğmak istiyorum."Dedi Jeongin, sevgilisinin yıldızlarını severken.

"Aslında,beş dakikamız daha var."diyerek kıkırdadı Felix.

Jeongin onu önce gülüşünden sonra çillerinden öptü sevgilisinin.Yavaş yavaş yüzünün her yerine bıraktı öpücüklerini.

"Hey,sizin sıranız!"diye seslendi dışsrıdaki görevli.

"Bol şans sevgilim."Cümlesini bitirip öpücük kondurdu sevgilisinin dudağına,Jeongin.

"Bol şans sevgilim."diyerek taklit etti Felix sevgilisini.

El ele çıktılar kapıdan.Herkesi selamlayıp başladılar şsrkıya.Jeongin her sahneye çıktıklarında olduğu gibi yine hayran kaldı sevgilisinin sesine.

Şarkı bitti.Onun yerini alkış sesleri aldı.Jeongin kimsenin ne diyeceğini umursamadan yapıştı sevgilisinin dudaklarına.Sahneden inip Hyunjin ve diğerlerinin yanına gittiler.

Hyunjin..Felix'ten sonra toparlanması çok kolay değildi .4 ay boyunca zor zamanlar geçirdi ama şikayet etmedi.Çünkü o da herkes gibi hakettiğini düşünüyordu.

4 aydır bir kızla konuşuyordu.Sadece arkadaş olmak için konuşsalarda,şu an birbirlerine aşıklar.Sevgililer.

Hyunjin ve Jeongin aralarında ki sorunu halledip eski arkadaşlıklarına kaldığı yerden devam etti.

Minho ve Jisung çok mutlu bir ilişki yaşıyor.Geldik başka bir ikiliye

Hyunjin ve Yongbok.

Hyunjin üç ay önce Yongbok'a onu unuttuğunu ve yeni bir kızın hayatına girdiğini söyledi ve Yongbok'ta onun adına çok mutlu olduğunu söyledi.

Eskiye dair her şeyi unuttular.Hem zorbalık hem aşk.

"Seni seviyorum sevgilim.Her şeyden çok."dedi Felix.

Felix ise her gün en az 20 kere duyduğu cümleyi bir kez daha dinledi.

"Sana çok aşığım sevgilim.Sırılsıklam aşığım sana."diye cevap verdi .

O sekiz çocuğu(birde kız) artık kimse üzemezdi.Sevdikleri yanındaydı.Başka istedikleri yoktu.

********************************



DLMLU |hyunlix|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin